Hop til indhold

Fototur med Pelle

Recommended Posts

Gæst Ninjamor

Hvis I er nysgerrige efter at se resultatet af "fotosafarien" med Pelle i Faxe kalkbrud så kan det ses

HER klik på mit navn

Link til indlæg
Del på andre sites

• Svar 56
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Priceman
Hvis I er nysgerrige efter at se resultatet af "fotosafarien" med Pelle i Faxe kalkbrud så kan det ses

HER klik på mit navn

Er du sikker på at det er en hanhund og ikke en vandhund.

Dejlige billeder og super gode. :5up:

Det er noget andet end når man selv render rundt med et lille "gør det hele selv" kamera.

Link til indlæg
Del på andre sites

Uhada, nogle lækre billeder ogs'! :lun:

Men kende forskel :shock: Jo, kunne da godt se, at de ikke var helt ens - men jeg kunne ikke se, om det var den ene eller den anden, når de var alene :oops::mrgreen:

Caisar er det ekstreme vand/badedyr :roll: Og kigger man nøje, så har han lidt hvidt på brystet, og har gråt ned af benene. Men det er rigtig svært at se... Nogle tog også helt fejl af dem på træningspladsen den anden dag... Men så kan jeg også bare gøre den smarte, lykkes en øvelse ikke med den ene, så henter jeg bare den anden der kan :blink: De ser det ikke alligevel :blink: :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Caisar er det ekstreme vand/badedyr :roll: Og kigger man nøje, så har han lidt hvidt på brystet, og har gråt ned af benene. Men det er rigtig svært at se... Nogle tog også helt fejl af dem på træningspladsen den anden dag... Men så kan jeg også bare gøre den smarte, lykkes en øvelse ikke med den ene, så henter jeg bare den anden der kan :blink: De ser det ikke alligevel :blink: :lol:

Haha, smart trick :-P

Det jeg kunne se af forskel på dem, var så at den ene havde en længere, mere smal snude end den anden, som havde en mere rund snude... Gætter på sidstnævnte var Kimba :blink:

Eller er det mig der vrøvler? :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha, smart trick :-P

Det jeg kunne se af forskel på dem, var så at den ene havde en længere, mere smal snude end den anden, som havde en mere rund snude... Gætter på sidstnævnte var Kimba :blink:

Eller er det mig der vrøvler? :oops:

Kimba er mere lang i hovedet...

Billede nr. 313-0808-004 = Kimba

Billede nr. 313-0808-018 = Caisar

Link til indlæg
Del på andre sites