Hop til indhold

"Sikke en sød hvalp"


Gæst jepsen
 Share

Recommended Posts

Kender i det .......

 

"Sikke en sød hundehvalp du har:-D Hvor mange måneder er den?"

 

"...... Den er 30 måneder :lol:"

 

"30 måneder ...... Bom bom bom"

 

"Ja han er 2½ år"

 

"Nå....... Men så er han jo ikke en hvalp........"

 

"Nej det er han ikke"

 

Min hund holder sig åbenbart RIGTIG godt!

telefonbilleder 046.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe hvor er han kær! Og jeg kender det bestemt godt! Cookie bliver trimmet og hendes pels ligner hvalpepels, så jeg har også hørt den rigtig mange gange.. Mange tror enten at det er en ren cairnhvalp, eller at det er en hvalp af en større race... jeg har endda hørt "men den bliver vel stor, sådan en schæferhund?"..

Og han ser da også herligt hvalpeglad ud på billedet!! :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har det desværre modsat.. Og jeg skriver desværre fordi jeg synes det giver rigtig mange problemer..

Maya har set meget hurtigt meget voksen ud (ved ikke om det ligger til mutterne), men både hundemennesker og ikke har siden hun har været 5 mdr vuderet hende til at være omkring et år eller to og forventer så også det "ro" og diciplin af en hund på ca. 2 år.. og det har en hvalp på 5mdr bare ikke eller for den sags skyld nu på 7...

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har det desværre modsat.. Og jeg skriver desværre fordi jeg synes det giver rigtig mange problemer..

Maya har set meget hurtigt meget voksen ud (ved ikke om det ligger til mutterne), men både hundemennesker og ikke har siden hun har været 5 mdr vuderet hende til at være omkring et år eller to og forventer så også det "ro" og diciplin af en hund på ca. 2 år.. og det har en hvalp på 5mdr bare ikke eller for den sags skyld nu på 7...

 

Jeg har samme problem. Chinook er nu 8 mdr, men er jo stor som en hest og han har kun fluffy-pels på ørene. Så folk bliver også lettere chokket, når jeg fortæller at han altså stadig kun er hvalp både udenpå og indeni.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Det samme med Kaia....

 

Mureren i dag: "Nåååhh.... Sådan en sød hvalp... Hvad er det for en race og hvor gammel er den?"

 

Mig: Erhhm... Hun er to år gammel og en blanding...

 

Mureren: Nåååh... Errhhmm.... Nå... Den er bare så lille ifht. vores hønsehund, så tænkte det nok var en hvalp. Hun har jo også så korte ben og store øjne"

 

:sjov:

 

DSC_0053.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tjae.. Jeg har så mere problemer med kønsforveksling... Folk siger altid 'hun' om Dexter -Også tit selvom jeg når at rette dem flere gange på en pæn måde, så bliver folk ved med at sige 'hun'.. Skønt han er en stor han-löwchen og har et kæmpe hanhunde ego:lol: + Har kuglerne barberet, således de hænger til frit skue:stupid:

Derudover hører jeg så rigtigt tit den, når jeg kommer gående med begge mine løver: "Skal de så have hvalpe engang..?" Hvortil jeg pænt nævner, at det er to hanner;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...