Hop til indhold

Recommended Posts

Nestlé lancerer en TV-reklame målrettet direkte til hunde | Hundenyheder

Den reklame der var snak om, som henvendte sig til hundene ved lyd, ligger på den her side.

Aslan som der elsker pivdyr, reagere ikke på reklamen :mrgreen:

Reagerede jeres hund på den?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok Voodoo var også totalt ligeglad, ej nu er jeg lidt skuffet :lol:

Motor vrikkede hovedet af pivlyden og så lagde han sig ned ved siden af mig i sofaen.. Tror ikke mine hunde får mig overtalt til at købe det foder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok... så det der var for hunde var altså den splitsekunds lyd af et pivedyr i starten? :hmm:

Der står i teksten at der også er nogle højfrekvente lyde, men virker ikke som om mine opdagede det :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine reagerer overhovedet ikke

- til gengæld styrter Luffe afsted, hver gang den der Leasy reklame kommer, hvor damen vil købe en bærbar. Jeg har endnu ikke fået set reklamen ordentligt, fordi Luffe tager al opmærksomhed, men den starter med, at damen kalder på manden som åbenbart hedder Luffe :mrgreen: Og Luffe kommer hver gang man kalder :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

- til gengæld styrter Luffe afsted, hver gang den der Leasy reklame kommer, hvor damen vil købe en bærbar. Jeg har endnu ikke fået set reklamen ordentligt, fordi Luffe tager al opmærksomhed, men den starter med, at damen kalder på manden som åbenbart hedder Luffe :mrgreen: Og Luffe kommer hver gang man kalder :cool:

:sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg prøvede først ved normal lydniveau = ingen reaktion.. Nå, men radioen står også og køre, så jeg prøvede at skrue så højt op, at jeg selv var ved at falde ud af sofaen, da jeg trykkede 'afspil igen' og der kom, tada, ingen reaktion, fra nogle hunde, what so ever, på trods af at de alle tre ligger lige omkring mig.. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Kaia var ved at kravle ind i PC'en for at få fat i pivdyret :stupid: Og anden gang vi så den, så gad hun kun lige vippe med øret.

Men ellers ingen reaktion.... Bamse var total kold.

Tilgengæld skal jeg hverken se det nye talkshow, eller pandaerne, fordi de bruger en ringeklokke-lyd, som Kaia flipper fuldstændig ud over og skaber sig som en total hysterisk vildhund :mrgreen:

Så en mild udgave af den ringeklokke, kunne måske fremkalde en bedre reaktion, end pivdyr og højfrekvente lyde her i huset :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aiii stakkels lille luffe:sjov::oops: Herhjemme er den eneste reklame Rex reagerer på hjemis reklamen, han farer op og skal ud og skælde ud på den skide isbil hver gang:stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites