Hop til indhold

Få fart på??


JeanetteH
 Share

Recommended Posts

Hvis du er tæt på hende, eller kan gå efter hende, kan du klikke hende for de små skridt, hver gang hun har focus på kassen ;-)

Tage den væk,eller gå væk fra den, næste skridt kan være hun har forpoterne i den, eller stå i den hvis den er stor.

Mine blir belønnet for at hoppe på sten, træstammer osv. i skoven og søger det selv, da det gir belønning. Det har jeg godt nok ikke klikket dem for. Men sjovt er det :-D

 

Okay, tak. Det skal jeg helt sikkert prøve.. Lige nu ligger hun brak:mrgreen:

 

Hun ligger i sofaen på ryggen og viser mave:lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 84
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst milder batmusen
Har du en adresse på den dyrepark? Den synes jeg ikke jeg har hørt om før:-)

 

Men jo det ville vi sagtens kunne.. om ikke andet, må det jo bare vente indtil jeg har bil.. :-)

 

 

vi finder ud af det kan ikke huske adr på ishøj dyrepark men du kan sikkert slå det op på nettet ;-)

 

jubi og xaro skal jo lige være helt på toppen og jubi skal lige være helt fri af lungeorm hun er færdig idag med sin ormekur men hun skal have 8 dage uden kur og testes igen så er hun fri igen ikke næste uge men næste igen så finder vi bare ud af noget skal nok også prøve at vise dig ang klikkeren jeg har meget succes med dette træningsredskab:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

vi finder ud af det kan ikke huske adr på ishøj dyrepark men du kan sikkert slå det op på nettet ;-)

 

jubi og xaro skal jo lige være helt på toppen og jubi skal lige være helt fri af lungeorm hun er færdig idag med sin ormekur men hun skal have 8 dage uden kur og testes igen så er hun fri igen ikke næste uge men næste igen så finder vi bare ud af noget skal nok også prøve at vise dig ang klikkeren jeg har meget succes med dette træningsredskab:5up:

 

Jamen det haster ikke:-) Vi tager det bare som det kommer:-D

 

Og ja vufferne skal være friske først.. jeg smider også Luna omkring kiropraktoren til et gennemtjek.. bare sårn for min psyke's fred:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Jamen det haster ikke:-) Vi tager det bare som det kommer:-D

 

Og ja vufferne skal være friske først.. jeg smider også Luna omkring kiropraktoren til et gennemtjek.. bare sårn for min psyke's fred:-)

 

Hvilken kiropraktor bruger du?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvilken kiropraktor bruger du?

 

Jeg brugte Charlotte Frigast stidste år, men her da Luna havde ondt for et par uger siden, havde Charlotte ferie, så der brugte jeg en dyrlæge i Bagsværd, som har uddannet sig i kiroprakti. Birgittte Schjøth, mener jeg hun hedder

 

Nu har Birgitte så ferie, så regner med at tage fat i Charlotte en af dagene

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Jamen det haster ikke:-) Vi tager det bare som det kommer:-D

 

Og ja vufferne skal være friske først.. jeg smider også Luna omkring kiropraktoren til et gennemtjek.. bare sårn for min psyke's fred:-)

 

 

jeg giver dig info når hundene er klare og på toppen så kan du jo også give en melding når hun er klar så skal vi træne noget rundering:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Jeg brugte Charlotte Frigast stidste år, men her da Luna havde ondt for et par uger siden, havde Charlotte ferie, så der brugte jeg en dyrlæge i Bagsværd, som har uddannet sig i kiroprakti. Birgittte Schjøth, mener jeg hun hedder

 

Nu har Birgitte så ferie, så regner med at tage fat i Charlotte en af dagene

 

 

OK, Tak. Jeg er interesseret i at vide hvor de findes, da jeg henviser

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...