Hop til indhold

De 3 musketer - tosserne Tex, Alto og Stella


FOX
 Share

Recommended Posts

  • Svar 80
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

:shock: Min Sookie-pige. Godt hun er fundet og i god behold. Om ikke andet, så må I sende hende hjem til mig lidt :hjerte: :hjerte: Hende kan jeg ikke få nok af :lun: Jeg vil gerne være nummer 2 i køen i hvert tilfælde :engel:
Link til indlæg
Del på andre sites

:shock: Min Sookie-pige. Godt hun er fundet og i god behold. Om ikke andet, så må I sende hende hjem til mig lidt :hjerte: :hjerte: Hende kan jeg ikke få nok af :lun: Jeg vil gerne være nummer 2 i køen i hvert tilfælde :engel:

 

Og jeg lover dig at du er nr. 2 i køen :mrgreen:

 

 

Har talt med Flemming igen - og hun har det godt. Hun er dog stadigvæk lidt øm i sine muskler, men ellers rimelig rolig og afbalanceret.

 

Jeg er dog fortsat ret chokeret og har rigtig mærket reaktionen idag, så har været på arbejde og har set ud som en "hængt kat" :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Hi hi - det bliver snart omdøbt til en Stella-fortælling :mrgreen:

 

Har oplevet, at når Stella går "gø-amok" så hjælper det ikke at sige "nej" "stop" "ti stille" "hold mund" eller andet - det eneste der virker er at sige FLET NÆBET :lol:

 

Jeg har i disse dage Sookie hjemme og Stella eeeelsker Sookie. Sookie ligger i sofaen og sover, Stella er i soveværelset og jeg er på badeværelset. Stella begynder at gø højlydt - jeg siger "flet næbet" hun holder næsten op, men går så ind til Sookie og dutter hende og gør på en helt anderledes måde :sjov: Vi var overbeviste om, at hun skulle ind og sladre til Sookie om at hun ikke måtte gø :sjov::sjov: Det er altså en ren fest når de alle 4 er samlet :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

:sjov:

 

Hun har gemt SÅ mange tyretissemænd i min seng. Engang fandt jeg et råt kyllingeskrog under min hovedpude. Det var den dag, al indendørs råfodring sluttede her i huset :mrgreen:

 

:lol: men altså lige i øjeblikket sover vi også med Nisser :sjov: altså man Tex hopper bare helt åbenlyst op i sengen med en nisse i munden, men Stella tripper bare rundt, og når man så tænder lyset for at se hvad hun laver stiller hun sig på bagbenene og har en nisse i munden, og når man så siger kom så - hopper hun gladeligt op i seng sammen med sin nisse :mrgreen:

 

I nat skulle jeg lige på toilet - og da jeg kom tilbage sad der en hund i min seng - lagde mig ned og gav bare hunden dyne på. Aner faktisk ikke om det var Tex eller Stella, men tror det var Stella for "hunden" lå med så rø... vendte mod mit hovede og Tex plejer at lægge hovedet på hovedpuden :mrgreen: - men den hund der nu sov hos mig havde også en nisse med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Jep!

 

Det var dengang jeg var ung og naiv :mrgreen: og troede på, at jeg kunne lære hende at holde sig på et bestemt tæppe når hun fik råt - for at hun ikke skulle ligge ude i silende regn fx.

 

Jeg blev klogere :vedikke:

 

Det er så her, at et bur kommer til sin ret :mrgreen:

 

Og hvad mener du med det fremhævede?

Du er da stadig ung :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...