Gæst GDemil Skrevet Oktober 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2011 (rettet) Freya er på besøg hos Emil, fordi hendes mor og far er på ferie, og de to er jo som pot og pande, når det går for sig Se mine flotte tænder! To numser på en vej, to hunde på vej...sol, blæst, sand og vand....en kvinde og en mand...dumdumdum Giver du mig en godbid, giver jeg et nys Emil viser sig lidt overfor Freya Redigeret Oktober 18, 2011 af GDemil Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst GDemil Besvaret Oktober 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2011 Smukke Freya gør sig til... Fangeleg med tilhørende attack Jeg elsker dig Nus mig!! Store Milodreng Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Oktober 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2011 Tak for nogle absolut skønne billeder! Bliver man ikke bare glad i låget af at se grander sammen!? De er så skønne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2011 Årh Freya og Emil:lun: Tak for dejlige billeder:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Marie Svane Besvaret Oktober 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2011 Ih hvor er de skønne :hjerte: Smukke hundebasser der nyder hinanden, er altid skønt at se på! - Tak for kigget :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2011 Hvor er de dejlige havde godt tænk på hvordan det gik med jer alle samme, men får jo billed opdateringer på FB når du er på ferie og emil er over på sjælland Håber alt er vel. Tak for en masse skønne billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst GDemil Besvaret Oktober 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 20, 2011 Hej alle sammen. Ja, grander kan nemt give et smil på læben! Emil og Freya er meant to be friends. De er lykkelige sammen og det varmer et hundejerhjerte! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts