Hop til indhold

Er Hunde-Forum et forum for hunde?.


Ascha
 Share

Recommended Posts

Ok, men admin har jo også utrykt sin mening i denne tråd.

 

Jeg mener bare at det er svært at "gøre noget" for at få folk til at være mere aktive i tråde som de , af en eller anden grund, ikke har lyst til at skrive i.

 

Så jeg spørger bare om hvad folk foreslår ?

 

Jamen er det da blevet til at nogle vil have andre til at være mere aktive? Det kan man jo ikke. Jeg for min del vil ikke "tvinges" til at være aktiv i tråde jeg ikke har noget at sige i og andre vil næppe have det store til overs for at blive "tvunget" til det samme i andre tråde.

Jeg ved ikke om der er en løsning eller om der er noget der skal løses og jeg har ingen forslag andet end det jeg er kommet med for mange sider siden og det omhandler ikke AOI eller LOF trådene.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 296
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg havde ellers opfattelsen, at det ville være et større problem med 20 se-min-baby-tråde end en enkelt :vedikke:

Der vil altid være folk der er utilfredse. I babyboomets spæde tid, da det kun var PP og jeg der var gravide, knævrede vi graviditet/baby i AOI. Dengang var der en lille skare der var trætte af, at AIO blev spammet med babysnak. Flere kom til, og babytråden blev oprettet for at føje dem der dengang var utilfredse. Nu er dét heller ikke godt nok.

 

Jeg må nok erkende, at jeg har svært ved at tage ret meget af alt det her seriøst. Hvis man ikke vil læse om katte, kan man lade være med at gå ind i kattetrådene. Hvis man ikke ønsker at se billeder af min baby med mos i hele kryderen, kan man lade være med at besøge babytråden.

Jeg har ikke tænkt mig ændre på min aktivitet herinde, fordi nogen mener at jeg deltager for meget/for lidt i det ene og det andet, jeg er her immervæk frivilligt og gør sådanset nøjagtigt hvad der passer mig. Lige nu er jeg på barsel, med 10 måneder gammel baby/piratfisk blanding - det er ham der fylder langt det meste af min hverdag og mit liv og det er der sådan set ikke noget sært i.

Til sommer har jeg forhåbentligt fået mig en lille hvalp. Til den tid, vil HAN være centrum i mit liv, og der vil blive lavet en milliard hvalpe-indlæg.

 

Nu er jeg jo efterhånden temmeligt gammel i gårde, og jeg kan huske dengang for længe siden, der var en skare der rablede og gik OT i rigtigt mange hunderelaterede tråde. Det var inden AOI kom til og der var mange der var trætte af dem dengang. Jeg tror faktisk der blev oprettet en tråd lignende denne, fordi der var så meget intern snak, at folk følte sig udenfor. Uden at nævne navne, husker jeg nogle af deltagerne her i tråden som værende del af den skare ;-) Men det er åbenbart noget helt andet, når man ikke længere er en del af OT snakken.

Redigeret af Lykkeliv
  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Jeg har det sådan lidt med babyer, som jeg har det med mopser...bevares, de er da meget søde, på sådan en Carl-mar agtig måde, men jeg skal aldrig selv ha en...

 

Jeg er skide bange for heste...

 

Jeg kan ikke fordrage katte...

 

Og af en eller anden grund, føler jeg lidt at det hovedsageligt er de tre ting der opponneres lidt imod...

 

Men jeg mener, at så længe det ikke tager overhånd, så er der plads...jeg har selv oprettet footballtråd og hvad ved jeg...men jeg håber at alle jer, der ikke elsker football bare springer den over...

 

Nå...men jeg er stået op fra de døde for at minde jer om at være søde ved hinanden...

 

Jeg er af den holdning, at et hunde-forum hovedsageligt skal bestå af hunde-relaterede emner, og ingen skal gøre sig til dommer over hvad der er for OT til at være her...en

 

løsning der indebærer at man aktivt skal trykke på "diverse" for at få sit OT fix er egentlig fin med mig...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Hundefar, der er du jo, vi har savnet dig. :bighug:

 

:kys: i lige måde...:-D...har en gammel computer der har lidt svært ved det nye design, så jeg opgav lidt...men nu er computeren opdateret og kan lidt bedre håndtere det...glæder mig til den bliver skiftet helt ud...hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er én af dem, der har været her inde i mange år, af flere omgange, jeg kigger lidt hist op pist, men springer let og elegant, over de tråde der ikke handler om hunde, da det er hunde jeg er herinde for, så længe at der % vis er flere hundetråde, end tråde omhandlende ikke hunde ting, er det vel iorden.

Jeg vælger så, at bruge mere tid på andre foraer, hvor det er mere koncentreret hundesnak, men kan stadig godt li', at kigge herinde et par gange om dagen, for at se om der er noget interessant (for mig ;)).

Link til indlæg
Del på andre sites

Og en masse andre som f.eks. Mulline, Pman, Dumle m.fl.?

 

Tak for at du nærmest savnede på mig.:vinke::oops:

 

Indrømmet at jeg ikke har lavet ret meget her inde siden det nye design.

Har haft en kende travlt på arbejde og tillige fået mig en gang Mykoplasma Pneumoniae (Lungebetændelse) der har trukket længee ud end nødvendigt.

 

Men nu jeg er her......

Jeg finder det pudsigt at man starter en IKKE hunderelateret tråd for at brokke sig over at der er for LIDT hunderelateret på forum.

 

Havde det været hundetræning så ville man belønne hunden for at gøre det man ville have den til, istedet for , som her, at brokke sig og slå på den over det man mener den gør galt.:hmm:

 

Istedet for at brokke sig over at vi andre ikke leverer tilstrækkeligt med hunderelateret læsning ville det være klædeligt selv at komme igang og dermed gå foran og vise os andre umulige individer den "rette" vej.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for at du nærmest savnede på mig.:vinke::oops:

 

Du ved hvordan det er: Har man haft hovedpine længe kan man synes der mangler noget når den forsvinder :sjov: Huhej hvor det bare kører for mig i dag :banan:

Seriøst, så har jeg observeret fraværet af mange af de gamle

 

Indrømmet at jeg ikke har lavet ret meget her inde siden det nye design.

Har haft en kende travlt på arbejde og tillige fået mig en gang Mykoplasma Pneumoniae (Lungebetændelse) der har trukket længee ud end nødvendigt.

 

God bedring med lungerne, de skal helst virke så du kan råbe rigtig højt, som du plejer ;-);-)

 

Men nu jeg er her......

 

Jae... Du må da også have savnet os, især mig forstås?

 

Det er så nu du skal replicere:"Ja, som man savner tandpine"

 

Jeg finder det pudsigt at man starter en IKKE hunderelateret tråd for at brokke sig over at der er for LIDT hunderelateret på forum.

 

Havde det været hundetræning så ville man belønne hunden for at gøre det man ville have den til, istedet for , som her, at brokke sig og slå på den over det man mener den gør galt.:hmm:

 

Istedet for at brokke sig over at vi andre ikke leverer tilstrækkeligt med hunderelateret læsning ville det være klædeligt selv at komme igang og dermed gå foran og vise os andre umulige individer den "rette" vej.

 

Jeg læser ikke Aschas indlæg

Nu bliver jeg altså nødt til at irritere en masse brugere herinde, igen. Sagen er, at jeg ved at der efterhånden er en del brugere der kigger sig om efter et nyt sted at slå deres folder, fordi de ikke mener at HF er specifik nok mere.

 

Når man ser på oversigten over tråde, handler mange af dem om børn, heste, mad, katte og hvad har vi..... og jeg synes det er lidt ærgerligt, at jo flere tråde der omhandler andre ting, jo færre af de "rigtige" hundeinteresserede gider at være her. På sigt kan det jo resultere i at HF bliver til et rableforum uden nogen tilknytning til hundene og jeg ved da ikke hvad Admin har tænkt sig,.. men jeg kan da næppe tro at det er det han ønsker.

som brok og har selv haft tanken, hvilket jeg også har givet udtryk for tidligere efter jeg så at af de 5 mest læste tråde var de 4 ikke hundeemner.

 

Hvis vi ser på de daglige brugere i hundeemnerne, synes jeg der mangler mange af de "gamle" også af de meget entusiastiske og der må være en årsag til det. Om det så ligefrem er emnerne herinde, kan jeg naturligvis ikke vide noget om :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du ved hvordan det er: Har man haft hovedpine længe kan man synes der mangler noget når den forsvinder :sjov: :banan:

 

Hahahaha.:vuf:

 

 

God bedring med lungerne, de skal helst virke så du kan råbe rigtig højt, som du plejer ;-) ;-)

 

 

Dont Worry..... Ill be back.....:slem:

 

Jae... Du må da også have savnet os, især mig forstås?

 

Det er så nu du skal replicere:"Ja, som man savner tandpine"

 

 

 

Naaaa. Nok nærmest som når den der enerverende underlige lyd fra motorrummet, pludseligt forsvinder...SÅ er der noget galt. Hehe.

 

Jeg læser ikke Aschas indlæg som brok og har selv haft tanken, hvilket jeg også har givet udtryk for tidligere efter jeg så at af de 5 mest læste tråde var de 4 ikke hundeemner.

 

Som du selv engang imellem påpeger så er det ikke sort/hvid alt sammen. Der skal være plads til nuancer og ind imellem farver i de tråde der er beregnet til dette. Et debatforum som dette er et fundament til at debatere om de emner der rør sig blande brugerne. Et forum hvor man kender hinanden og ikke er ensrettet giver grobund for at vi alle har en chance for at udvikle os og få modspil.Et forum der er ensrettet og som har en rigid struktur uden mulighed for andet er jo ikke et debatforum men kun en rygklapperklub.

Jeg oplever der er enkelte sort/hvide debatører som typisk udemærker sig med det jeg vælger at kalde brok. I øvrigt næsten hver gang med den samme gruppe af grædekoner, til at bakke op om emnet og som i øvrige ALLE som een forsvinder efter ganske kort tid. Og nærmest som en regel, i tilgift aldrig kommer med løsningsforslag.

 

 

Men du må da indrømme at det er stik imod alle hunde-trænings-principper at prøve at rette folk ind med ytringer om utilfredshed ( Brok) istedet for at prøve at vise vejen selv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Forsøgte engang at oprette Carl-mar som mops på hg...fik faktisk en del indstemmer...men desværre ogsæ en advarsel fordi nogen syntes det var synd for CMM...Har faktisk engang boet med en mops ...eller dvs. Min meget mobsede ekskæreste og hendes mops...kær hund...:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Freias-mor
:-) man behøver jo heller ikke svar eller lave inlæg. hvis man for svar på tingene ved at læse andre´s ting. det er jo kun hvis man måske har problem med noget som ikke andre har. måske jeg tager fejl...
Link til indlæg
Del på andre sites

Men det er da alligevel lidt komisk at du er enig i at der godt kunne være mere fokus på de hunderelaterede emner, og det eneste emne du selv kommenterer på, ikke har med hunde at gøre :hmm:

Det er jo ikke et krav at man skal have noget at spørge om, det er rigeligt at have en holdning som man har lyst til at dele med andre.

 

Hvilket forum får du mere ud af at bruge?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
:-) man behøver jo heller ikke svar eller lave inlæg. hvis man for svar på tingene ved at læse andre´s ting. det er jo kun hvis man måske har problem med noget som ikke andre har. måske jeg tager fejl...

 

 

Det er korrekt, men jeg håber du kan se, at jeg godt kan syntes det virker lidt komisk, at du går ind i en tråd og skriver, at du ikke bruger forum så meget længere og det så viser sig, at du har skrevet mindre end 1 indlæg om måneden.

 

Hvis man vil kritisere en forum - og tages seriøst, så kræver det jo, at man er aktiv bruger af det. Det er jo umuligt for de resterende brugere, at gøre et forum optimalt for fx. dig, når du ikke selv er aktiv.

 

Jeg mener man selv er medbestemmende på sådan et forum som HF - hvor stort set alt er tilladt - hvordan man vil have et forum, men det kræver jo altså, at man er aktiv.

Er man ikke aktiv og man alligevel vælger at 'brokke sig', så skal man ikke forvente, at blive taget seriøst.

 

Du har jo mulighed for, at give det en chance - start nogle af de tråde, som du selv mener hører til på et hundeforum, så er du allerede godt på vej til selv, at være med til, at lave forum til det du gerne vil have eller deltag aktivt i nogle af de tråde, som tiltaler dig :5up:

 

Det kræver selvfølgelig lidt mere end, at lave et indlæg på 1 linje i en brokketråd - til gengæld er du så med til, at tilføre noget der reelt kan bruges :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg elsker alle vores OT tråde. hvis vi ikke havde dem, så ville jeg ikke være her på forum.

 

Jeg synes det er pisse fedt at høre på at nu er de og de blevet gravide, eller nu har han fået en ny fed bil eller se hvad hun har lavet af kreative ting.

Halleluja for HF som det er idag! Og hurra for at kunne læsse alt sit dårlige eller gode humør af herinde.

 

:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...