Hop til indhold

Godnat Nala, hvil i fred min skat!


CrazyDogLady
 Share

Recommended Posts

For ca. 3 uger siden begyndte Nala på penicillin for livmoderbetændelse. Vi så dette ved brunligt udflåd og grim lugt fra skeden.

Efter 14 dage på penicillinen og det stadig ikke var okay, blev dyrlægen og jeg enige om at vi prøvede en uge på penicillin mere.

 

Det er gået meget op og ned, nogle dage var hun frisk og frejdig, andre dage sov hun hele dagen og lugtede grimt igen.

 

I de sidste par dage er det gået noget ned af bakke. Vi fik en gæst på besøg i går og Nala ikke engang kiggede op da hun kom ind af døren, samt har hun ikke ville spise hendes mad op... ej heller i dag...

 

Jeg ringede til dyrlægen i formiddags og han sagde at han kunne kun gøre to ting for hende:

 

1. Give hende hormoner, som kun ville udskyde det hele i kort tid

 

2. Operere hende, men det var vi begge enige i, at Nala ikke ville kunne klare, pga ringe form (pga gigt i albuer og hofter), hun er oppe i årene og det var rigtigt hårdt da hun kom igennem operationen for mavedrejning 1½ år siden.

 

Vi valgte derfor Nala skulle herfra i dag. Kl. 15:30 stod vi ved dyrlægen. Det var så ufatteligt hårdt, men hun kom flot herfra. Katla var med inde og fik snust til hende da hun var gået over broen. Vi gav hende et godnatkys og jeg fortalte hende at nu skulle hun op til Hailey og lege, samt drikke kaffe med min bonusmor.

 

 

Det gør så ufatteligt ondt! Jeg har mindste min bedste ven, min store lærer, mit evige smil, min evige logrende hale når man kiggede på hende, min sovekammerat, min store kærlighed, min makker, mit ét og alt! :megaked:

 

Mit hjerte gør ondt. Det føles om om noget er flået ud! Jeg føler jeg har mistet en del af mig selv, min skygge, mit hjerte!

 

Nala, du vil ALDRIG blive glemt! Du har gjort så meget for mig. Jeg vil ære dit minde og se frem til den dag vi skal være ved hinandens side igen.

 

Jeg elsker dig, min prinsesse :hjerte:

  • Like 5
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 59
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Åh nej dog, det gør mig virkelig ondt :cry: Det var jo desværre det her du har frygtet de sidste uger som blev den nødvendige og smertelige beslutning... RIP Nala, og rigtig mange medfølende tanker og knus til jer :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mais og hunden

Hvil i fred, Nala, du vil blive savnet :hjerte:

 

Selvom jeg aldrig har mødt hende, er jeg sikker på at hun var en helt enestående hund, og jeg sidder her og får tårer i øjnene :cry: Det gør så afsindigt ondt at sige farvel, men husk på, Nala har det bedre nu :bighug: :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

R.I.P smukke Nala:hjerte:

 

Marie, du har truffet et valg, som Nala helt sikkert takker dig for, der hvor hun er nu! Selvom det er pisse hårdt:megaked:.Tænker på dig :ae:

 

 

Picture%20085.jpg Smukke Nala:hjerte:

 

Picture%20097.jpg Drømmer sødt:hjerte:

 

Picture%20082.jpg To veninder, som nu atter er forenet i hundehimlen:hjerte:. Hayly har helt sikkert taget godt imod Nala, og hun skal nok sørge for, at Nala vil få det rigtigt godt og mange venner!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Åhhh Marie altså :ae:

 

Føler virkelig med dig og kan kun sende mange varme tanker i din retning.

 

Du gjorde det rigtige for Nala, og hun vil være dig evigt taknemmelig for det.

Men jeg er så ked af du skulle tage den beslutning og at du skulle sige farvel til din smukke prinsesse :cry:

 

Uendelig mange kram og varme tanker til dig!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Åååh nej Marie. Det gør mig ondt at læse.:megaked:

Det er en ufattelig svær beslutning du har taget, men du gjorde det bedste for Nala, og hun har det godt hvor hun er nu. Hvil i fred Nala.:hjerte:

 

De varmeste tanker til dig Marie. Det gør så ondt at blive efterladt af sine kære, og jeg deler din smerte, når jeg tænker på det du har været igennem i dag.:kys: :bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak alle sammen... er i dyb dyb sorg.... tuder stprt set konstant...

 

Min mor (som er en jernhård kvinde) græd da jeg fortalte i telefonen at Nala var blevet aflivet (har max set hende græde 4 gange i mit 25 år lange liv)... Min far var tapper, men ved han ikke har det sjovt til julefrokost i aften...

 

Katla klare det fint, indtil videre...

 

Det hele er så uvirkeligt... som om hun bare lige er i haven eller bare lige ligger inde i sengen og sover... Synes jeg kan hører hendes kom-nu-og-put-med-mig-gab i tide og utide...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...