Hop til indhold

DKK udstilling i Fredericia d. 11.-12. feb. 2012


Recommended Posts

  • Svar 194
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Mais og hunden

Nu må vi lige se, om jeg kan få overalt min mormor til at sætte mig af (eller tage med), men muligvis kommer jeg og glugger løvebasser :mrgreen: Og selvfølgelig også lidt de andre... Men masser af løver!

Link til indlæg
Del på andre sites

Så kan det da være at jeg må komme og hilse på Aslan? :slem:

 

 

Aslan vil altid gerne hilses på :)

 

Dexter skal også i åben klasse søndag.. synes godt nok, det er meget seriøst at skulle i åben klasse:-o

 

Er det?

Jeg er bare nervøs fordi det er første gang og jeg jo gerne vil hjem med et fint bånd :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Aslan: det er bare sådan jeg har det hver gang Dexter flytter op i klassen.. :-/ men jeg burde jo ikke være så pivet. har jo stået i championklasse med bobo og har vundet:-p

Men nu er jeg jo også konkurrencemenneske og håber på, at Dexter kan ryge op i toppen engang. Men hvis det er første gang og i 'bare' ønsker en god kritik og bedømmelse.. så er det jo bare hyggeligt at udstille:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mais og hunden

Nu er vi kommet frem til at jeg sandsynligvis kommer, måske med hund, som dog ikke skal udstilles, men jeg tænkte det kunne være lidt god træning til når vi skal afsted til marts :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Aslan: det er bare sådan jeg har det hver gang Dexter flytter op i klassen.. :-/ men jeg burde jo ikke være så pivet. har jo stået i championklasse med bobo og har vundet:-p

Men nu er jeg jo også konkurrencemenneske og håber på, at Dexter kan ryge op i toppen engang. Men hvis det er første gang og i 'bare' ønsker en god kritik og bedømmelse.. så er det jo bare hyggeligt at udstille:-)

 

Ja jeg må jo lige stikke fingeren i jorden her de første par gange og se om dommerne også syntes om Aslan. Vi kan jo være uheldige at de faktisk ikke brøds sig om ham - så til at starte med bliver det bare hyggeligt og noget vi kan tage med os.

Jeg kan også fornemme på en del broholmer ejere at deres hunde faktisk begynder at kede sig efter nogle udstillinger, så er lidt spændt på hvad ASlan siger til det :mrgreen:

 

 

Har Dexter så potentiale til at komme langt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Lørdags holdet :5up:

 

(jeg antager det er den dag skippermor kigger forbi, hvis hun kigger?)

 

Uhhh spændende. Regner med at komme og lure medmindre der kommer noget uventet i vejen. I så fald bliver det mit første rigtig store udstilling. :klap:

 

Jeg satser også på at komme med 2 engelske springer-tæve; en i åben klasse og en for sidste gang i hvalpeklassen.

 

Vi er på om lørdagen :-)

 

Vi kommer lørdag i labbe-ringen :yeah:

 

Vi kommer og kigger på, da vores hund er for lille til udstilling.

 

Må man egentlig tage en hvalp med på en 10 uger?

 

Vil også gerne hilse på labber.... ;)

 

Jeg kommer lørdag, dog uden egen hund. Men skal handle min venindes to hunde... en border collie (kan ikke huske om hun er hvalpeklasse eller juniorklasse på det tidspunkt), og så hendes sorte schæfertæve i brugsklassen.

 

Og så skal der nok shoppes lidt... :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Søndags holdet

(hvor fox og mand nok også kigger forbi)

 

Skal I op lørdag eller søndag? Vi skal afsted søndag.

 

Vi kommer søndag med to stk whippet drenge en i junior og den anden i åben klasse....

 

Løvelejren kommer selvfølgelig søndag..

 

 

Jeg har meldt 'Pinky og The Brain' til:cool:

 

Aslan skal i åben klasse om søndagen (nervøs? Neeeeeej :genert: )

 

Dexter skal også i åben klasse søndag.. synes godt nok, det er meget seriøst at skulle i åben klasse:-o

 

Nu er vi kommet frem til at jeg sandsynligvis kommer, måske med hund, som dog ikke skal udstilles, men jeg tænkte det kunne være lidt god træning til når vi skal afsted til marts :)
Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg må jo lige stikke fingeren i jorden her de første par gange og se om dommerne også syntes om Aslan. Vi kan jo være uheldige at de faktisk ikke brøds sig om ham - så til at starte med bliver det bare hyggeligt og noget vi kan tage med os.

Jeg kan også fornemme på en del broholmer ejere at deres hunde faktisk begynder at kede sig efter nogle udstillinger, så er lidt spændt på hvad ASlan siger til det :mrgreen:

 

 

Har Dexter så potentiale til at komme langt?

 

Dexter har ikke det store showtække.. Jeg tror ikke han aner, hvad det er man laver derinde i ringen.. Så dette trækker ned ved ham og noget jeg arbejder meget med..

Men han er rigtigt flot og passer rigtigt godt til racestandard, + han har et rigtigt godt ansigtsudtryk.

 

I herning udstillede vi for en specialedommer, som selv har opdrættet löwchen i 30 år. Han placerede Dexter som 2. bedste han. Og dette selvom Dexter ikke engang var 2 år endnu på det tidspunkt:shock:

Så potentialet gemmer sig i hunden:mrgreen: Og dommeren sagde til mig bagefter: I love the young male!:klap:

Omend så vil jeg gerne bare have, at han bliver champion, men indtil videre har han altid endt med at stå nr. 2 til certet...:fornaermet:

Men han er jo heller ikke en særlig gammel endnu, så det kommer da nok.

 

Så jeg advarer dig.. Det er farligt, hvis man pludselig finder ud af, at man har en god hund.. Så kryber det der udstillingshalløj under huden på en...:slem: Jeg skulle også bare lige prøve det en enkelt gang:pift:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dexter har ikke det store showtække.. Jeg tror ikke han aner, hvad det er man laver derinde i ringen.. Så dette trækker ned ved ham og noget jeg arbejder meget med..

Men han er rigtigt flot og passer rigtigt godt til racestandard, + han har et rigtigt godt ansigtsudtryk.

 

I herning udstillede vi for en specialedommer, som selv har opdrættet löwchen i 30 år. Han placerede Dexter som 2. bedste han. Og dette selvom Dexter ikke engang var 2 år endnu på det tidspunkt:shock:

Så potentialet gemmer sig i hunden:mrgreen: Og dommeren sagde til mig bagefter: I love the young male!:klap:

Omend så vil jeg gerne bare have, at han bliver champion, men indtil videre har han altid endt med at stå nr. 2 til certet...:fornaermet:

Men han er jo heller ikke en særlig gammel endnu, så det kommer da nok.

 

Så jeg advarer dig.. Det er farligt, hvis man pludselig finder ud af, at man har en god hund.. Så kryber det der udstillingshalløj under huden på en...:slem: Jeg skulle også bare lige prøve det en enkelt gang:pift:

 

Jamen så kommer det sidste jo med alderen, når nu han er helt perfekt uden på, så skal det sidste i ringen nok komme - så vi sateser på Dexter når langt de næste 1-2 år :x:

 

Ja jeg har godt hørt om folk som går helt vildt op i det...... efter at have svoret de aldrig ville.

 

Jeg bliver sq sikkert en af dem :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og du SKAL til broholm i år, for der stiller vi jo op, så nu det er i baghaven, kan du næsten blive nøøødt til at komme igen i år :mrgreen:

 

Mener det er den 18 august :)

 

Jep, det var da også en fornøjelse sidst, at se alle de prægtige hunde, de var lidt fascinerende.

Selvfølgelig skal vi ud og heppe på smuksakken :klap:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...