Ida_Asta Skrevet Oktober 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2011 Her er lidt billeder fra søndagens Rally stævne i Sabro med et par deltagere fra H-F :klap: Beklager for billedkvaliteten. Lyset var ikke det bedste, ej heller mine evner Otto og Siri Carla og Siri Mysla og LuckyLuna 1. og 3. plads i Rally begynder :klap: Mysla synes det er hårdt at være fotomodel Og Vilya synes det var mega synd hund skulle sidde i buret, mens de andre hunde lavede sjove ting.... .... men heldigvis fik hun kys af moar, da hun kom ud af buret 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Oktober 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 25, 2011 Årh gode billeder er helt vild med vilyas kysse billede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Oktober 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 25, 2011 Årh gode billeder er helt vild med vilyas kysse billede Det var også svært at fange.. Men fik dem! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Oktober 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 25, 2011 Smukke og dygtige HF-hunde! :klap: :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Oktober 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 25, 2011 ih, så fine billeder! Kan godt lide mysla slikker sig om snuden og ligner en der glæder sig til godbidden der helt sikkert snart kommer tænker hun:vuf: og fantastisk at se det fokus hun jo holder. jeg tabte hende kun et halvt sekund i det højre rundt der er et billede af, hvor billedet er taget da hun vender "tilbage". Knap så godt lide at hun ligner en der har fået tæsk da hun sidder på podiet:???: så straks mere afslappet når hun kunne sidde alene med sine præmier:blink: Og så har du jo fanget en hf hund mere, Corgi frida er i baggrunden, de fik jo en 6 plads, så hf styrede vist:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Oktober 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 25, 2011 De er da rigtig gode de billeder Ser ud til at I havde en herlig dag. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Oktober 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2011 Jeg vidste ikke Frida også var herinde.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Oktober 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2011 Jeg vidste ikke Frida også var herinde.. Hun er her heller ikke så meget, men hedder marieMV. Jeg tror måske man kan se en video her: Facebook Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Oktober 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2011 det kunne det så ikke, beklager.. nogen der ved om man kan få en video videre fra facebook og ind på youtube feks. jeg kunne nemlig overføre den til facebook fra min tlf men ikke rigtig andre steder hen.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Joey-Salome Besvaret Oktober 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2011 Sikke dygtige vapser :hjerte::klap:. Og fiiiiiiiiiine er de også! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts