Hop til indhold

Dårlig oplevelse

Recommended Posts

Egentlig skal jeg bare luft og lægger ikke op til en decideret debat...

Idag har jeg taget toget fra Høje Taastrup til Odense med Hektor. På perronen overfor vores, ser vi en kvinde med en amstaff-lignende stor hvalp.

Hun taler i telefon og er ret højlydt, hendes hår er eet stort virvar af en fuglerede og hun lyder beruset. Hunden logrer og snuser løs...den trækker selvfølgelig som hvalpe nu engang gør for at komme hen til alle de dejlige lugte.

Her begynder denne møgkæ.... (undskyld...) så at riiiiive og flå i hundens snor der er fæstet til et halsbånd. Den ruller om på siden pga kraften bag hiveriet, men er hurtigt på benene igen og trækker videre for at snuse.

Damen lægger sin mobil i lommen og begynder at råbe og skrige af det lille dyr, som dog bliver mere ophidset og hopper op efter hendes hænder i malplaceret kådhed. Herefter tager damen fat i hunden og nærmest kaster/skubber den kraftigt fra sig altimens hun stadig råber af den.

Alt imens har jeg stået og små observeret fra min egen perron. Jeg kalder til hende at hun ikke burde have hund hvis hun ikke kan behandle dyret ordentligt og at det intet nytter at blive aggressiv overfor den.

Jeg får at vide at jeg skal holde min mund sagt i farverige termer, hvorefter hun skriger videre af dyret...og sparker det lille kræ! GRRRRRR!!!!

Jeg står selv med en grand danois og kan ikke liiiige komme over til hende..gudskelov for det, for så havde det nok ikke været kønt.

Mit tog er ved at ankomme, men jeg ringer alligevel til politiet i ren og skær afmagt...svaret er at det er beklageligt, men at de intet kan gøre ved det. Hun tager jo nok med toget snart alligevel og hvordan skal de så finde hende?

HVORFOR har vi for pokker ikke et dyrepoliti?????

Så tror da pokker at muskelhunde får så dårligt et ry, når det er den type mennesker der ejer dem. De kan ødelægge selv den bedste hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da kæft en klaphat af en ejer. Sådanne folk skulle ikke have hund, ej heller have lov til at ødelægge det gode arbejde, som dedikerede ejere gør for at forbedre disse hundes ry. Sejt af dig, at du turde sige noget til hende. Og at du ringede til politiet :5up: :5up:

At det så hverken hjalp at sige noget, eller at kontakte politiet er så en anden side af sagen, men du gjorde i hvert fald dit!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Larsen'

Man kan satme blive så godt rasende i skalle over at høre sådan noget der!

Skide godt du sagde noget til hende, det var det eneste rigtige at gøre, bare ærgeligt at sådan en person ikke fatter en skid, og hvorfor skal overhovedet have hund :megaked: - Hun fortjener et ordenlig rap over nallerne, også skal hunden væk fra hende - IND MED HUNDEPOLITI - det ville i hvert fald ikke være dårlig hvis det var til.

Puu stakkels hund, og forfærdelig historie :(

Link til indlæg
Del på andre sites