Gæst Ninjamor Skrevet August 13, 2008 Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 Hvis I er nysgerrige efter at se resultatet af "fotosafarien" med Pelle i Faxe kalkbrud så kan det ses HER klik på mit navn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BongoJungle Besvaret August 13, 2008 Rapporter Share Besvaret August 13, 2008 Hvor er han bare køn at se på. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Larsen' Besvaret August 13, 2008 Rapporter Share Besvaret August 13, 2008 En skøn skøn skøn hund det super godt billede ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Priceman Besvaret August 13, 2008 Rapporter Share Besvaret August 13, 2008 Hvis I er nysgerrige efter at se resultatet af "fotosafarien" med Pelle i Faxe kalkbrud så kan det sesHER klik på mit navn Er du sikker på at det er en hanhund og ikke en vandhund. Dejlige billeder og super gode. :5up: Det er noget andet end når man selv render rundt med et lille "gør det hele selv" kamera. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 13, 2008 Rapporter Share Besvaret August 13, 2008 Dejlige billeder Vi fik taget sidste år ved Mosede Fort *S* Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret August 13, 2008 Rapporter Share Besvaret August 13, 2008 Han er vildt smuk Daaamn jeg ville ikke kunne vælge billeder fra Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 13, 2008 Rapporter Share Besvaret August 13, 2008 Det kunne jeg heller ikke i sin tid, så valgte dem alle :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret August 13, 2008 Rapporter Share Besvaret August 13, 2008 Jeg kan ikke se der står Ninjamor nogen steder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret August 13, 2008 Rapporter Share Besvaret August 13, 2008 Dejlige billeder af en skør vovse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret August 13, 2008 Rapporter Share Besvaret August 13, 2008 Sikke nogle skønne billeder af dejlige Pelle. Kan andre også købe billeder af din og andres hunde:confused: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 13, 2008 Rapporter Share Besvaret August 13, 2008 Nej, det er kun en selv, der kan købe dem.. Mener jeg helt sikkert.. Men du kan jo skrive og spørge Tosafoto (Torben og Sanne) om det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret August 13, 2008 Rapporter Share Besvaret August 13, 2008 Jeg kan ikke se der står Ninjamor nogen steder Det gør der så sandelig heller ikke.. Tænkte jeg ikke lige over, så må du jo prøve dig frem, hvis du vil se Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret August 13, 2008 Rapporter Share Besvaret August 13, 2008 Rigtig flotte billeder!! Han er nu altså også en rigtig lækker hanhund!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret August 13, 2008 Rapporter Share Besvaret August 13, 2008 Tak for rosen af smuksakken. Som "moar" labber man jo det hele i sig - også selvom jeg ikke har været medvirkende til hans udseende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret August 13, 2008 Rapporter Share Besvaret August 13, 2008 Nej, det er kun en selv, der kan købe dem.. Mener jeg helt sikkert.. Men du kan jo skrive og spørge Tosafoto (Torben og Sanne) om det Ligger dine fotos stadig derinde? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret August 13, 2008 Rapporter Share Besvaret August 13, 2008 Sikke dejlige billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret August 13, 2008 Rapporter Share Besvaret August 13, 2008 Nej, det er kun en selv, der kan købe dem.. Mener jeg helt sikkert.. Men du kan jo skrive og spørge Tosafoto (Torben og Sanne) om det Ok, jeg ville nemlig ikke bryde mig om at andre kunne købe billeder af min hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 13, 2008 Rapporter Share Besvaret August 13, 2008 Ligger dine fotos stadig derinde? Jeg havde ikke lige set dit spørgsmål. Nej, men du kan se dem her: http://s23.photobucket.com/albums/b388/oliverdk/Tosafotos/ Hold op, hun var fit i forhold til nu:???: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret August 13, 2008 Rapporter Share Besvaret August 13, 2008 Jeg havde ikke lige set dit spørgsmål. Nej, men du kan se dem her: http://s23.photobucket.com/albums/b388/oliverdk/Tosafotos/ Hold op, hun var fit i forhold til nu:???: Hvor er det dejlige billeder! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 13, 2008 Rapporter Share Besvaret August 13, 2008 Hvor er det dejlige billeder! Mange tak, ja jeg er også rigtig glad for dem:-D Jeg var lidt spændt på om jeg kunne få hende ud og løbe, men vi lavede nogle indkald, så kan madammen nemlig godt få fart på Hvis så bare jeg kunne få Luna i form igen, så ville jeg være lykkelig:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret August 13, 2008 Rapporter Share Besvaret August 13, 2008 Caisar og Kimba er der også, under SusiLykkeJørgensen :blink: Så kan I selv gætte hvem der er hvem :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret August 13, 2008 Rapporter Share Besvaret August 13, 2008 Caisar og Kimba er der også, under SusiLykkeJørgensen :blink: Så kan I selv gætte hvem der er hvem :blink: Uhada, nogle lækre billeder ogs'! Men kende forskel Jo, kunne da godt se, at de ikke var helt ens - men jeg kunne ikke se, om det var den ene eller den anden, når de var alene Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret August 13, 2008 Rapporter Share Besvaret August 13, 2008 Uhada, nogle lækre billeder ogs'! Men kende forskel Jo, kunne da godt se, at de ikke var helt ens - men jeg kunne ikke se, om det var den ene eller den anden, når de var alene Caisar er det ekstreme vand/badedyr Og kigger man nøje, så har han lidt hvidt på brystet, og har gråt ned af benene. Men det er rigtig svært at se... Nogle tog også helt fejl af dem på træningspladsen den anden dag... Men så kan jeg også bare gøre den smarte, lykkes en øvelse ikke med den ene, så henter jeg bare den anden der kan :blink: De ser det ikke alligevel :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret August 13, 2008 Rapporter Share Besvaret August 13, 2008 Caisar er det ekstreme vand/badedyr Og kigger man nøje, så har han lidt hvidt på brystet, og har gråt ned af benene. Men det er rigtig svært at se... Nogle tog også helt fejl af dem på træningspladsen den anden dag... Men så kan jeg også bare gøre den smarte, lykkes en øvelse ikke med den ene, så henter jeg bare den anden der kan :blink: De ser det ikke alligevel :blink: Haha, smart trick Det jeg kunne se af forskel på dem, var så at den ene havde en længere, mere smal snude end den anden, som havde en mere rund snude... Gætter på sidstnævnte var Kimba :blink: Eller er det mig der vrøvler? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret August 13, 2008 Rapporter Share Besvaret August 13, 2008 Haha, smart trick Det jeg kunne se af forskel på dem, var så at den ene havde en længere, mere smal snude end den anden, som havde en mere rund snude... Gætter på sidstnævnte var Kimba :blink: Eller er det mig der vrøvler? Kimba er mere lang i hovedet... Billede nr. 313-0808-004 = Kimba Billede nr. 313-0808-018 = Caisar Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts