Hop til indhold

Er Hunde-Forum et forum for hunde?.


Ascha
 Share

Recommended Posts

Nu bliver jeg altså nødt til at irritere en masse brugere herinde, igen. Sagen er, at jeg ved at der efterhånden er en del brugere der kigger sig om efter et nyt sted at slå deres folder, fordi de ikke mener at HF er specifik nok mere.

 

Når man ser på oversigten over tråde, handler mange af dem om børn, heste, mad, katte og hvad har vi..... og jeg synes det er lidt ærgerligt, at jo flere tråde der omhandler andre ting, jo færre af de "rigtige" hundeinteresserede gider at være her. På sigt kan det jo resultere i at HF bliver til et rableforum uden nogen tilknytning til hundene og jeg ved da ikke hvad Admin har tænkt sig,.. men jeg kan da næppe tro at det er det han ønsker.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 296
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg synes så, at det lige netop er mangfoldigheden der gør, at HF er et godt sted at være. Muligheden for også at snakke om sine børn/katte/og ja alt og intet. For mig giver det en personlig tilknytning til stedet og dets brugere. Hovedparten af underfora m.m. handler nu stadig om hunde. Det står vel en frit for, om man vil luske rundt i løst snak eller ej

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, nu er jeg jo sprit ny her inde og er stadig i gang med at lærer tonen at kende og finde ud af om dette er et forum for mig.

Jeg kan umiddelbart meget godt li' Hunde-Forum da der ikke er helt så "travlt" (med dertil hørende ligegyldighed og larm) som f.eks. HG som jeg var på for nogle år siden, men jeg skal da ærligt indrømme at overvægten af ikke hunderelaterede tråde irriterer mig lidt. Ikke fordi de ikke må være her, jeg vil bare hellere dele hundeoplevelser :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil til dels give dig ret...

 

Jeg synes det er fint at der er "løst snak", og at man fortæller om ting der foregår i sit liv osv...

 

Men jeg må indrømme at jeg også tager afstand fra katte, heste og baby tråde osv... Synes der er masser af fora hvor man kan stille spørgsmål omkring dette, og vise sine billeder osv... Jeg har intet imod at folk i alt og intet november tråden viser billeder af deres baby osv, den er i løst snak.. Men jeg synes ikke at man decideret bør have tråde KUN for et så specifict emne som baby, katte eller heste... Hvis folk vil være sammen om det, kan de jo altid skrive til hinanden omkring hvilket forum de bør lede efter det emne på...

 

Når det så er sagt gør de tråde ikke at jeg har mindre lyst til at være her, jeg går bare udenom de tråde.. Men jeg er helt enig i at de fylder ufatteligt meget, også så meget at man måske på et eller andet tidspunkt ville begynde at overveje om man skulle finde et mere hundeorienteret forum... Meeeen!

 

Jeg tror det er svært at sætte en grænse... For jeg synes også det er okay at snakke om andet end hunde... Jeg synes bare det er kommet en smule ud på et sidespor; But who am I to judge :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes så, at det lige netop er mangfoldigheden der gør, at HF er et godt sted at være. Muligheden for også at snakke om sine børn/katte/og ja alt og intet. For mig giver det en personlig tilknytning til stedet og dets brugere. Hovedparten af underfora m.m. handler nu stadig om hunde. Det står vel en frit for, om man vil luske rundt i løst snak eller ej

 

:5up: nu tog jeg mig lige tiden til at tælle hvor mange af trådene under "dagens indlæg" der omhandler hunde og jeg fik det til 43 (på tælletidspunktet), det er da en klar overvægt af hunderelateret snak.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg hopper bare let og elegant over alle tråde der handler om babyer, heste, katte, depressioner, graviditet, gnavere, fugle og triste barndomsskæbner som jeg ingen interesse har i.... Tager som oftest "dagens indlæg" - hvis der ikke er noget "af interesse der" - så vælter jeg ind i Træningsforum og ser om der er noget spændende der... Tjekker evt. hurtigt debat og Vis mig din perle...

 

Jeg kan godt følge dig, men på den anden side er der vel ingen regler der siger at man ikke må skrive indlæg der ikke er relaterede til hunde, så længe man holder dem i løst snak... :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville ikke være her, hvis ikke det var for Løst snak.. Jeg er flyttet fra min hund, så ham ser jeg desværre alt for sjældent, og har dermed ikke ret meget hunderelateret at skrive om. Tilgengæld elsker jeg, at man kan snakke med hinanden om alt, for nogle gange er det bare lettere at "læsse af" online, fremfor at snakke med venner eller familie om det.

Desuden synes jeg man lærer hinanden meget bedre at kende, ved muligheden for at tale ikke-hunde-relateret - jeg synes i hvert fald selv, jeg har fået nogle gode venner igennem forummet, fordi jeg har deltaget i rigtig mange af de ikke-hunde-relaterede tråde :-)

 

Er der ikke noget med, at man kan vælge "Løst snak" delen fra? Det er jeg ret sikker på, har været muligt i hvert fald. På den måde slipper man for de tråde i nye indlæg oversigten mm..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil til dels give dig ret...

 

Jeg synes det er fint at der er "løst snak", og at man fortæller om ting der foregår i sit liv osv...

 

Men jeg må indrømme at jeg også tager afstand fra katte, heste og baby tråde osv... Synes der er masser af fora hvor man kan stille spørgsmål omkring dette, og vise sine billeder osv... Jeg har intet imod at folk i alt og intet november tråden viser billeder af deres baby osv, den er i løst snak.. Men jeg synes ikke at man decideret bør have tråde KUN for et så specifict emne som baby, katte eller heste... Hvis folk vil være sammen om det, kan de jo altid skrive til hinanden omkring hvilket forum de bør lede efter det emne på...

 

Når det så er sagt gør de tråde ikke at jeg har mindre lyst til at være her, jeg går bare udenom de tråde.. Men jeg er helt enig i at de fylder ufatteligt meget, også så meget at man måske på et eller andet tidspunkt ville begynde at overveje om man skulle finde et mere hundeorienteret forum... Meeeen!

 

Jeg tror det er svært at sætte en grænse... For jeg synes også det er okay at snakke om andet end hunde... Jeg synes bare det er kommet en smule ud på et sidespor; But who am I to judge :)

 

Undskyld men jeg har lige siddet og brugt tid på at besvare din tråd omkring hus og arbejdsproblemer, hvorfor er den mere relevant på hunde-forum end en tråd om heste :vedikke:

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har heller ikke noget problem med off-topic-snakken, det er en stor del af værdien for mig. men jeg ville være meget ked af, hvis de kloge hundehoveder forsvandt, da jeg lærer uendeligt meget af at følge de forskellige adfærdstråde. jeg er bare sjældent klog nok til at deltage :-D jeg har også selv fået SÅ mange gode råd herinde angående halfdan, og det er altid dejligt med noget kompetent vejledning.

 

jeg er så heller ikke sikker på, at jeg ser et paradoks mellem småsnak og hundesnak - når jeg f.eks. opretter en tråd om julegaveønsker, så er det jo ikke en julegavetråd eller en hundeadfærdstråd, hvis du forstår? det er jo ikke sådan, at man så ikke opretter de hundetråde, som man føler for, bare fordi man også opretter andre. de to dele af mit forumliv lever uafhængigt af hinandenagtigt.

 

for mig må jeg indrømme at størrelsen er et større problem, jeg har en fornemmelse, som jeg ikke ved om er rigtig, af at forum vokser meget hurtigt. og det går ud over overblikket, og der er alt for mange tråde, som jeg ikke kan nå at læse. nye, engagerede brugere er jo dejligt, men der er bare rigtigrigtig mange, der bare "kigger forbi", lige laver en præsentationstråd eller bare bruger forum som brevkasse og i værste fald aldrig vender tilbage - hvilket må være belastende for folk som dig ascha, der altid tager dig tid til et grundigt svar. og ja, også for mig der bare følger med. men det er jo nok vilkårene.

 

nåmen, pointen var vist, at jeg er glad for h-f som h-f er :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror egentlig godt jeg forstår hvad ts mener og er delvis enig. Emner om hunde og alt hvad der vedrører hunde, skal klart være det der fylder mest på HF.

Mener dog personligt, at det er helt fint med nogle tråde for andre emner og småsnak.

Synes dog er ved at være mange baby/gravid tråde. (Måske det bare er fordi jeg er børnehader, jeg synes der er mange:mrgreen:)

Anyway, de tråde, der ikke interesserer mig, går jeg da bare udenom.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes så, at det lige netop er mangfoldigheden der gør, at HF er et godt sted at være. Muligheden for også at snakke om sine børn/katte/og ja alt og intet. For mig giver det en personlig tilknytning til stedet og dets brugere. Hovedparten af underfora m.m. handler nu stadig om hunde. Det står vel en frit for, om man vil luske rundt i løst snak eller ej

 

Jeg kan godt se at det er hyggeligt, men synes det er bekymrende når jeg hører hvor trætte en del brugere er af at være herinde fordi der er andre der ikke kan nøjes med at dyrke deres fællesskab i løst og fast tråden. Altså, jeg kunne da heller aldrig drømme om at melde mig ind i et forum om børn og så starte div. tråde om hunde,... ligesom jeg ikke går ind på herrernes toilet.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Så længe alt ikke-hunderelateret holdes i Løst Snak er det helt fint med mig :5up:

 

Jeg tror faktisk et forum bliver mere attraktivt (for de fleste) hvis det er tilladt med OT tråde. Jeg har bemærket det på de to 3D fora, jeg bruger. Nogle af os har lyst til at diskutere politik, men det er forbudt. Så oprettede jeg en profil på et politik-forum, men det er bare ikke det samme som at skrive sammen med mennesker, man "kender" og interesserer sig for. Det er jo deres mening, der er interessant, ikke nogle tilfældiges. Jeg tror også det er derfor folk her på forum spørger hinanden om babyer, rotter og hvad der ellers er væsentligt i deres liv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Men hvis man ikke er til løst snak, hvorfor så bekymre sig om den del af forum?

 

Altså, det har sin helt egen sektion, hvor nogle opholder sig.

 

Og dem der ikke ønsker at opholde sig der, de opholder sig oppe i hunde delen.

 

Jeg har et problem med at se hvorfor det er så frygteligt at der er noget for alle :vedikke:

 

 

Altså, det er vel bedre at jeg skriver dernede om mine ligamentssmerter, end at jeg begynde at gå total off topic i en debat.

 

PT ligger mit liv sådan at jeg har den hund jeg har, der er minimale problemer, eller ting jeg gider debatere. Der er lidt projekt Barf, som jeg efterhånden også har styr på.

 

Nu er der andre bekymringer i mit liv, som jeg så tager nede i løst snak, for NETOP ikke at genre personer som dig Ascha. Da jeg jo ved du i laaaaaaang tid har haft problemer med løst snak, karma til de forkerte, og takker de forkerte for de forkerte posts!

 

Blev løst om alt fjernet, tror jeg der forsvandt LANGT flere mennekser, end hvis den blev :vedikke:

Og kan folk ikke abstrahere fra at der er en sektion som ikke omhandler hunde (og som de kan lade være med at kigge i), ja så ER hf nok bare ikke stedet for dem længere (efter MIN MENING).

 

Jeg syntes netop der er plads til alle mennesker, alt efter hvor de er i deres liv. Hvilket gør at jeg ikke selv kan finde bedre græsgange, trods jeg HAR prøvet!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må indrømme at jeg ikke helt forstår hvorfor man ikke bare kan springe let og elegant henover alle tråde der er oprettet i løst snak hvis man ikke vil læse om andet end hunde. Men siden det åbenbart er et problem så kunne man måske få lavet en "dagens indlæg" knap der undlader løst snak :vedikke:

 

Jeg kommer en del i løst snak sektionen, men jeg læser bestemt med i det meste hunderelaterede og svarer hvor jeg kan :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må indrømme at jeg ikke helt forstår hvorfor man ikke bare kan springe let og elegant henover alle tråde der er oprettet i løst snak hvis man ikke vil læse om andet end hunde. Men siden det åbenbart er et problem så kunne man måske få lavet en "dagens indlæg" knap der undlader løst snak :vedikke:

 

Jeg kommer en del i løst snak sektionen, men jeg læser bestemt med i det meste hunderelaterede og svarer hvor jeg kan :-D

 

Men hvor mange har egentlig et problem med det? Ud over Ascha er det jo et antal ukendte og alt efter hvad hun definere som mange..... :vedikke:

 

hilsen hende som slet ikke bruger dagens indlæg :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Undskyld men jeg har lige siddet og brugt tid på at besvare din tråd omkring hus og arbejdsproblemer, hvorfor er den mere relevant på hunde-forum end en tråd om heste :vedikke:

 

Det forstår jeg ikke, har du ikke læst mit indlæg, eller vil du bare være på tværs fordi du føler dig ramt fordi det jeg er uenige i er at man laver en tråd hvor folk med en specific ting kan deltage?

 

Alle er frie til at deltage i min tråd om mine husproblemer... men jeg tror da jeg vil til at deltage i babytråden, og efter hvert indlæg skrive min holdning om babyer hver gang jeg føler at folk siger noget jeg synes er forkert, og komme med aaaaaalle de gode råd jeg har hørt sagtens virker, selvom at babyer er noget som aldrig skal ind i min hverdag og de fleste af de råd jeg kender sikkert aldrig ville virke!!

 

Jeg er på hundeforum for at lære andre hundejere at kende, for at kunne deltage i alle tråde på lige fod med alle andre.. Jeg kan ikke deltage i en tråd der er dedikeret til heste-ejere eller katte-ejere... Eller om babyer eller graviditet...

 

Jeg forstår sagtens lysten til at dele sine oplevelser, og som jeg skriver synes jeg det er HELT okay at poste indlæg omkring sin hest/baby/kat eller hvad man kan finde på, men jeg synes ikke man skal have decideret kategorier(tråde) som udelukkende handler om et emne... Et lille "mini forum" inde i forummet om man vil... Hvis man vil diskutere hesteting så specifict, så synes jeg at man skal finde et forum for heste... Der findes en million forums for babyer og katte, der er man super velkommen til at spørge og snakke om det alt det man vil... Men det her er hovedesageligt et hunde-forum, ja faktisk ER det "kun" et hunde-forum.... Men igen jeg synes det er fint at folk skriver om andet, men jeg synes (og nu kommer det igen) at en del af fællesskabet herinde ryger væk når man ikke kan deltage i mange af de meget aktive tråde, fordi de handler om noget som ikke er relevant for alle herinde :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan godt se at det er hyggeligt, men synes det er bekymrende når jeg hører hvor trætte en del brugere er af at være herinde fordi der er andre der ikke kan nøjes med at dyrke deres fællesskab i løst og fast tråden. Altså, jeg kunne da heller aldrig drømme om at melde mig ind i et forum om børn og så starte div. tråde om hunde,... ligesom jeg ikke går ind på herrernes toilet.

 

Jeg har det som skipper-odense:

 

Jeg må indrømme at jeg ikke helt forstår hvorfor man ikke bare kan springe let og elegant henover alle tråde der er oprettet i løst snak hvis man ikke vil læse om andet end hunde. Men siden det åbenbart er et problem så kunne man måske få lavet en "dagens indlæg" knap der undlader løst snak :vedikke:

 

Jeg kommer en del i løst snak sektionen, men jeg læser bestemt med i det meste hunderelaterede og svarer hvor jeg kan :-D

 

Jeg har svært ved at forstå, hvorfor der er brugere, der er så snakke af løst snak-tråde, at de overvejer at melde sig ud af forum. Hvorfor ignorerer de ikke bare de tråde og nøjes med at læse/deltage i hundetrådene? Jeg prøver ikke at være flabet, det er reel undren fra min side? :vedikke: Jeg springer da også bare over de tråde, der ikke interesserer mig, og så kan det ellers ikke genere mig, at de er der.

Link til indlæg
Del på andre sites

men det der "der bør klart være flere hunde-tråde", det giver bare ingen mening at diskutere efter min mening. eftersom det er os selv, brugerne, der ligesom skal generere indholdet. vil man tvinge folk til at skrive flere hundetråde? kulturen skabes jo af fællesskabet og at regulere den gennem forbud tror jeg bare ikke er særligt frugtbart. og da mange af os også bruger forum for det sociale sladreaspekt, ville et forbud af dette vel nok medføre mindre aktive brugere og dermed også færre hundetråde i sidste ende?

 

og så må jeg sige, at jeg synes det er lidt tarveligt at call'e lige præcis babytrådene eller kattetrådene out, fordi man ikke lige har interesse i den retning, når der diskuteres SÅ mange forskellige mere eller mindre random ting herinde. det er altså blandt andet de tråde, hvor folk lærer hinanden at kende, og det er med til at skabe forums sammenhængskraft, tror jeg. og engagementet generelt, ikke kun i hinandens menneskebørn men også i hinandens hunde. og så skulle de altså være rimeligt ligetil at gå udenom.

Link til indlæg
Del på andre sites

men det der "der bør klart være flere hunde-tråde", det giver bare ingen mening at diskutere efter min mening. eftersom det er os selv, brugerne, der ligesom skal generere indholdet. vil man tvinge folk til at skrive flere hundetråde? kulturen skabes jo af fællesskabet og at regulere den gennem forbud tror jeg bare ikke er særligt frugtbart. og da mange af os også bruger forum for det sociale sladreaspekt, ville et forbud af dette vel nok medføre mindre aktive brugere og dermed også færre hundetråde i sidste ende?

 

og så må jeg sige, at jeg synes det er lidt tarveligt at call'e lige præcis babytrådene eller kattetrådene out, fordi man ikke lige har interesse i den retning, når der diskuteres SÅ mange forskellige mere eller mindre random ting herinde. det er altså blandt andet de tråde, hvor folk lærer hinanden at kende, og det er med til at skabe forums sammenhængskraft, tror jeg. og engagementet generelt, ikke kun i hinandens menneskebørn men også i hinandens hunde. og så skulle de altså være rimeligt ligetil at gå udenom.

 

Jeg synes der er en kæmpe stor forskel i min verden...

 

Denne her tråd er løst og fast, og nogen ville mene den så skulle væk, en tråd jeg mener at stort set en hver dansker ville kunne deltage i(Okay her holder vi så alle dem som ikke holder jul udenfor), og som gør forummet hyggeligere for mig at være på:

http://www.hunde-forum.dk/lost-snak/28636-julegaveonskeseddeltraden.html

 

Denne her tråd, kan jeg IKKE deltage i, det er en tråd på et hunde-forum henvendt direkte og specifict til folk med HESTE, en tråd som på ingen måde har relevans for mig, og aldrig vil få det, en tråd som JEG (egoistisk set) ikke ville savne hvis den blev fjernet:

http://www.hunde-forum.dk/lost-snak/16814-trad-os-med-heste.html

 

(Og undskyld for at hive disse to ud som eksempler, der er jo masse andre, jeg håber bare folk kan se pointen i forskellen på de to slags tråde jeg taler om)

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Det forstår jeg ikke, har du ikke læst mit indlæg, eller vil du bare være på tværs fordi du føler dig ramt fordi det jeg er uenige i er at man laver en tråd hvor folk med en specific ting kan deltage?

 

Alle er frie til at deltage i min tråd om mine husproblemer... men jeg tror da jeg vil til at deltage i babytråden, og efter hvert indlæg skrive min holdning om babyer hver gang jeg føler at folk siger noget jeg synes er forkert, og komme med aaaaaalle de gode råd jeg har hørt sagtens virker, selvom at babyer er noget som aldrig skal ind i min hverdag og de fleste af de råd jeg kender sikkert aldrig ville virke!!

 

Jeg er på hundeforum for at lære andre hundejere at kende, for at kunne deltage i alle tråde på lige fod med alle andre.. Jeg kan ikke deltage i en tråd der er dedikeret til heste-ejere eller katte-ejere... Eller om babyer eller graviditet...

 

Jeg forstår sagtens lysten til at dele sine oplevelser, og som jeg skriver synes jeg det er HELT okay at poste indlæg omkring sin hest/baby/kat eller hvad man kan finde på, men jeg synes ikke man skal have decideret kategorier(tråde) som udelukkende handler om et emne... Et lille "mini forum" inde i forummet om man vil... Hvis man vil diskutere hesteting så specifict, så synes jeg at man skal finde et forum for heste... Der findes en million forums for babyer og katte, der er man super velkommen til at spørge og snakke om det alt det man vil... Men det her er hovedesageligt et hunde-forum, ja faktisk ER det "kun" et hunde-forum.... Men igen jeg synes det er fint at folk skriver om andet, men jeg synes (og nu kommer det igen) at en del af fællesskabet herinde ryger væk når man ikke kan deltage i mange af de meget aktive tråde, fordi de handler om noget som ikke er relevant for alle herinde :-D

 

der bliver vi nok bare ikke enige. personligt ville jeg synes det var meget mere forstyrrende hvis der blev oprettet en masse minitråde omkring børn og graviditet fordi man lige skulle vise noget frem eller spørge om noget. Nu er det hele samlet i et par meget lange tråde som man kan læse eller lade være.

 

og selv det hunderelaterede er der da ingen der kan være med i det hele. alle konkurrence trådene, opdrætter trådene, udstillingstrådene osv er der vel reelt kun et fåtal af medlemmerne herinde der kan deltage i.

Link til indlæg
Del på andre sites

De sidste to gange jeg har svaret i sygdomsrelaterede tråde, er mine svar blevet fuldstændigt ignoreret. Så har jeg i det mindste bedre held med al min OT snak, så holder mig bare fra at "hjælpe" folk, og til at hygge mig med at fremvise min baby og snakke hest..

 

Ups. det er nok i min tråd :oops: Undskyld, læser altså alle svar og tager det til efterretning selvom jeg ikke lige svarer.. Håber ikke du ikke vil svare mig mere, i min verden er du en af de kloge :genert: Nå, OT..

 

Jeg sys det gode ved HF er, at der er lidt af det hele, jeg ville helst ikke undvære noget eller nogen..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes der er en kæmpe stor forskel i min verden...

 

Denne her tråd er løst og fast, og nogen ville mene den så skulle væk, en tråd jeg mener at stort set en hver dansker ville kunne deltage i(Okay her holder vi så alle dem som ikke holder jul udenfor), og som gør forummet hyggeligere for mig at være på:

http://www.hunde-forum.dk/lost-snak/28636-julegaveonskeseddeltraden.html

 

Denne her tråd, kan jeg IKKE deltage i, det er en tråd på et hunde-forum henvendt direkte og specifict til folk med HESTE, en tråd som på ingen måde har relevans for mig, og aldrig vil få det, en tråd som JEG (egoistisk set) ikke ville savne hvis den blev fjernet:

http://www.hunde-forum.dk/lost-snak/16814-trad-os-med-heste.html

 

(Og undskyld for at hive disse to ud som eksempler, der er jo masse andre, jeg håber bare folk kan se pointen i forskellen på de to slags tråde jeg taler om)

 

Men det er jo umuligt at definere hvilke tråde medlemmer ønsker/ikke ønsker at deltage i. Man kan jo ikke bare vælge at nogle emner skal være forbudte, mens andre gerne må diskuteres, det er vel reelt set derfor, vi har "Løst snak", så trådene kan være samlede, så man kan vælge/fravælge den del af forum.

 

For mit vedkommende har jeg ikke børn og heller ikke planer om at skulle have nogle, men derfor kan jeg sagtens kigge i babytrådene, fordi jeg synes børn er søde, så længe jeg ikke selv skal tage mig af dem :mrgreen:

Heste og kattetråde deltager jeg ikke i - det interesserer mig ikke, men jeg tænker ikke over, at de er der.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Jeg elsker HF som det er..

 

De tråde der ingen interesse har hos mig hopper jeg over. Jeg har intet problem med alle de OT tråde, og det er egentlig ikke fordi jeg deltager i alt her inde.

 

Jeg ELSKER at der er plads til at snakke om stort og småt, babyer, dulletråden, ja you name it.. Jeg synes også at jeg får en bedre forståelse for hvordan folk er, og dermed også en større indsigt og dermed en større forståelse for hvorfor han/hun holder hund på den måde de nu engang gør via de tråde der måske ikke omhandler vores hunde så meget...

 

Måske dårligt formuleret.. Men jeg synes HF er et dejligt sted netop fordi der er plads og hjerterum til alle vores tanker, ideer om alt lige fra hund til madlavning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Men hvis man ikke er til løst snak, hvorfor så bekymre sig om den del af forum?

Jeg går uhyre sjældent ind i løs snak-trådene, men jeg har som TS en helt klar fornemmelse af (har ikke talt op dog), at ikke-hunderelaterede tråde fylder alt, alt for meget. Som navnet antyder, så er det jo en hundeforum og alt i forbindelse med hunde burde kunne fylde nok op.

 

Hvis der så var lidt tant & fjas ved siden af i en løs snak-afdeling (for jeg er IKKE ude på at fjerne denne afdeling!), så gik det vel nok med det, men som sagt - det føles lidt overvældende, når man daglig ser en masse tråde om alt muligt andet.

 

Og kan folk ikke abstrahere fra at der er en sektion som ikke omhandler hunde (og som de kan lade være med at kigge i), ja så ER hf nok bare ikke stedet for dem længere (efter MIN MENING).

Ejjjj, ved du nu hvad? Du behøver vel ikke at være decideret uhøflig og fortælle os andre, at vi skal forlade forum? Nu må du altså tage en dyb indånding og huske dit gode humør. Du ville formentlig savne os, hvis vi smuttede, tror du ikke? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...