Hop til indhold

Teitur fortæller


Gæst Stella
 Share

Recommended Posts

  • Svar 279
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Chocolate Labrador
Teitur er livet helt utrolig op efter Tjalfe ikke er her længere. Han tonser rundt, logre uafbrudt med halen og ville lege hele tiden. bliver vækket kl 9 hver morgen med en bamse op i mit ansigt.

 

I dag var jeg ude at handle og havde købt en bold med pivedyr og lagt den på fryseren. Så gik jeg i bad, men mens jeg var i bad lød der en masse piv inde fra stuen og jeg tænke at det må være en af hans bamser med piv i. da jeg kommer ud en halv time senere, var han helt træt, han var hoppet op på fryseren havde hevet bolden ned og ellers bare leget helt tosset med den, hele min seng var rodet til og han havde virkelig hygget. Selvom han ikke må hoppe op på fryseren, så var jeg så glad for at se det. Han har rendt bagefter mig hele eftermiddagen for at lege. Han er så glad så glad. Det er helt fantastisk.

 

Så nu er jeg egentlig lidt spændt på hvad dyrlægen siger i morgen. Han har fået hønsekøds suppe næsten dagligt, ligesom han har fået omega 3 og 6 fedtsyre hver dag i sin mad. Så er spændt på om dyrlægen kan gøre noget, om hans glæde forsætter.

 

Dejligt at høre, at Teitur er livet op og virker til at have det bedre :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Teitur er livet helt utrolig op efter Tjalfe ikke er her længere. Han tonser rundt, logre uafbrudt med halen og ville lege hele tiden. bliver vækket kl 9 hver morgen med en bamse op i mit ansigt.

 

I dag var jeg ude at handle og havde købt en bold med pivedyr og lagt den på fryseren. Så gik jeg i bad, men mens jeg var i bad lød der en masse piv inde fra stuen og jeg tænke at det må være en af hans bamser med piv i. da jeg kommer ud en halv time senere, var han helt træt, han var hoppet op på fryseren havde hevet bolden ned og ellers bare leget helt tosset med den, hele min seng var rodet til og han havde virkelig hygget. Selvom han ikke må hoppe op på fryseren, så var jeg så glad for at se det. Han har rendt bagefter mig hele eftermiddagen for at lege. Han er så glad så glad. Det er helt fantastisk.

 

Så nu er jeg egentlig lidt spændt på hvad dyrlægen siger i morgen. Han har fået hønsekøds suppe næsten dagligt, ligesom han har fået omega 3 og 6 fedtsyre hver dag i sin mad. Så er spændt på om dyrlægen kan gøre noget, om hans glæde forsætter.

 

Det er rigtig godt, at det virker med de ting, du giver ham efter clairvoyantens fortælling. Så har det nok hjulpet med hans balance og svimmelhed og jordforbindelse, håber da også, at dyrlægen kan sige noget mere, som kan gøre det endnu bedre. Og dejligt at han også bedre kan overskue omgivelserne nu der er ro uden Tjalfe. Jeg kan søreme godt forstå, at du savner ham, og det må være trist, men det må også bare være dejligt at opleve Teiturs fornyede glæde.

Det minder mig om Bowie, da plejekillingerne kom af sted - så var hun der også med det samme igen og var den "gamle", glade Bowie. Hun ville igen med på aftentur, hun ville lege og være inde og spiste godt. Hun var jo så ikke syg, men det var også bare til det med Tjalfe. Så har det været den rigtige beslutning ... Teitur egner sig bedre til at være alene-hund. Og man skal jo tage hensyn til sit ældste/første dyr, det synes jeg.

Dejligt at han viser glæde og livsgnist. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes det hele er svært lige nu. Er simpelthen stadig så ked af det med Tjalfe, savner ham så meget.

Var til dyrlægen i dag med Teitur, dyrlægen kunne ikke sige så meget og synes vi skulle tage en blodprøve på ham. Det er jo som bekendt dyrt, omkring 900 kr. Da jeg så kommer ud til skranken løber det alt i alt op i 1800 kr og det har jeg bare ikke. Så pinligt. Men fik lov at dele den i to.

 

Får svar på onsdag.

 

Det væreste er at folk simpelthen ikke fatter det. Min ellers gode veninde har sagt ligeud at hun synes jeg er for pylleret og at hun ikke kan se han fejler noget. Hvis jeg skriver i min facebook status at jeg har været ved dyrlægen får jeg kommentar som " nu igen" " hvad fejler han NU " og " synes du bruger for mange penge på dyrlæge " osv.

 

Eller hvis jeg fortæller jeg skal til dyrlægen så er der nogen der siger " jamen det er jo dyrt " øh nå tænker man så, hvad skal man gøre ved det og i øvrigt har man en dyr, jamen så har det da krav på et godt liv, om man så skal til dyrlæge 27 gange på et år.

 

Jeg bliver utrolig ked af alle de bemærkninger. I stedet for at spørge hvordan jeg eller Teitur har det og hvordan det går eller gik osv, så er det eneste folk går op i at det er dyrt at gå til dyrlægen.

 

 

Føler snart at folk tror jeg er hypokonder på Teiturs vegne.

 

Om jeg ikke overdrive, burde se tiden an, aflive ham osv osv. Det gør bare SÅ ondt og det sidste jeg har brug for at hører.

 

Min familie synes jo bare det er fantastisk at jeg er kommet af med Tjalfe, så skal de ikke " døje " med at have to hunde på besøg eller som flere udtrykker det " nu er det ikke så voldsomt " eller " det er bedre bare med en hund ".

 

 

I bund og grund så føler jeg simpelthen ikke der er nogen der forstår det.

 

Græd næsten i 2 timer i går aftes, over det hele og over savnet af Tjalfe. Men ingen fatter det i min omgangskreds eller tager det alvorligt.

 

Lyder jeg negativ ? Jeg beklager, men pt er det bare sådan. Er glad for at flere herinde på hundeforum ved hvad jeg snakker om og kan sætte sig ind i det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det synes jeg fanme er strengt af dine veninder. Som jeg forstod det, fejler Teitur ikke noget nyt, det er vel eftervirkninger af den voldsomme omgang han var igennem med betændelse og jeg ved ikke hvad??

 

Og synes sørme også din familie får sagt hvad de nu end tænker med nogle helt vildt dårlige ord. Man kan ikke tvinge andre folk til at forstå hvorfor man er glad for sine dyr, men de må da efterhånden have fattet at du nu engang er det, og så har de da bare af at støtte op omkring dét. Jeg var godt nok blevet sur. Du lyder som et bedre menneske end mig..

 

Mage til elendig opbakning. Ej jeg bliver rigtig gal på dine vegne - men det kan du jo ikke bruge til noget.

 

Herinde føler vi med dig, jeg kan godt sætte mig ind i dine tanker, jeg synes du gør sindssygt meget godt for dine hunde og Teitur er heldig at han har dig :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Ajjjj ... hvad sker der for folk? Jeg forstår dig godt, og selvfølgelig skal I da gå til dyrlægen, når der er noget. Hellere en gang for meget end for lidt, siger jeg altid.

Bliver sgu - igen - temmelig sur på din familie og de venner, der siger sådan til dig. De tænker da kun på sig selv, hallo!?? "Døje med to hunde" ... ajjj, hvor er det groft. I stedet for kunne de da lige slå ordet empati op, og uanset at de synes det er nemmere med én (for dem!!), så kunne de da helt ærligt være der for dig - det er da totalt indlysende, at du er ked af det over at have måttet sige farvel til Tjalfe. Og aflive Teitur - HVAD er det for noget??!?? Uhhhh, jeg bliver så edderspændt. Selvfølgelig skal han da leve og være sammen med dig. Du er godt nok diplomatisk. Jeg ville blive rasende og sige noget a la "mmmm, skal man også bare aflive syge børn eller hvad? Pfffffff".

 

Sådan noget går lige i mig, jeg fik jo taget min elskede og altid ønskede cocker fra mig, da jeg var barn, fordi min far besluttede, at han ikke ville have den alligevel - og ikke ville lade mig og hunden flytte hjem til min mor. Jeg havde ikke haft Raisa længe, knap et halvt år, og da han bare kørte hende tilbage til kennelen og så ellers var kold i røven over mig, som var ked af det det næste halve år, jeg har aldrig følt mig så alene i hele mit liv. Nu tror jeg, at det for Teitur var en god beslutning at omplacere Tjalfe, og super at han har fået et nyt, godt hjem. Men du, du havde jo glædet dig til hund nr. 2, tænkt længe over det og knuselskede Tjalfe. Du skal have lov til at sørge over at have været nødt til at miste ham. Og du skal da ikke have andet end opbakning og forståelse. Alle tæt på dig burde sgu komme med hundebamser og blomster og trøstekort og sådan noget - det ville jeg da gøre, hvis det var min familie eller veninde. Suk.

 

Vil bare sende dig masser af kram og tanker. Håber blodprøven viser noget, som kan bruges til at Teitur får det bedre. :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Forstår godt dine reaktioner, øv jeg ville også blive ked af det, hvis jeg blev mødt med de svar fra min omgangskreds... Nogle gange, tror jeg bare, at det er svært for folk som ikke er så store "dyre elskere" som os herinde, helt at forstå, hvorfor man vælger at prioritere sine dyr så højt.. Jeg tror simpelthen ikke at de kan sætte sig helt ind i det, fordi de ikke selv har det på samme måde med dyr... Du skal endelig bare dele, og læsse af herinde :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej Budda, jeg er ikke et bedre menneske end dig, slet ikke. Jeg gør lige så mange fejl og har svagheder som alle andre mennesker.

Nej han fejler ikke noget nyt om man ville, han er bare stadig ikke kommet sig efter alt den sygdom. Han har jo heldigvis også dage hvor han bare er super frisk og glad som i weekenden feks. Men jeg tror ganske enkelt ikke min omgangskreds har den ringeste ide om hvordan det var fat med Teitur dengang, hvor alvorligt det har været, hvorfor Teitur stadig kæmper med flere ting og hvorfor jeg stadig bliver så let rørt og ked af det. Ingen af mine veninder oplevede Teitur dengang feks, de var der ikke.

 

Selvom jeg ikke længere har nogen forvetning til at min familie forstår det, så gør det alligevel ondt.

 

 

Nogle ville tænke jeg ævler om det samme, hænger mig i små detajler, er overfølsom, pyller for meget, ligger mig i en offerrolle og blot skal tage mig sammen eller give igen osv osv, jeg ved dog ikke hvad jeg skal gøre ved det, og lige nu kan det ikke rigtig være anderledes. Jeg kan blot mærke at jeg stadig bliver utrolig ked af det med mine hunde og at der er så lidt omtanke og forståelse for det i min omgangskreds.

 

Jeg er bare virkelig glad for at man må lukke alt sit habengut ud herinde. Herinde bliver man altid taget alvorligt, uanset hvor store eller små ting det drejer som om. Ligesom der er stor forståelse for at man kan føle enorm sorg eller enorm glæde over sin hund. Hundeforum er som en slags gratis psykolog. Herinde slipper tålmodigheden sjælden op. For det er vel netop det der er sket i min omgangskreds. Fordi de ikke forstår det med dyr, så forstår de hellere ikke at man kan være ked af det i lang tid, eller bekymret osv. De tænker sikker " suk det er bare en hund, kan hun ikke snart få sig en anden hobby at gå op i ".

 

 

Nu ville nogen sidde og tænke om jeg ikke gør noget selv for at være en god veninde og snakke om andet end hunde. og jo det gør jeg også. Jeg anser mig selv for at være en omsorgsfuld veninde, sørger for at ringe jævnligt, hører hvordan det går, sender jule og fødselsdags kort, invitere til middag og er typen man kan ringe til 24/7 hvis det brænder på. Det er ikke sådan jeg bare sidder og triller tommelfinger og når det så endelig ringer på døren så flår jeg den op og kæfter op om min hund fra de kommer til de går.

Link til indlæg
Del på andre sites

Puha, jeg kom godt nok også lige op i det røde felt på dine vegne. Sådan kan man simpelthen ikke være bekendt at te sig. Jeg tror nok at jeg også ville fyre i hovedet af folk, hvis de havde et problem med at jeg går ofte til dyrlæge med mine hunde, "går du heller ikke til læge med dit barn når det fejler noget?" eller som Joey-Salome siger, "skal man også aflive syge børn". Jeg ved godt det måske lyder lidt groft, men helt ærlig, hvad med at bakke dig lidt op.

Jeg har også adskillige gange hørt den der, "når nu igen", "hvad fejler hun nu", "har I råd til det", "er det nødvendigt at gå så tit til akupunktur med hende". JAAAAA det er det. Det er vores valg og ikke andres. Folk må acceptere den måde du handler på når det gælder dine dyr og har de ikke noget pænt at sige, så HOLD KÆFT...

Selvfølgelig er du stadig ked af at du måtte omplacere Tjalfe og der vil være mange gange du vil være i tvivl om det nu var det rigtige. Men som du skrev tidligere, så er Teitur livet op og er blevet en gladere hund, så selv om du ikke helt er sikker, så fortæller Teitur at det var den rigtige beslutning og så skal i to nyde hinanden :lun: Lad være med at omgåes folk der ikke forstår. Vent til du er klar og kan sige noget i hovedet af dem igen, først dér vil de tænke over at de har gjort dig ondt. Hvis du ikke siger noget, så bliver du ved med at få de kommentarer (taler af erfaring). Pust lidt ud og hyg med Teitur og så "op på hesten igen".

Det er ærgeligt at du skulle bruge så mange penge på endnu en blodprøve, men det var endnu værre hvis du lod være, så ville du ikke kunne leve med dig selv. Teitur skal have den behandling han har brug for. Det var pænt af dyrlægen at dele den over to gange :5up:

Så kan du droppe julegaverne til alle de spydige mennesker i din omgangskreds og nøjes med at sende et kort hvor der står: "Tak for opbakningen her mens jeg har haft det svært... NOT".

Og som Findus skriver, læs du bare af herinde hvor folk forstår dig og følger med i og bekymre sig om dit og Teiturs liv...

Link til indlæg
Del på andre sites

Puha, jeg kom godt nok også lige op i det røde felt på dine vegne. Sådan kan man simpelthen ikke være bekendt at te sig. Jeg tror nok at jeg også ville fyre i hovedet af folk, hvis de havde et problem med at jeg går ofte til dyrlæge med mine hunde, "går du heller ikke til læge med dit barn når det fejler noget?" eller som Joey-Salome siger, "skal man også aflive syge børn". Jeg ved godt det måske lyder lidt groft, men helt ærlig, hvad med at bakke dig lidt op.

Jeg har også adskillige gange hørt den der, "når nu igen", "hvad fejler hun nu", "har I råd til det", "er det nødvendigt at gå så tit til akupunktur med hende". JAAAAA det er det. Det er vores valg og ikke andres. Folk må acceptere den måde du handler på når det gælder dine dyr og har de ikke noget pænt at sige, så HOLD KÆFT...

Selvfølgelig er du stadig ked af at du måtte omplacere Tjalfe og der vil være mange gange du vil være i tvivl om det nu var det rigtige. Men som du skrev tidligere, så er Teitur livet op og er blevet en gladere hund, så selv om du ikke helt er sikker, så fortæller Teitur at det var den rigtige beslutning og så skal i to nyde hinanden :lun: Lad være med at omgåes folk der ikke forstår. Vent til du er klar og kan sige noget i hovedet af dem igen, først dér vil de tænke over at de har gjort dig ondt. Hvis du ikke siger noget, så bliver du ved med at få de kommentarer (taler af erfaring). Pust lidt ud og hyg med Teitur og så "op på hesten igen".

Det er ærgeligt at du skulle bruge så mange penge på endnu en blodprøve, men det var endnu værre hvis du lod være, så ville du ikke kunne leve med dig selv. Teitur skal have den behandling han har brug for. Det var pænt af dyrlægen at dele den over to gange :5up:

Så kan du droppe julegaverne til alle de spydige mennesker i din omgangskreds og nøjes med at sende et kort hvor der står: "Tak for opbakningen her mens jeg har haft det svært... NOT".

Og som Findus skriver, læs du bare af herinde hvor folk forstår dig og følger med i og bekymre sig om dit og Teiturs liv...

 

 

Nej jeg ærger mig faktisk ikke over at bruge penge på dyrlæge eller på Teitur. Det er ikke sådan at jeg står og tænker " argh fanden også " i dag blev jeg blot pinlig berørt fordi jeg simpelthen ikke havde de penge, så var glad for at hun ville dele din i to, men som hun sagde " du er en god og flittig kunde, host host, så det er ikke noget problem " . og så ved de også at Teitur er sygeforsikret, så de skal skam nok få dem. Og Teitur skal have alt den behandling han har brug for, for at få et dejligt hundeliv. Men det er jo også det du mener :)

 

Nej det jeg ærger mig over er folks total mangel på forståelse. Jeg tror endnu ikke jeg har oplevet at være ved dyrlægen uden at nogen har sagt " NU IGEN !! " eller " det er alt for dyrt " eller " vent nu lige og se tiden an, det er dyrt " og ja så min veninde der mente jeg var overpylleret, samt alle dem så kaster et blik på Teitur og siger " han ser da ikke syg ud " . Det er muligt han PT ikke ser syg ud, når han løber rundt og logre eller leger, men de ser jo ikke alle de andre ting. Man behøver hellere ikke se dødsyg ud for at have det skidt.

Slettede min facebook konto. Havde skrevet i min status at jeg var ved dyrlægen i dag og der blev taget blodprøve osv. Ikke mindre end 4 skrev " NU igen " Hvad fejler Teitur NU " Det lyder dyrt " osv. Jeg magter det virkelig ikke. Næsten som om DE synes det er besværligt eller at det er DERES penge det går ud over, eller at DE ikke magter det. Underligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Og ville gerne sige til at alle jer og særligt "gengangere'" i mine tråde som følger med i mit og Teiturs liv og som altid er klar med råd, opmuntring, trøst, opbakning osv, i skal vide at det simpelthen betyder SÅ meget for mig. Virkelig. Ligegyldig hvordan ens verden hænger sammen så er i altid klar til at byde ind med noget. Jeg er MEGET MEGET taknemlig og jeres varme og omsorg er en stor hjælp i mine sværre stunder Det er meget prisværdig at i altid lytter og tilmed svarer på mine indlæg. Jeg har nemlig tit dårlig samvittighed over at jeg sjælden selv har overskud til at svarer på mange af jeres tråde. Jeg er faktisk ikke god til det. Ofte læser jeg dem, men får ikke svaret. Derfor er det bare ekstra beundringsværdig at i finder lyst og tid og overskud til at svare mig. Det er meget meget flot og det betyder rigtig meget for mig. Det skal i blot vide.

Link til indlæg
Del på andre sites

Stella, jeg tror at nogle hundemennesker bare er anderledes i deres følelsesliv. Dem, der fordømmer vore prioriteringer, kan jo ikke selv knytte stærke bånd til dyr og de fatter os overhovedet ikke.Hvis ens kat bliver kørt over, så ved de at der er 1000 andre katte du kan få billigt.

Nogle af disse må man med årene skrotte-simpelthen, fordi man bliver mere depri, af at hører på dem.

Hvorfor har du så mange hunde?? hvorfor føler du dig så afhængig af dem??Hvorfor bruger du så mange penge på dem,- de er jo kun dyr???

En af min veninder blev ved, trods hun i flere år stort set hver måned måtte låne af mig, fordi hendes hest kostede en bondegård.

Nogle fra raceklubben ser mig jo også som en idiot, tænk at adopterer nogle bastarter fra Grækenland og ofre så mange penge på dem.Altså nødvendige forsikringer herunder sygeforsikring, god foder og træning.

Vi bliver jo vurderet og vurderer jo også selv andre.

Men, når man når min alder, er det lettere at slette mennesker fra ens omgangskreds, også hvis det skulle være familie. Så gider man bare ikke at forklare sig på 30-de år.

Og mærkeligt nok , så er det så sjældent at et elsket dyr skuffer en dybt.Men med mennesker så sker det desværre ofte.

Håber du bliver mere tykhudet med tiden, det er lettere for en selv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg mener ikke alle absolut skal forstå hvor glade vi er for vores hunde, men gode venner og familie må da respektere at det er vigtigt for en og høre på en når man har brug for det.

Tror på ingen måde at du kun taler om Teitur og Tjalfe, men når ting fylder meget er det selvfølgelig det man har brug for at få ud. Du har vel heller ikke nøjagtigt de samme interesser som dine venner, men gætter på du alligevel hører efter når de taler om dem.

 

Jeg fortæller ikke alle mulige historier om Motor til alle mine venner, men vigtige ting må de lægge øre til. F.eks. fik de mange (uforståelige) sms'er da jeg gik og ventede på svar på hoftestatus. Og jeg ville omvendt høre i timevis på dem hvis de havde brug for det, om det så var om deres børn, farmor, skole, arbejde etc. Det er jo det venner og familie er til for..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes som de andre også er inde på, at din omgangskreds kommer med lamme ubrugelige kommentarer og jeg kan virkelig ikke forstå at de ikke spørger ind til hvordan du har det men istedet for kigger på det økonomiske, det er jo ikke det der har betydning og det burde de være ligeglade med og i stedet koncentere sig om at være der for dig. Jeg er forarget over at de ikke selv kan høre hvordan det lyder, jeg er 100% sikker på at hvis det var dit barn, som var sygt ville der være en helt anden tone og der vil være bekymring for dig og barnet. Men jeg tror ikke at folk, der ikke går op i hunde kan forstå hvor hårdt det er at have en meget syg hund og ovenikøbet skulle vælge at skille sig af med sin hvalp..

Du fortjener bedre og som der også er sagt kan du altid skrive herinde så for du i hvertfald opbakning og støtte:bighug: Jeg synes at du klare dig rigtig godt på trods af at du har taget en hård beslutning ang. omplacering af Tjalfe og du fortjener :5up::5up:

 

Og husk at det er vigtigt at sige fra og nogle gange skille sig af med venner hvis de ikke bidrager med noget godt i "forholdet" ellers bliver det bare træls

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, vi kommer jo til at holde af jer selv om vi ikke kender jer personligt :lun: Selv min mand og min veninde har hørt alle historierne om Teitur og følger gerne med når jeg fortæller hvordan det går.

 

Min veninde var noget imponeret over at du havde talt med en clairvoiant og har spurgt om jeg ville spørge dig om jeg kan få navn og adresse på hende, da hun overvejer at bruger hende til hendes kat, som har blod i urinen. Dyrlægen kan intet finde, men mener det kan være stress.

 

Det er i øvrigt et helt fantastisk billede du har fået på din profil.

Link til indlæg
Del på andre sites

Min veninde var noget imponeret over at du havde talt med en clairvoiant og har spurgt om jeg ville spørge dig om jeg kan få navn og adresse på hende, da hun overvejer at bruger hende til hendes kat, som har blod i urinen. Dyrlægen kan intet finde, men mener det kan være stress.

 

Det har hun allerede skrevet :)http://www.hunde-forum.dk/hunde-historier/28793-teitur-fortaeller-2.html#post820327

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, vi kommer jo til at holde af jer selv om vi ikke kender jer personligt :lun: Selv min mand og min veninde har hørt alle historierne om Teitur og følger gerne med når jeg fortæller hvordan det går.

 

 

Det er i øvrigt et helt fantastisk billede du har fået på din profil.

 

Helt enig, jeg har også fortalt min søster om hele situationen og hun har set billeder af både Teitur+ Tjalfe og hun sagde også at det måtte være utrolig hårdt at skulle igennem alt det du har været igennem

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, vi kommer jo til at holde af jer selv om vi ikke kender jer personligt :lun: Selv min mand og min veninde har hørt alle historierne om Teitur og følger gerne med når jeg fortæller hvordan det går.

 

Min veninde var noget imponeret over at du havde talt med en clairvoiant og har spurgt om jeg ville spørge dig om jeg kan få navn og adresse på hende, da hun overvejer at bruger hende til hendes kat, som har blod i urinen. Dyrlægen kan intet finde, men mener det kan være stress.

 

Det er i øvrigt et helt fantastisk billede du har fået på din profil.

 

Tak for kommentaren til billedet, har lige fået lagt det ind i fotoalbumet, så der kan man se det i stor format.

 

Kan se Budda allerede har linket til dem jeg har brugt gennem tiden og til hende som talte med Teitur. Håber din veninde finder en løsning på problemet med hendes kat.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så kender jeg godt det med at man følger med i andres "liv" herinde på hundeforum. Man siger eller tænker tit " en inde på hundeforum siger " eller " jeg læste en sjov historie på hundeforum " eller " hende på hundeforum med den og den hund har prøvet det og det " osv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så kender jeg godt det med at man følger med i andres "liv" herinde på hundeforum. Man siger eller tænker tit " en inde på hundeforum siger " eller " jeg læste en sjov historie på hundeforum " eller " hende på hundeforum med den og den hund har prøvet det og det " osv.

 

Ja lige præcis, hehe :5up: ALLE ved jeg skriver og læser på hundeforum.

 

Billedet er endnu bedre i stor. Jeg havde været inde for at se om du havde lagt det ind i stor format, men det havde du ikke, så du må have "læst" mine tanker :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde været inde for at se om du havde lagt det ind i stor format, men det havde du ikke, så du må have "læst" mine tanker :slem:

 

Ja for søren, burde da have sparet clavoriyanten væk, det går jo fint selv :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...