Hop til indhold

hvalpehygge


Amocca
 Share

Recommended Posts

Vi har lige været ude at gå aftentur alle tre på langelinie, hvor Karla har gravet i strandsand, snuset i tang og set på måger og ænder ude på fjorden...

 

Og så har vi trænet indkald på laaaaang afstand og indkald hvor hun ikke kunne se Lasse .... og hun er jo uden tvivl den klogeste og dygtigste hvalp der nogensinde har betrådt denne jord :blink:

 

Uden tvivl ... Bimsen og jeg overvejer om vi kan komme og ae på hende engang i næste uge :D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 74
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

HVVVVVVVVVVVVVVOOOOOOOOOOOOOOR EEEEEEEEER BILLEDERNE?????

 

 

oops, kom jeg til at råbe?

Hehehe

 

 

Ai hvor er den karla pige bare en klog hund :blink:

 

der er ingen billeder :oops: Men manden har vist optaget noget video af en hund der kommer stæææææsende imod ham :blink: så det håber jeg han får gjort noget ved, så det kan postes snarligst

Link til indlæg
Del på andre sites

Her til morgen fik vi leget med en 2 årig golden retriever ved navn Luna oppe i parken... Det var hygge, hun var så forsigtig ved Karla - på trods af at Karla er totalt "in your face" når hun leger med de store hunde :mrgreen: Da vi havde leget gik vi lidt sammen, inden vi skulle af hver sin sti....

 

Iiih hvor er det altså dejligt når der er nogen der gider lege med os :-D Nu sover hun her i sofaen....

Link til indlæg
Del på andre sites

Her til morgen mødte vi endnu engang cavaliertæven Freja i Parken og der er slet ingen tvivl om at Karla vidste hvem det var på lang afstand... Når vi ser hunde så spidser hun ører og bliver meget opmærksom og løber så hen til mig, så hun kan se dem an bag mit ene ben....

 

Men da hun så Freja sprang hun frem i snoren med logrende hale og forbenene viftende i luften (det skal vi lige have trænet lidt :roll::oops: )....

 

Desværre (og til stor frustration for Karla) ville Freja ikke lege idag, for hun havde ondt i sine tænder og skulle op til dyrlægen og have trukket 2 af dem ud.... lille stakkel...

 

Så vi måtte nøjes med en lille snusehilsen og så videre... Ikke noget bettepigen var tilfreds med....

 

I går var vi jo til hvalpeaften og aftenen før var vi en tur i Bygholm park og her mødte vi stavgængere! Et meget sært fænomen, men efter hun havde forstået at det blot var mennesker med stave, så var de fine nok, især da de ville snakke med hende.... og ænder! Jeg vil vove den påstand at havde jeg ikke haft hende i nsnor var hun sgu sprunget i søen efter de ænder der hoppede derud da vi gik forbi.... :lol: man er vel part vandapporterende jagthund...

 

a pro pos apportering... Når vi leger i haven kan hun nogen gange finde på, at det sjoveste i verden er at æde mine sko :roll: det synes jeg ikke er optimalt og prøver gerne at aflede hende med hendes knudereb eller lignende... hvis jeg kaster tovet, så henter hun det og bringer det tilbage...

 

Er det bare helt naturligt at sådan en lille hvalp bringer tingene tilbage til ejer? Eller er det hendes lab / cocker gener der gør at hun simpelthen instinktivt bringer sit bytte til mig?

 

Det er ikke noget vi gør tit, da jeg ikke synes hun skal trænes i kaste / løbe leg.... Men hun synes det er sjovt, så et par gange frem og tilbage i ny og næ kan vel ikke skade, tænker jeg....

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi skal i hvalpelegestue om en halv time og jeg glæææææder mig :mrgreen:

 

Vi har været i hvalpelegestue og det var sjov synes Karla... Hun fik tumlet godt og grundigt med en mops-blanding (sjovt nok en af de hvalpe vi var oppe at kigge på før vi fandt Karla :eek: ), mulet en Howavart og en lab / mastiff blanding - begge ca 4 gange så store som hende, men den slags tager damen sig ikke af.... og hoppet lidt rundt med en puddelhvalp.... og så var der 2 chi'er til stede også...

 

Hun var henne og snuse til dem og gik derefter hen til mig, kiggede op på mig og hen på dem, lidt i vildrede tydeligvis.... derefter gad hun dem ikke mere.... hun var vist ikke helt overbevist om at det faktisk var hunde :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har været i hvalpelegestue og det var sjov synes Karla... Hun fik tumlet godt og grundigt med en mops-blanding (sjovt nok en af de hvalpe vi var oppe at kigge på før vi fandt Karla :eek: ), mulet en Howavart og en lab / mastiff blanding - begge ca 4 gange så store som hende, men den slags tager damen sig ikke af.... og hoppet lidt rundt med en puddelhvalp.... og så var der 2 chi'er til stede også...

 

Hun var henne og snuse til dem og gik derefter hen til mig, kiggede op på mig og hen på dem, lidt i vildrede tydeligvis.... derefter gad hun dem ikke mere.... hun var vist ikke helt overbevist om at det faktisk var hunde :lol:

 

 

hihi hvor lyder det bare så hyggeligt, og helt vildt ligsom dengang Bananna var hvalp. Hvis i nogensinde kommer til århus, så må vi altså gå en tur sammen.

 

Bantus

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har været i hvalpelegestue og det var sjov synes Karla... Hun fik tumlet godt og grundigt med en mops-blanding (sjovt nok en af de hvalpe vi var oppe at kigge på før vi fandt Karla :eek: ), mulet en Howavart og en lab / mastiff blanding - begge ca 4 gange så store som hende, men den slags tager damen sig ikke af.... og hoppet lidt rundt med en puddelhvalp.... og så var der 2 chi'er til stede også...

 

Hun var henne og snuse til dem og gik derefter hen til mig, kiggede op på mig og hen på dem, lidt i vildrede tydeligvis.... derefter gad hun dem ikke mere.... hun var vist ikke helt overbevist om at det faktisk var hunde :lol:

 

Aslan vil gerne lege med lille karla, for hun er IKKE BANGE for noget :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

idag får Karla besøg af Bellabimsen, det glæder jeg mig meget til... de er jo begge to meget fremme i skoene små damer... så det bliver spændende hvad de siger til hinanden...

 

Karlas yndlingslegekammerat er en tibetansk terrierhvalp ved navn Malou, så måske vil Bella vinde hendes hjerte blot grundet den megen pels :mrgreen:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

idag får Karla besøg af Bellabimsen, det glæder jeg mig meget til... de er jo begge to meget fremme i skoene små damer... så det bliver spændende hvad de siger til hinanden...

 

Karlas yndlingslegekammerat er en tibetansk terrierhvalp ved navn Malou, så måske vil Bella vinde hendes hjerte blot grundet den megen pels :mrgreen:

 

Husk at tag en masse billeder :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er da kun gået 2 timer :oops: og Karla og jeg skulle jo lige morgensnue og så skulle vi jo ud og gå tur og Karla skulle give sin mor dårlige nerver ved at kaste sig i hovedet på sin nyudnævnte bedste ven muskelhunden Bertha på 11 mdr :shock: heldigvis tog Bertha det pænt og lod det irriterende lille kræ kravle og bide og gø og legeknurre alt det hun ville....

 

og nu er det altså tid til alene hjemme træning, så der går minimum en times tid endnu.... for jeg skal i fakta om 5 minutter når jeg har efterladt hende og er sikker på at hun har lagt sig til at sove...:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...