Ulla H Skrevet November 24, 2011 Rapporter Share Skrevet November 24, 2011 Desværre for mine 4 hvalpe har det taget tid at finde hjem til dem. Den førstsolgte Gonzo, kom til en enlig kvinde, der går hjemme og bor godt. Hun har altid haft hunde, tervueren og bordere, men skulle ned i størrelse og det går så godt mellem dem.Og er startet på hvalpemotivation i specialklubben. Hun er faktisk lettet over at han var snorevant og faktisk renlig og stort set vidste lidt om opførsel. I sidste weekend rejste så Georg til Kalundborgegnen og det går også så fint.Hans nye mor går også hjemme og hun ønsker sig en bedste gåtur-ven, manden ønsker en vovse til aktivitet, træning, udstilling og sikkert agility. Og imorgen kommer et par og kigger på de 2 sidste, der nu er meget forskellige af udseende. Den ene lidt fintbygget, han var en basse som spæd, og den anden lidt kraftig, tyk og lidt plum i det.Han var fint og elegant som 6-8 ugers. Nu er de snart 20 uger og småtykke Guffy er snart så stor som sin mormor Molly. I får lige et billede af Georg med årets sidste roser. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret November 24, 2011 Rapporter Share Besvaret November 24, 2011 Dejligt for Georg han flytter hjemmefra og held og lykke med at finde hjem til de sidste 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret November 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 24, 2011 Imorgen kommer et par, der ellers ville have en tæve, så vi må se om de falder for en af de andre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret November 24, 2011 Rapporter Share Besvaret November 24, 2011 I mit næste liv vil jeg kun have hanner.... meget nemmere end tæver Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret November 24, 2011 Rapporter Share Besvaret November 24, 2011 I mit næste liv vil jeg kun have hanner.... meget nemmere end tæverI mit næste liv vil jeg kun have tæver.. De pisser ikke på hinanden fordi de absolut skal pisse samme sted Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret November 24, 2011 Rapporter Share Besvaret November 24, 2011 I mit næste liv vil jeg kun have tæver.. De pisser ikke på hinanden fordi de absolut skal pisse samme sted Jo de gør.... De kan også lette ben.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret November 24, 2011 Rapporter Share Besvaret November 24, 2011 Jo de gør.... De kan også lette ben....Ja det har jeg set, men aldrig på hinanden. .Mine tæver er også "pænere" end hannerne..De går uden om mudder - de fleste hvertfald Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret November 24, 2011 Rapporter Share Besvaret November 24, 2011 Ja det har jeg set, men aldrig på hinanden. .Mine tæver er også "pænere" end hannerne..De går uden om mudder - de fleste hvertfald Du skulle have prøvet en cockertæve istedet for ham flæskesværen der... Så havde din holdning været en anden.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret November 24, 2011 Rapporter Share Besvaret November 24, 2011 Du skulle have prøvet en cockertæve istedet for ham flæskesværen der... Så havde din holdning været en anden....Er det Eskil du kalder for en flæskesvær Han var da søøøøød Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret November 24, 2011 Rapporter Share Besvaret November 24, 2011 Er det Eskil du kalder for en flæskesvær Han var da søøøøød Eske-Bæske-Flæskesteg hed han her ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret November 24, 2011 Rapporter Share Besvaret November 24, 2011 Eske-Bæske-Flæskesteg hed han her ) :shock: jeg vidste I ville mobbe ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret November 24, 2011 Rapporter Share Besvaret November 24, 2011 :shock: jeg vidste I ville mobbe ham Han var svensker, det er naturlov at de skal mobbes Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret November 24, 2011 Rapporter Share Besvaret November 24, 2011 Han var svensker, det er naturlov at de skal mobbesHan var Löwchen wannabe..de har følelser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret November 24, 2011 Rapporter Share Besvaret November 24, 2011 Han var Löwchen wannabe..de har følelser En svensker med følelser = en der græder når han ser en guldøl? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret November 24, 2011 Rapporter Share Besvaret November 24, 2011 En svensker med følelser = en der græder når han ser en guldøl?Ja det har jeg set på færgen hahaha Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret November 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 25, 2011 Alle min cockerer har noget svensk i anerne, og de drikker ikke øl. Men de ældste tæver mærkeret tissetåre op til 10 gange /tur, hvis de bare er i villakvarteret her.Og min grækertæve der er noget større letter ben og tisser på de andre, som regel i deres hoved. Nå -idag er Goffe rejst, og så er der kun Guffy tilbage. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret November 25, 2011 Rapporter Share Besvaret November 25, 2011 Hvis hele dit kuld har været lige så ivrige, glade og imødekommende som Gonzo, så har du i hvert fald masser af gode anbefalinger at give videre :blink: - han er er en sød dreng og ham og ejer er et herligt makkerpar! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret November 26, 2011 Rapporter Share Besvaret November 26, 2011 I mit næste liv vil jeg kun have hanner.... meget nemmere end tæver Paa trods af, jeg er kvinde med respekt for mit kon og naegter generelt at generaliserer, saa finder jeg ogsaa hanner nemmere, og det er ikke lobetiden der afgor det for mig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret November 26, 2011 Rapporter Share Besvaret November 26, 2011 Ja det har jeg set, men aldrig på hinanden. .Mine tæver er også "pænere" end hannerne..De går uden om mudder - de fleste hvertfald Boris går også udenom mudder! (men vi fik jo også konstateret at han enten er bøsse eller en wannabe-tæve igår:blink:) Tillykke med at dine hvalpe har fundet nogle gode hjem:-D Så må vi håbe, at der også snart dukker et rigtigt godt hjem op til rosinen i pølseenden:x: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
brittagarly Besvaret November 26, 2011 Rapporter Share Besvaret November 26, 2011 Ej hvor godt, nu kører det da for dig. Har du tænkt på at det netop er fordi de har svensk i anerne, at hvalpekøbere er lidt forbeholdne, det kan jo være de tænker at det bliver for dyrt i øl. For jeg tror at grunden til at dine ikke drikker øl, er fordi de aldrig har fået lov!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret November 26, 2011 Rapporter Share Besvaret November 26, 2011 Paa trods af, jeg er kvinde med respekt for mit kon og naegter generelt at generaliserer, saa finder jeg ogsaa hanner nemmere, og det er ikke lobetiden der afgor det for mig. Enig, løbetid har intet at sige. For mit vedkommende tror jeg nok jeg ville kunne have det fint med 1 tæve, men når man har flere tæver sammen, så opstår der gnidninger. Jeg har slet ikke haft det samme bøvl med flere hanner sammen. Hannerne behøver bare sige røv til hinanden, så har de styr på hvem der bestemmer. Tæverne derimod skal både bitche og ud i mudderbrydning før de får det afgjort... kun for at stikke til hinanden efterfølgende (lige som i menneskeverdenen ) -Det er dog mit klare indtryk at tæverne tænker smartere end hannerne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret November 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 26, 2011 Ja- Grete er vil med sin Gizmo. der selvfølgelig fylder hendes dagligdag, men kun med positive oplevelser.Hans bror Georg kom til en Helle Dan kender, og ja på 1 ste uge ikke noget tis eller stort inde-kun de glæde oplevelser derude i deres skønne grønne områder. Og i går rejste Guffe til Kastrup og har idag nyt livet med leg med 2 årig barnebarn uden at bide i barnet. Og 1/2 storebror flotte Freddy Fræk blev idag 4 bedste cockerhanhund på Spanielklubbens sidste specialudstilling mod flere supergode shampioner. Og med mig som handler, en ynk ,da min ryg er i udu(slidgigt), min ene knæ kunstigt (kan ikke ligge på knæ på dette)og det andet helt slidt ned. Dommer kommentar: Lidt morsomt for ellers ikke så mange tendenser til humoriske tilltag i forhold til alle de GULE bånd hun havde at dele ud i dag;The Handling is not as god as the dog. Så Freddy fortjener det meget bedre, men han er så skide morsyg?????? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts