Hop til indhold

Serier på nettet


Dorte
 Share

Recommended Posts

sidereel.com :5up:

 

Du søger på serien og vælger afsnit, så søger du links. Videobb kan du se 72 min på før du skal vente 1 time. Thecake kan du også se 72 min på men der skal du kun vente 30 min :mrsgreen: Det bedste er Videoweed links for der kan du se uendeligt :5up:

 

Watch TV Online - TV Shows - Series, Episodes, Seasons - SideReel

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bruger project free tv. Jeg vil ikke linke, men google det, så kommer det frem.

 

Her ligger links til alle de tv shows man kan komme i tanke om, og en masse film.

 

Som Tonks siger, er der nogen link der har tidsbegrænsning på. dvdixen og megavideo er mine yndlingslink, for der er ubegrænset kig. :mrgreen:

 

har de det?? :shock:

 

Dem her: MEGAVIDEO - I'm watching it

 

Det er da samme afspiller som thecake bruger, og der er tidsbegrænsning på :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

der plejer at være tidsbegrænsning på megavideo. jeg synes, at putlocker og ... bumbum, kan ikke huske den anden, er bedst. men der er efterhånden så mange links at vælge imellem, at det sjældent er et problem.

Putlocker og Sockshare er super gode :5up: De loader hurtigt og har super kvalitet! Plejer at bruge 1channel.ch og tv-links.eu til at finde de forskellige serier og film :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

der plejer at være tidsbegrænsning på megavideo. jeg synes, at putlocker og ... bumbum, kan ikke huske den anden, er bedst. men der er efterhånden så mange links at vælge imellem, at det sjældent er et problem.

 

Ja, det var også putlocker jeg mente, sad og tænkte på at megavideo var en af dem der var trælse fordi der er tidsbegrænsning, og hvad hovedet er fuldt af, skriver hænderne...:stupid: Også selvom den sætning jeg sad og skrev, faktisk havde det modsatte til formål. Det var nemlig putlocker jeg mente. Sowwy, girls.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...