Hop til indhold

så han hjemme den lille ny (ny hvalp i huset)


Gæst milder batmusen
 Share

Recommended Posts

Gæst milder batmusen
MUMS, hvor er han bare skøøøn :mums:

 

taaak :vedikke:

 

Det er godt nok en lille kær en! Han bliver en heartbreaker :) Tillykke

 

ja han er en ballade mager:engel:

 

Århhh, hvor er han bare dejlig - sååå kær :hjerte:

 

Stort tillykke med ham.

 

taaak for det :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Han er bare nuser - stort tillykke med ham!

 

tak for det ja han har et meget lille ansigt kært ansigt:slem:

 

Goofey er også sødt :hjerte:

 

tak kan godt lide begge navne håber det kommer til og gå da Jubi og Goofey lyder lidt ens :oops:

 

Årh! som om jeg ikke var hvalpeskruk nok i forvejen!!!

 

he he he ja cute er han :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Årrrhh.. Hvor er han lækker :lun:

Stort tillykke med ham!!

 

taaak for det ja cute er det:vedikke:

 

Jeg glæder mig helt vildt til at følge ham - Du må love at spamme hele forum til med billeder af ham :engel:

 

ja jeg må prøve og få taget billeder af ham jævnligt :vedikke:

 

Hvor er han alstå fin!!

Og sikke nogl runde små fine øre!!

 

Det bliver spændede at se ham som stor - har du billeder af forældrene?

 

ja her er forældrene og en sort mener det er en halvbroe til ham ,mor er hende der står ved ejers ben :bighug:

 

jaa han har ører som sine far :blink:

 

 

 

 

 

 

cika.jpg

bart.jpg

eros.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Nååårhhh han har charme :lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun: Kæft han er kær altså. Stort tillykke med ham. Hvordan går det?

 

 

 

Ja det må du - og husk at få smidt dem i tråden også :5up:

 

ja ja :blink:

 

det går fint er ballade mager uden lige bider i alt , er i fuld gang med renligheds træningen og bare se hvordan han udvikler sig:bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Har først set tråden nu. :oops: Tillykke med ham, han ser super nuttet ud. :lun:

 

Hvordan har Jubi så taget imod ham?.

 

Hun har faktisk taget meget bedre imod ham end jeg regnede med hun er sød og overbærende dog kan hun godt blive sur når han konstant hopper op i hendes ansigt og bider hende i kinderne og læberne ,benene eller hvor han nu kan få fat.:engel:

 

hun er meget nysgerrig når jeg tager ham ud af buret virker lidt facineret af den lille hvalp :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun har faktisk taget meget bedre imod ham end jeg regnede med hun er sød og overbærende dog kan hun godt blive sur når han konstant hopper op i hendes ansigt og bider hende i kinderne og læberne ,benene eller hvor han nu kan få fat.:engel:

 

hun er meget nysgerrig når jeg tager ham ud af buret virker lidt facineret af den lille hvalp :engel:

 

Det lyder da fantastisk godt. Det må jeg indrømme at jeg er meget glad for at høre, for jeg var faktisk en lille smule bekymret på dine vegne. Men sådan er det jo somme tider når man læser ting andre har skrevet,.. at man tolker tingene forkert.

 

Nu vil jeg så bare ønske dig glædelig hvalp og håbe at din lille nye bliver endnu en soulmate.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Hun har faktisk taget meget bedre imod ham end jeg regnede med hun er sød og overbærende dog kan hun godt blive sur når han konstant hopper op i hendes ansigt og bider hende i kinderne og læberne ,benene eller hvor han nu kan få fat.:engel:

 

hun er meget nysgerrig når jeg tager ham ud af buret virker lidt facineret af den lille hvalp :engel:

 

Dejlig læsning :5up:

 

Skønt hun tager så pænt imod ham - Mon ikke hun nok skal lære at holde af ham, når han engang holder op med at bide hende alle steder :mrgreen:

Men det er da dejligt hun giver en hånd med, når det drejer sig om at lære bidehæmning ;-)

 

Synes også snart tråden trænger til nye billeder.

Han må jo være vokset en del allerede!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Det lyder da fantastisk godt. Det må jeg indrømme at jeg er meget glad for at høre, for jeg var faktisk en lille smule bekymret på dine vegne. Men sådan er det jo somme tider når man læser ting andre har skrevet,.. at man tolker tingene forkert.

 

Nu vil jeg så bare ønske dig glædelig hvalp og håbe at din lille nye bliver endnu en soulmate.

 

tusind tak :engel:

ja det er rigtig super for var lidt bekymret selv at det ville være at man skulle være på dupperne hele tiden :???:

men hun er rigtig sød ved ham og leger med ham og kigger meget på ham , som om hun tænker hvad det er for en lille en :blink:

 

Glædelig hvalp! :hjerte:

 

 

Hvor er han dejlig og jeg er helt vild med moderen også :lun:

 

tusind tak Irene :engel:

 

jeg fulgte rådet jeg mødtes med en veninde nede på engen hvor jeg først gik ned med Jubi og så kom hun derned med Goofey og så lod dem hilse stille og roligt i snor så jeg kunne holde hende tilbage hvis der skulle ske noget, så gik vi dernede en tur og derefter hjemad og hjemme syntes hun at det var underligt at denne lille hvalp skulle med så hun rendte efter ham , hun er heller ikke så overbeskyttende overfor legetøjet som jeg troede , ej heller hendes mad , selvom hun får serveret først og han bare styrter hen i hendes skål og tager så knurrer hun først og hvis han ikke fatter det så :engel: så har jeg fjernet ham ;o)

 

Ja Cika er dejlig og er meget ligesom de gammeldags har næsten ingen vinkler , men det har næsten ingen i familien de har den gode mere sunde kropsbygning som er en ting jeg har efterlyst :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Dejlig læsning :5up:

 

Skønt hun tager så pænt imod ham - Mon ikke hun nok skal lære at holde af ham, når han engang holder op med at bide hende alle steder :mrgreen:

Men det er da dejligt hun giver en hånd med, når det drejer sig om at lære bidehæmning ;-)

 

Synes også snart tråden trænger til nye billeder.

Han må jo være vokset en del allerede!

 

he he he ja hun tager ham ski pænt den lille ballade mager

 

ja ja jeg tager billeder idag og ligger ind i aften hvis jeg når det :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Sikke et godt råd til sammenføringen :-D Det er dejligt, at det går så godt. Billeder efterlyser jeg nu også :blink:

 

har deværre ikke nået så mange billeder men burde kunne nå imorgen :mrgreen:

ja sammenføringen gik langt over hvad jeg havde regnet med

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...