Hop til indhold

Vil gerne dele min glæde...


Aslan
 Share

Recommended Posts

Med jer :-D

 

Aslan har i dag haft sin første RIGTIGE alen hjemme dag.

 

Jo han har været alene hjemme i op til 4½ time, men det er ikke RIGTIG alene hjemme, for vi kunne jo bare komme hjem....

 

Jeg er begyndt på kursus, og ingen tvivl om at jeg havde det dårligt, at skulle forlade min lille skat :megaked:

 

Aslan kiggede ligeså fint på at jeg gik, 7½ time senere lå han og gnavede ben på madressen, løftede hovedet da han hørte nøglerne og da jeg åbnede døren og sagde hej, kom han ud til mig.

 

Der var ikke noget der tydede på at han havde en dårlig tid alene.

Intet ødelagt, han havde hygget sig med 2 forskellige ben, og havde ellers ligget og sovet (går jeg stærkt ud fra/håber).

 

Jeg skyndte mig at åbne døren, for 7½ time uden at tisse, godt nok kan han holde sig en hel nat....meeeen....

Han gad da ikke ud, så vi gik rundt for at kigge efter uheld....INTET :blink:

 

Skal nok indrømme...at jeg tror aldrig jeg har cyklet så hurtig hjem :mrgreen:

Men det tyder på at det kun er kæresten og jeg der har det dårligt med at lade ham være alene :engel::engel::engel::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Syntes jeg også, tror det bliver nemmere at lade ham være alene i morgen.

Man er vel lidt pyller mor :roll: men i dag hjælper på det :-D

Kender alt til det med at være en pyller mor. Da jeg rejste fra Groa i sidste uge græd jeg som en pisket den første aften.

Men heldigvis kan vores hunde godt tåle at undvære os, tror faktisk det er mere svært for os "mødre".

Link til indlæg
Del på andre sites

, med pyller-forældrene :-P

 

Helt vildt, kæresten tabte sine lunger på vejen hjem fra arbejde, for han skulle såååååååååååådaaaaaaaaaan skynde sig at se at aslan virkelig havde overlevet.

 

Kender alt til det med at være en pyller mor. Da jeg rejste fra Groa i sidste uge græd jeg som en pisket den første aften.

Men heldigvis kan vores hunde godt tåle at undvære os, tror faktisk det er mere svært for os "mødre".

 

Tror vi har en beskytte/bekymre gen for meget i os hehe

 

Jeg ville altså også græde hvis jeg skulle aflevere aslan i mere end 12 timer!

Link til indlæg
Del på andre sites

Med jer :-D

 

Aslan har i dag haft sin første RIGTIGE alen hjemme dag.

 

Jo han har været alene hjemme i op til 4½ time, men det er ikke RIGTIG alene hjemme, for vi kunne jo bare komme hjem....

 

Jeg er begyndt på kursus, og ingen tvivl om at jeg havde det dårligt, at skulle forlade min lille skat :megaked:

Åh jeg kan stadig huske første dag jeg skulle forlade Dumle, hvor det ikke bare var træning længere :shock: Jeg tænkte ikke på andet end hvor dårligt han havde det hele dagen :megaked:

Da jeg kom hjem vågnede han ikke engang, jeg måtte hen og vække ham for at han ville hilse :roll::lol:

 

Aslan kiggede ligeså fint på at jeg gik, 7½ time senere lå han og gnavede ben på madressen, løftede hovedet da han hørte nøglerne og da jeg åbnede døren og sagde hej, kom han ud til mig.

 

Der var ikke noget der tydede på at han havde en dårlig tid alene.

Intet ødelagt, han havde hygget sig med 2 forskellige ben, og havde ellers ligget og sovet (går jeg stærkt ud fra/håber).

 

Jeg skyndte mig at åbne døren, for 7½ time uden at tisse, godt nok kan han holde sig en hel nat....meeeen....

Han gad da ikke ud, så vi gik rundt for at kigge efter uheld....INTET :blink:

 

Skal nok indrømme...at jeg tror aldrig jeg har cyklet så hurtig hjem :mrgreen:

Men det tyder på at det kun er kæresten og jeg der har det dårligt med at lade ham være alene :engel::engel::engel::engel:

 

Hvor er det flot klaret :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dyyygtiiiig Aslan! Så må han vel få en godbid? :-)

 

Jeg kørte op og købte ben til ham :oops:

 

Når ellers de har lært det ordentligt - så tror jeg det er værre for os end for hundene ;D ... men pænt sejt af ham alligevel ... og af dig :D

 

Det var endnu slemmere i morges :roll: underligt nok, måske det er fordi jeg savner ham lidt, jeg er jo så frygtwlig glad for ham og tog ham gerne med alle steder hvis jeg kunne :oops:

 

Hvor er han dog dygtig :-D, men han har også nogle dygtige forældre der har lært ham at være alene hjemme, så han ikke behøver at være bange. Godt gået Aslan :5up:

 

Det håber jeg da at vi har gjort, har hørt noget om at de som unghunde godt kan skifte fra at alt er ok, til total sperations angst osv osv. Håber på det bedste :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Igår var det også helt fint, dog havde han vand i øjnene da jeg kom hjem, så vi spunsede ud i haven, og han blev ved og ved og ved.

 

Er lidt bekymret for i dag dog, kunne ikke hører hvordan han reagerede i morges fordi det regnede så meget (normalt siger han jo ikke rigtig noget).

 

Men det er nok MIG der har problemet :roll:

 

Jeg kan godt li lige at stå 1 min tid og sikre mig...................

Redigeret af Aslan
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Sååååååååååååå har min lille skat været rigtig alene i en helt uge, og det er bare gået super.

 

Han ligger og overvejer om han skal komme ud og sige hej eller ej, hvilket jeg tager som et godt tegn

 

 

Nu håber jeg at dette bliver ved resten af hans liv :-D

 

Det lyder RIGTIG godt :mrgreen:

Jeg tror ikke du har noget at frygte :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

:megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked:

 

Det går så godt at han er ligeglad med at jeg går!

 

Det er jo en god ting for ham.....men lidt synd at han ikke engag gider at sige farvel og ønske mig god dag og huske at sige pas godt på dig selv og jeg elsker dig...

 

EGO hund!

 

Ai, det er helt vildt lækkert, både igår og i dag susede han ind på sin madress og hyggede.

 

7-9-13 så har han ikk engang overvejet at ødelægge noget :D

Link til indlæg
Del på andre sites

:megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked:

 

Det går så godt at han er ligeglad med at jeg går!

 

Det er jo en god ting for ham.....men lidt synd at han ikke engag gider at sige farvel og ønske mig god dag og huske at sige pas godt på dig selv og jeg elsker dig...

 

EGO hund!

 

Ai, det er helt vildt lækkert, både igår og i dag susede han ind på sin madress og hyggede.

 

7-9-13 så har han ikk engang overvejet at ødelægge noget :D

 

Hvad filan ligner det ikke at sige farvel til sin moar :evil: :evil: :evil: Specielt når moar så gerne vil have bare et ekstra lille bitte mys :engel: :engel:

 

Jacki er i øvrigt lige så DUM :megaked: :megaked: Hun har bare travlt med at spise morgenmad eller snuse efter guffer, hun reagere slet slet ikke, når jeg lukker døren, eller når jeg smækker bildøren, eller når jeg kører afsted, dumme dumme tøs :evil::megaked::evil::megaked::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad filan ligner det ikke at sige farvel til sin moar :evil: :evil: :evil: Specielt når moar så gerne vil have bare et ekstra lille bitte mys :engel: :engel:

 

Jacki er i øvrigt lige så DUM :megaked: :megaked: Hun har bare travlt med at spise morgenmad eller snuse efter guffer, hun reagere slet slet ikke, når jeg lukker døren, eller når jeg smækker bildøren, eller når jeg kører afsted, dumme dumme tøs :evil::megaked::evil::megaked::mrgreen:

 

Heller ikke når man råber "kommer igeeeeeeeeeen" for 7. gang.

 

Selvcentrerede DYGTIGE hunde :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...