Hop til indhold

DKK udstilling i Fredericia d. 11.-12. feb. 2012


Recommended Posts

Ser du har haft Svend Lövenkjær som dommer, og så skal du absolut prise dig glad for en VG. Svend giver på ingen måde ved dørene og er dygtig til at gøre brug af hele skalaen, når han dømmer.

 

Manglende volumen kan dække over volumen i brystkassen og mere generel volumen. Man kan hjælpe noget af det på vej, ved virkelig at have en hund i topkondition, der har en veludviklet brystkasse og har sat gode muskler.

 

Men det var da en super debut, tillykke med det!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 194
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ser du har haft Svend Lövenkjær som dommer, og så skal du absolut prise dig glad for en VG. Svend giver på ingen måde ved dørene og er dygtig til at gøre brug af hele skalaen, når han dømmer.

 

Manglende volumen kan dække over volumen i brystkassen og mere generel volumen. Man kan hjælpe noget af det på vej, ved virkelig at have en hund i topkondition, der har en veludviklet brystkasse og har sat gode muskler.

 

Men det var da en super debut, tillykke med det!

 

 

Altså, i min lille verden har han jo foræret os en masse, fordi jeg er så dårlig til det er jeg vildt imponeret over hans kritik.

Og jeg vil rigtig gerne møde ham igen om 1 års tid, når vi får styr på alt det der stå værk, og Aslan ikke er løbsk og faktisk spiser :mrgreen:

 

Og så betyder det helt vildt meget at han lige gav et par fif med på vejen ud. Og han kom også hen og roste Hvalpen HUmle efter hans tur i storering (bedste hvalp), det havde jeg bare ikke troet en dommer gjorde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Var der, men kun på en kigger. Og så ung er jeg ikke længere, som hende der viser springere i stor stil. Det er min opdrætters datter. Som jeg dog har vikarieret for i store ring i Hillerød i BIS, da hun skulle på arbejde og ikke kunne vise hunden. Jeg overtog tøj og hund, og så var det kun de færreste, der opdagede bytteriet ;).

 

Tag det som en kompliment at jeg troede at det var dig, hun er godt nok en flot pige :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fik slet ikke hilst på jer allesammen.. Men det er jo ikke noget nyt.

Jeg fik en vens hund stukket i hånden, så skulle pludselig i ringen. Det gik ok, men hunden var svær for mig og halsede lidt rigeligt (stress), så det blev kun til VG. Men en fin kritik sådan overall.

Det gik derimod rigtig fint for de hunde jeg var med. Hardys far blev BIR og er nu int.ch og Flos mor blev BIM og er nu dkch. Så hundebussen fløj nærmest hjem! Desuden blev Hardys mor nr 2 i bedst i køn, så det var også dejligt.

Ærgrede mig over, at jeg ikke havde meldt Hardy til, men han skal nok komme ud her i foråret.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så håber jeg du får din lyst styret søndag, vedr. GD'ere:mrgreen: ...og ja, de burde være til at få øje på :lun: Måske en lige runder stedet kort, og snuser sådan lidt rundt i al ubemærkethed, som jeg plejer :genert:

 

:sjov: godt jeg ikke havde set denne inden jeg slæbte dig rundt og præsenterede dig for alle :mrgreen: men dejligt at hilse på dig igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvem dømte for-sjov konkurrencen Petrine?

 

 

Øhm, er jo ikke god til hverken navne eller ansigter, venlig mand, gav hånd, var ret begejstret for franske bulldogs og børn, men hvem han er, ved jeg ikke (mon ikke det kan googles et sted) - jeg bærer ikke nag, er bare lidt overrasket over at dårligt hår, har SÅ meget at sige og at han ikke lige spottede en rigtigt udstillingsvant hund, der strålede i ringen (kan finde på at gøre det igen, for Zamzam var lykkelig)

Link til indlæg
Del på andre sites

Øhm, er jo ikke god til hverken navne eller ansigter, venlig mand, gav hånd, var ret begejstret for franske bulldogs og børn, men hvem han er, ved jeg ikke (mon ikke det kan googles et sted) - jeg bærer ikke nag, er bare lidt overrasket over at dårligt hår, har SÅ meget at sige og at han ikke lige spottede en rigtigt udstillingsvant hund, der strålede i ringen (kan finde på at gøre det igen, for Zamzam var lykkelig)

 

Lørdag var det Svend Løvenkjær

 

http://dkk.dk/files/pdf/Fre12pro.pdf

Link til indlæg
Del på andre sites

Øhm, er jo ikke god til hverken navne eller ansigter, venlig mand, gav hånd, var ret begejstret for franske bulldogs og børn, men hvem han er, ved jeg ikke (mon ikke det kan googles et sted) - jeg bærer ikke nag, er bare lidt overrasket over at dårligt hår, har SÅ meget at sige og at han ikke lige spottede en rigtigt udstillingsvant hund, der strålede i ringen (kan finde på at gøre det igen, for Zamzam var lykkelig)

 

ung/gammel/udseende....? altså dommer?

 

og hår har ret meget at sige på en pelsrace ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Humle (6 måneder) fik særdeles lovende og blev 1. vinder i sin hvalpeklasse - og han fik en MEGET MEGET flot kritik af Svend Løvenkjær, som afsluttede kritikken med at skrive: Pas godt på ham (= han kan blive "til noget").

 

Vi fik ingen placering i store ring, men til gengæld stødte vi på Svend Løvenkjær lige efter, og han stoppede os og roste Humles gang og optræden i store ring. Spørg lige om jeg er stolt af min vaps?

Link til indlæg
Del på andre sites

Humle (6 måneder) fik særdeles lovende og blev 1. vinder i sin hvalpeklasse - og han fik en MEGET MEGET flot kritik af Svend Løvenkjær, som afsluttede kritikken med at skrive: Pas godt på ham (= han kan blive "til noget").

 

Vi fik ingen placering i store ring, men til gengæld stødte vi på Svend Løvenkjær lige efter, og han stoppede os og roste Humles gang og optræden i store ring. Spørg lige om jeg er stolt af min vaps?

 

 

Er du stolt af din vaps ? :blink:

 

 

Ej så ham godt, og synes han både er sød og dejlig, kan godt forstå du er stolt af ham, og med god grund.

Tillykke med ham.

 

 

Bantus

Link til indlæg
Del på andre sites

Humle (6 måneder) fik særdeles lovende og blev 1. vinder i sin hvalpeklasse - og han fik en MEGET MEGET flot kritik af Svend Løvenkjær, som afsluttede kritikken med at skrive: Pas godt på ham (= han kan blive "til noget").

 

Vi fik ingen placering i store ring, men til gengæld stødte vi på Svend Løvenkjær lige efter, og han stoppede os og roste Humles gang og optræden i store ring. Spørg lige om jeg er stolt af min vaps?

 

:lun:

han er altså rigtig lækker - tak også til jer for en dejlig dag i Broholmer-lejeren.

Link til indlæg
Del på andre sites

Lørdag var det Svend Løvenkjær

 

http://dkk.dk/files/pdf/Fre12pro.pdf

 

og hår har ret meget at sige på en pelsrace ;)

 

Aslans dommer, passer med beskrivelsen, meget venlig, men ikke så gavmild - og ja, ved godt pelsen er vigtig, var bare overrasket over HVOR vigtig, troede han ville være sådan meget, meget gavmild og venlig, men hvis han troede, at pelsen var sådan naturligt og ikke klippet, så er det nok derfor.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
:sjov: godt jeg ikke havde set denne inden jeg slæbte dig rundt og præsenterede dig for alle :mrgreen: men dejligt at hilse på dig igen.

 

Tak for din og Dortes hjælp med at indvie de stakkels uforberedte hf'ere i hvem den :slem:me snuser er, og dem du presenterede mig for var jo de rareste mennesker :hjerte: ....hvis du ikke havde taget mig med rundt, havde ingen taget notits af den underlige anonyme fætter! :blink:

 

Og tak til Janni og løvehæren, dejlige mennesker alle sammen, dejlig dag! :vinken:

 

:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for din og Dortes hjælp med at indvie de stakkels uforberedte hf'ere i hvem den :slem:me snuser er, og dem du presenterede mig for var jo de rareste mennesker :hjerte: ....hvis du ikke havde taget mig med rundt, havde ingen taget notits af den underlige anonyme fætter! :blink:

 

Og tak til Janni og løvehæren, dejlige mennesker alle sammen, dejlig dag! :vinken:

 

:mrgreen:

 

Jeg tager dig gerne på "slæb" igen :mrgreen: og er enig i at det var rare og dejlige mennesker jeg tog dig med hen til :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for din og Dortes hjælp med at indvie de stakkels uforberedte hf'ere i hvem den :slem:me snuser er, og dem du presenterede mig for var jo de rareste mennesker :hjerte: ....hvis du ikke havde taget mig med rundt, havde ingen taget notits af den underlige anonyme fætter! :blink:

 

Og tak til Janni og løvehæren, dejlige mennesker alle sammen, dejlig dag! :vinken:

 

:mrgreen:

 

 

Jeg trådste først Aslan over poten og så snuseren over foden, jeg er FED!

 

Men dejligt du kiggede forbi :klap2:

 

Da jeg endelig fik taget mig sammen til at gå hen til løvevejeren, var de væk :vedikke:

 

 

 

PS: for lidt søvn giver stresset uoverskuelig dag!

Nu har vi købt bur til Aslan, jeg har afprøvet det, kan godt være derinde og sove imens Martin passer Aslan.

 

Humle har også købt et, hvis vi udstiller sammen med Humle, kan vi låne deres og sove UDSTRAKT! :mrgreen:

 

Nå ja, hvem siger det KUN er hundende der skal have det godt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har sååååå meget brug for Chr mange tals hjælp :mrgreen:

 

Vi fik VG = ikke disket og egentlig ret gode alligevel :banan:

 

Og ham svend vare bare så super, Aslan stressede total op og dansede rundt, og hen til modsatdner Thor og snuse og whooooooop whopppppp

 

Så siger han "hvordan syntes du selv det går?" med et smil på læben, hvortil jeg jo måtte indrømme "ikke så godt, men det er nu vores første udstilling", og til sidst valgte han at forklare kritikken, og så lige give et godt råd med på vejen ud.

 

Men han syntes han har for lidt volume :shock::mrgreen:

 

Er smadret - og har købt bur til Aslan og Martin, så de kan hvile begge to :mrgreen:

 

 

Og tak for i dag til alle dem jeg hilste på - også selv om jeg var lidt fjern :genert: 1 times søvn er for lidt!

 

Jeg fik også very good på Dexter første gang jeg selv udstillede ham. Men så var jeg blevet tændt på det og kom til lidt ringtræning sammen med resten af løvelejren... Og siden har Dexter kun fået excellent.

Så tillykke!! Og du lyder næsten bidt af det, siden du allerede er ved at planlægge næste tur i udstillingsringen:slem::mrgreen:

 

 

Humle (6 måneder) fik særdeles lovende og blev 1. vinder i sin hvalpeklasse - og han fik en MEGET MEGET flot kritik af Svend Løvenkjær, som afsluttede kritikken med at skrive: Pas godt på ham (= han kan blive "til noget").

 

Vi fik ingen placering i store ring, men til gengæld stødte vi på Svend Løvenkjær lige efter, og han stoppede os og roste Humles gang og optræden i store ring. Spørg lige om jeg er stolt af min vaps?

 

 

Sorry, vi bare kom brasende og sagde hej:oops: Du har nok hørt historien nu, med at vi ligesom troede du var en anden..

Men tillykke med Humle! Og i tillæg her til må jeg lige sige:

-:shock: Tænk sig at den kæmpe hund der lå på gulvet, var en hvalp:shock::mrgreen:

 

(Kommer fra hende hvis 'store han' vejer 7 kg.....)

 

Tak for din og Dortes hjælp med at indvie de stakkels uforberedte hf'ere i hvem den :slem:me snuser er, og dem du presenterede mig for var jo de rareste mennesker :hjerte: ....hvis du ikke havde taget mig med rundt, havde ingen taget notits af den underlige anonyme fætter! :blink:

 

Og tak til Janni og løvehæren, dejlige mennesker alle sammen, dejlig dag! :vinken:

 

:mrgreen:

 

Selv tak!

Godt du kunne lide vores kager:mrgreen: Og hyggeligt at opleve snuseren i virkeligheden!

 

Jeg tager dig gerne på "slæb" igen :mrgreen: og er enig i at det var rare og dejlige mennesker jeg tog dig med hen til :lun:

 

Tak og i lige måde i hvert fald..:-D

 

Jeg trådste først Aslan over poten og så snuseren over foden, jeg er FED!

 

Men dejligt du kiggede forbi :klap2:

 

Da jeg endelig fik taget mig sammen til at gå hen til løvevejeren, var de væk :vedikke:

 

 

 

PS: for lidt søvn giver stresset uoverskuelig dag!

Nu har vi købt bur til Aslan, jeg har afprøvet det, kan godt være derinde og sove imens Martin passer Aslan.

 

Humle har også købt et, hvis vi udstiller sammen med Humle, kan vi låne deres og sove UDSTRAKT! :mrgreen:

 

Nå ja, hvem siger det KUN er hundende der skal have det godt :mrgreen:

 

Vi var ude og shoppe boder midt på eftermiddagen og derefter brød vi op og tog hjem, for vi skulle ikke i store ring..

Men jeg skal SÅ meget have et billede af Boris ved siden af Aslan en anden gang!! Efter jeg nu har oplevet kæmpen i virkeligheden:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi var ude og shoppe boder midt på eftermiddagen og derefter brød vi op og tog hjem, for vi skulle ikke i store ring..

Men jeg skal SÅ meget have et billede af Boris ved siden af Aslan en anden gang!! Efter jeg nu har oplevet kæmpen i virkeligheden:mrgreen:

 

 

Det bliver engang hvor både Aslan og jeg har husket hjernen derhjemme, ellers tramper vi bare begge to på Boris.

Link til indlæg
Del på andre sites

Aslans Kritik: Stor kraftig han, kraftig skalle, tilstrækkelig stop, lidt for åbne øjne, saksebid, herligt næseparti, god halshud, kraftig hals, tilpas dybde i brystkassen, kunne være dybere i sit forbryst og lidt bredere i sin front, lige forben, lige ryg, lidt for højt båren hale, kunne være stabilere i sit haseled og "ord kan ikke læses" og står lidt for trængt, herlig pelsstruktur og flot farve.

 

Svend forklarede kritikken, hvilket var super, og så fik jeg at vide at træning af handeling (bla stå) ville hjælpe på haseleds problemet :o) Så vi fortsætter træningen i morgen :o)

 

Billederne blev super dårlige!

Skal ahve sparet op til nyt Objektiv!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...