Hop til indhold

De 3 musketer - tosserne Tex, Alto og Stella


FOX
 Share

Recommended Posts

  • Svar 80
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hentede Sookie igår - og da jeg kom hjem med hende blev de 3 andre hunde helt hysterisk-glade :mrgreen: Jeg ville lukke dem ud i haven så de lige kunne ræse lidt af inden den stod på gåtur. Alle hundene løber hen til terassedøren Sookie står forrest, Stella er så glad for hendes allerbedstes veninde er på besøg, så hun står helt oppe i røven på Sookie og snuser - Sookie skal så lige se om jeg ikke snart kommer og åbner døren, hvor så det bare sjovt ud - Stella var ved at forsvinde "ind" i Sookie - og det eneste jeg kunne var at tænke POLITISKOLEN :sjov::sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hentede Sookie igår - og da jeg kom hjem med hende blev de 3 andre hunde helt hysterisk-glade :mrgreen: Jeg ville lukke dem ud i haven så de lige kunne ræse lidt af inden den stod på gåtur. Alle hundene løber hen til terassedøren Sookie står forrest, Stella er så glad for hendes allerbedstes veninde er på besøg, så hun står helt oppe i røven på Sookie og snuser - Sookie skal så lige se om jeg ikke snart kommer og åbner døren, hvor så det bare sjovt ud - Stella var ved at forsvinde "ind" i Sookie - og det eneste jeg kunne var at tænke POLITISKOLEN :sjov::sjov:

 

:sjov: Hvor er det skønt, at du stadig har Sookie engang imellem :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja :lun: og fik faktisk lov at beholde hende en dag ekstre, for elektrikkeren var ikke blevet færdig, så han skulle komme igen idag, så aftenen blev brugt på nusse og hygge.

 

 

Uh vi må snart på stranden med alle tosserne, inkl Sookie :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...