Hop til indhold

De 3 musketer - tosserne Tex, Alto og Stella


FOX
 Share

Recommended Posts

Altså jeg har jo startet en tråd med Alto http://www.hunde-forum.dk/hunde-historier/28205-alto-s-tvangshandlinger-7.html#post821966 - men nu er der også kommet Stella med, så nu laver jeg denne her tråd og skriver om de 3´s fjollerier :mrgreen:

 

Der var engang en mand, der havde to hunde :blink: og de var rigtig glade for ham - men nu har de vist fundet en anden ynglingsplads.........

 

tex og stella sover.jpg

PB130030.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 80
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

:hmm: tror hundene laver "oprør" når jeg ikke er hjemme :engel: Havde overarbejde i går så det var P der luftede alle hundene. Han syntes så på vej tilbage at de 2 små gerne måtte løbe lidt løs og lege, hvorefter Stella løber ind i en kæmpe busk og vil ikke komme ud igen :lol: P går så hjem med de to drenge tager en lommelygte og går ud efter Stella. Han lyser ind i busken og står og siger "Stella kom så ud derfra" :sjov: måtte opgive og gå ind igen. Gik ud efter ½ time og prøvede igen - lovede hende mad og alt muligt, men niks Stella ville ikke med hjem, hun kom dog da han gik ud og hentede hende for 3. gang. Da jeg endelig når hjem var hun næsten lige kommet med ind. Hun blev bare såååå glad for at se mig :mrgreen:

 

P havde så også alle hundene alene igen idag fordi jeg har været på kursus - og idag beholdt han snoren på Stella :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Takker for kigget - men næste gang, der skal tages billeder, så tag nogle flere af Alto...jeg syntes altså, at han er ret så charmerende :lun:

Og jo - de 2 små er også søde, men Alto er bare... Alto :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er der lidt mere fra "tosserne" :blink: Vi var ude at gå i går aftes i stormvejret. Alto og jeg forrest, P - Tex og Stella bagved. Lige pludselig kommer der et giga vindstød, hvorefter Stella sætter sig ned og kigger fornærmet bagud og knurre lidt. Hun opdager, så at der ikke er nogen bagved og så kom der et vindstød mere :sjov: Helt seriøst virkede det som om, hun troede, at der var nogen der pustede hende i rumpen :lol: Og så ville prinsessen hjem :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så skete det !!! - ved godt at Sookie ikke helt hører med til tråden, men hun er jo også min, ihvertfald i hjertet :hjerte:

 

Houdini slog til igen - blev ringet op på arbejdet, at Sookie var stukket af fra lejligheden hun er flyttet ind i sammen med Flemming. Han var kommet hjem fra arbejdet og så stod døren på klem. Han gik ind og væk var Sookie. Hun havde på en eller anden måde fået skubbet til vrideren på døren og derefter åbnet døren. Jeg kørte helt i panik hjem fra arbejdet og hjalp med at lede efter hende. Cyklede og løb rundt og kaldte. Fik ringet til Politi, Falck og min storebror.

 

Min bror og Flemming fandt hende, hun var løbet gennem hele Ishøj og de fandt hende næsten hjemme ved mig i den anden ende af Ishøj. Fik hende bragt hjem til Flemming og pu ha hun var godt nok varm, svedig og forpustet. Hun drak noget vand og faldt sådan næsten til ro. Men altså turde ikke lade hende være alene (og ville heller ikke) så jeg har hende hjemme hos mig, mens Flemming er på indkøb for at købe ekstra sikring til hoveddøren.

 

Har nu fået givet hende mad og en baldrian. Stella var så glad for at se hende igen, så hun hoppede da lige op og lå i ske med hende :lun: (billeder skal nok komme men kan ikke lige overskue det idag).

 

Men pu ha sikke en dag - var bare så bange for at hun var blevet kørt over :( eller kommet til skade.

 

Hun virker ok, men P har lige mærket hende igennem og hendes led er lidt varme :???: så det er nok mere end en time hun har løbet panisk rundt. Men for f.... hvor er jeg glad for at hun er hjemme og i sikkerhed igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh, godt at der ikke skete Sookie noget, men jeg ved, hvor elendigt man har det mens det står på, og det tager lige lidt tid at falde ned igen.

 

Chase er også lidt af en Houdini og er nu sluppet ud to gange. Så nu har jeg simpelthen købt en GPS tracker der sidder på hans halsbånd. Jeg får en sms og en e-mail i samme øjeblik han er uden for det tilladte område, sammen med kort over hvor han er og kørselsvejledning både på e-mail og tlf. Ikke at han nogensinde slipper ud igen selvfølgelig... :pray:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Grim oplevelse!

 

Ved jo godt, at hunde kan være sådan, men tænker alligevel...at hun nok gerne ville hjem og bo igen...kan Flemming ikke lade dig overtage hende?

Jaja, egoistisk og alt det der, men.... :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh, godt at der ikke skete Sookie noget, men jeg ved, hvor elendigt man har det mens det står på, og det tager lige lidt tid at falde ned igen.

 

Chase er også lidt af en Houdini og er nu sluppet ud to gange. Så nu har jeg simpelthen købt en GPS tracker der sidder på hans halsbånd. Jeg får en sms og en e-mail i samme øjeblik han er uden for det tilladte område, sammen med kort over hvor han er og kørselsvejledning både på e-mail og tlf. Ikke at han nogensinde slipper ud igen selvfølgelig... :pray:

 

Tror ikke det ville hjælpe på Sookie/Houdini - for hun havde også "sprængt" sit halsbånd, så det lå pænt hjemme på måtten :hmm:

 

Grim oplevelse!

 

Ved jo godt, at hunde kan være sådan, men tænker alligevel...at hun nok gerne ville hjem og bo igen...kan Flemming ikke lade dig overtage hende?

Jaja, egoistisk og alt det der, men.... :genert:

 

Det går han ikke med til - og kan godt forstå ham. De har altid været meget knyttet til hinanden og det er faktisk også hans hund på papiret :blink: Men har dog fået lovning på at hvis han skal af med hende kommer hun retur til mig. Jeg passede hende fra tirsdag til onsdag og da Missing og jeg hentede hende tirsdag formiddag var der ingen tegn på at hun ikke kunne lide at være i lejligheden (altså rækkehus-lejlighed). Hun var helt stille og sov dybt, da vi låste os ind. Nu er låsen ihvertfald skiftet i hans dør, så hun ikke kan bryde ud igen :blink:

 

Har lige talt med Flemming til morgen og Sookie har sovet dybt og godt hele natten. Hun humper dog en lille smule stadigvæk, så idag er der nul gåture til hende, hun kommer kun i haven :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...