Aslan Skrevet Oktober 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2011 Nestlé lancerer en TV-reklame målrettet direkte til hunde | Hundenyheder Den reklame der var snak om, som henvendte sig til hundene ved lyd, ligger på den her side. Aslan som der elsker pivdyr, reagere ikke på reklamen Reagerede jeres hund på den? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Oktober 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2011 Ok Voodoo var også totalt ligeglad, ej nu er jeg lidt skuffet Motor vrikkede hovedet af pivlyden og så lagde han sig ned ved siden af mig i sofaen.. Tror ikke mine hunde får mig overtalt til at købe det foder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Oktober 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2011 Ok... så det der var for hunde var altså den splitsekunds lyd af et pivedyr i starten? :hmm: Ingen reaktion herfra, hverken fra lille eller store Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Oktober 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2011 Ok... så det der var for hunde var altså den splitsekunds lyd af et pivedyr i starten? :hmm: Der står i teksten at der også er nogle højfrekvente lyde, men virker ikke som om mine opdagede det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Oktober 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2011 Zamzam er vild, han kan høre noget gennem det meste af filmen, de andre er ligeglade Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Oktober 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2011 Zamzam er vild, han kan høre noget gennem det meste af filmen, de andre er ligeglade Ej nu er jeg mere skuffet over at mine ikke kan - er det sådan vild af glæde? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Oktober 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2011 Vild af....hm hm, som om det er lyden af lystig tæve-agtig eller måske er det hvalpe-lyd, han er ret glad for hvalpe også. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Limo Besvaret Oktober 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2011 Kiki er ligeglad, heldigvis ville ikke kunne klare at høre det tyske snask hvis hun nu syntes det var sjovt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2011 Inde på fb (hundenyehder) reagere folks hunde heller ikke, jo lidt på pivet, men det er det. Syntes det er lidt sejt at zamzam reagere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Oktober 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2011 Jeg vækkede Svea - det passede hende ikke! Og reklamen sagde hende intet! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Oktober 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2011 Audrey rykkede på ørerne ved pivet, men lidt efter kiggede hun op på mig og til sidst kom hun hen og kiggede inden hun lagde sig op i sofaen. Hun må have hørt de der høje frekvenser... :hmm: Skifter dog ikke foder pga. en tysk reklame... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret Oktober 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2011 Mine reagerer overhovedet ikke - til gengæld styrter Luffe afsted, hver gang den der Leasy reklame kommer, hvor damen vil købe en bærbar. Jeg har endnu ikke fået set reklamen ordentligt, fordi Luffe tager al opmærksomhed, men den starter med, at damen kalder på manden som åbenbart hedder Luffe Og Luffe kommer hver gang man kalder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret Oktober 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2011 Mine reagerer overhovedet ikke - til gengæld styrter Luffe afsted, hver gang den der Leasy reklame kommer, hvor damen vil købe en bærbar. Jeg har endnu ikke fået set reklamen ordentligt, fordi Luffe tager al opmærksomhed, men den starter med, at damen kalder på manden som åbenbart hedder Luffe Og Luffe kommer hver gang man kalder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Oktober 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2011 Jeg prøvede først ved normal lydniveau = ingen reaktion.. Nå, men radioen står også og køre, så jeg prøvede at skrue så højt op, at jeg selv var ved at falde ud af sofaen, da jeg trykkede 'afspil igen' og der kom, tada, ingen reaktion, fra nogle hunde, what so ever, på trods af at de alle tre ligger lige omkring mig.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Oktober 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2011 Hahah.. jeg vidst den til Maya.. hun kigger noget når pivet kommer og mister så derefter interessen.. Så lod jeg hende se den - også var den lidt spænende og men da reklamen så slutter kigger hun på mig og lægger hovedet på skrå og ser egentlig mere ud som om hun vil sige: har vi set den nok gange nu?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Oktober 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2011 Ingen reaktion fra mine to heller Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Oktober 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2011 Gracie har hørt den, og hun spidsede ører da det sagde "DIIIIING" første gang, og så havde hun åbenhørt nok, og var ikke længere interesseret. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst aycasa Besvaret Oktober 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2011 Heller ingen reaktion her... Har allerde set det i fjernsynet uden at hundene sagde noget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Oktober 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2011 Izzie reagerede på pivelyden, men ellers ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Oktober 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2011 Kaia var ved at kravle ind i PC'en for at få fat i pivdyret :stupid: Og anden gang vi så den, så gad hun kun lige vippe med øret. Men ellers ingen reaktion.... Bamse var total kold. Tilgengæld skal jeg hverken se det nye talkshow, eller pandaerne, fordi de bruger en ringeklokke-lyd, som Kaia flipper fuldstændig ud over og skaber sig som en total hysterisk vildhund Så en mild udgave af den ringeklokke, kunne måske fremkalde en bedre reaktion, end pivdyr og højfrekvente lyde her i huset :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret Oktober 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2011 Mine reagerer overhovedet ikke - til gengæld styrter Luffe afsted, hver gang den der Leasy reklame kommer, hvor damen vil købe en bærbar. Jeg har endnu ikke fået set reklamen ordentligt, fordi Luffe tager al opmærksomhed, men den starter med, at damen kalder på manden som åbenbart hedder Luffe Og Luffe kommer hver gang man kalder Aiii stakkels lille luffe:sjov: Herhjemme er den eneste reklame Rex reagerer på hjemis reklamen, han farer op og skal ud og skælde ud på den skide isbil hver gang:stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
msici Besvaret Oktober 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 20, 2011 Cookie kiggede lidt, da ham tyskeren begyndte at snakke og kiggede på mig som "hvem fanden var det?" og så løftede hun lige ørene da der kom et ding Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninjamor Besvaret Oktober 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 20, 2011 Hvor kan man se reklamen? Jeg troede der var link herfra.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst celinamoon Besvaret Oktober 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 20, 2011 Absolut ingen reaktion herfra, hverken fra den lille eller den store. Så den virker ikke helt efter hensigten Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret Oktober 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 20, 2011 Puma kiggede lige ved pivet ellers var han ligeglad Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts