Hop til indhold

lidt hjælp, tak..


stellz
 Share

Recommended Posts

Hejsa.

 

ja, vi er så flyttet i hus, og det er rigtig dejligt.

 

Mig og kæresten har ferie, for at komme på plads osv. Så akira har ikke været meget alene hjemme. faktisk kun når vi har været nede og spise.

Normalt plejer hun bare at sove når hun er alene, men nu er hun inde på alle værelser, selvom vi lukker dørene, hun har forgangen og mellemgangen til at være i når hun er alene, og der er hendes dyne+puder også. hun har ødelagt mine klipklappere totalt, og noget papir, som har været inde på et lukket værelse.

 

Kan det være pga vi er flyttet og det stadig er så nyt for hende??. der var intet fra dag 1 i vores lejlighed.

 

Er der noget vi kan gøre..??

Link til indlæg
Del på andre sites

Er en have ikke bare vidunderlig når man har hund? :-D

 

Vi flyttede i hus for 1½ måned siden, og Aslan kunne godt være alene i lejligheden.

 

Vi valgte at træne alene hjemme i det nye hus, helt fra bunden.

 

Det vil sige rum, og når det var ok, var det fordøren osv osv.

 

Måske det er derfor han er god til at være alene hjemme, og måske han bare har det i sig, det ved vi ikke.

 

Aslan hylede den første gang jeg gik ud af fordøren, så åbnede vi indtil stuen, og det hjalp på ham.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo det er mega skønt, men dem der boede her før, gik total meget op i det, så haven er et stort bed.. det blir der også lavet om på, for ellers har akira ikke noget at løbe rundt på.. Kan godt være vi bare skal lade hende ha lov til at være i de rum, som hun nu har kunne åbne ind til..

 

det med træning, dengang vi gjode det, gik det ikke så godt, altså fra vi fik hende, men fra den dag hvor hun skulle være alene pga vi begge var på arb, var der absolut intet.. hun sov fra vi gik til vi kom hjem.... men kan være det går over.. hun er ellers så sød, dejlig og nem..

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

.. Uuh ..

 

Mit råd er at smutte ned til dyrhandleren og købe en dåse med feromoner .. Jeg kan desværre ikke huske mærket . Man stikker den i stikkontakten og så udskilder den feromoner , som gør hunden enormt afslappet (det minder om dens hundemor , da den var hvalp ^^) .. Man bruger dem når hunden er stresset over f.eks. at være flyttet eller hvis der kommer ny hund i familien .

 

Jeg har rigtig god erfaring med dem . prisen er ca. 150 kr .. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...