Hop til indhold

Godnat Nala, hvil i fred min skat!


CrazyDogLady
 Share

Recommended Posts

  • Svar 59
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Tak alle sammen... er i dyb dyb sorg.... tuder stprt set konstant...

 

Min mor (som er en jernhård kvinde) græd da jeg fortalte i telefonen at Nala var blevet aflivet (har max set hende græde 4 gange i mit 25 år lange liv)... Min far var tapper, men ved han ikke har det sjovt til julefrokost i aften...

 

Katla klare det fint, indtil videre...

 

Det hele er så uvirkeligt... som om hun bare lige er i haven eller bare lige ligger inde i sengen og sover... Synes jeg kan hører hendes kom-nu-og-put-med-mig-gab i tide og utide...

 

Man skal græde. Og ikke holde noget tilbage. Og jeg kender godt følelsen. Men bare græd, hun var en kæmpe del af dit liv i mange år.

 

Alle mine tanker går til dig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg blev virkelig ked da jeg læste din tråd, det er bare såå sørgeligt når sådan noget sker, men jeg vil gerne sige, at du gjorde det rigtige for din elskede hund.....

 

Det tager jeg gerne hatten af for, selvom jeg godt selv ved, hvor svært det er, har nemlig selv prøvet det, og det bliver aldrig nemmere.

 

Jeg kender dig ikke, eller Nala, men i lyder til og have været et fantastisk makkerpar, og i har passet godt på hinanden.

 

Rigtig mange trøste-kram her fra en, som selv ved hvor hårdt det er......... :ae::ae::ae:

 

 

Hilsen fra Tanja.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange mange tusinde tanker herfra :megaked:

 

Jeg er så ked af det på dine vegne, at det var nu din rejse med Nala skulle ende :ae:Men du gjorde hvad du mente var det bedste for hende, og så kan man ikke forlange mere :ae:

 

Jeg håber og tror på at Katla vil leve op til Nala, og blive en ligeså skøn og dejlig hund. Ikke en Nala, men en hund du kommer til at dele ligeså mange minder med :kys:

 

Pas på dig selv - og giv dig selv lov til at græde :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh for fanden da osse... Det var en kedelig update. Det er det værste i verden, når man er nødt til at ta' den beslutning. Og man tuder og tuder... Men med tiden stopper tårerne, og man kan igen tænke tilbage på sin elskede hund med glæde. Selvom det stadig kan skære i hjertet i ny og næ i lang tid efter.

 

Jeg kan forstå på alt det du skrevet om Nala herinde, at hun var en ener - din stjerne, lige som Frostie var min stjerne. Selv om det ikke føles sådan nu, så stopper tårerne på et tidspunkt, og du kan huske alle de gode minder med et smil på læben, og med varme i hjertet, i stedet for den smerte der bor der nu...

 

De varmeste tanker til dig herfra, og R.I.P. Nala...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Charlie Brown

ÅÅÅHHH NEJ......:megaked::megaked: .... at miste sin GD er simpelthen en sorg af gigantiske dimensioner.... uha hvor jeg føler med dig , mistede selv min 10 1/2 år gamle gule han GD (charlie) d 18/10 og vi kan stadig ikke holde op med at tude. Tror Charlie og Nala ligger og putter sammen nu ....

 

R.I.P Nala.

Link til indlæg
Del på andre sites

Varme tanker herfra :ae:

 

Det er altid slemt at skulle sige farvel til sin hundeven og især måske de ældre hunde som man har udviklet en speciel form for kommunikation med og som har deres helt specielle personlighed.

 

Det hører desværre med i pakken man får som hundeejer. Den eneste trøst der måske kan være er at Nala gav dig så meget og at du en dag ude i fremtiden kan smile over de oplevelser og minder hun har givet dig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine tanker gå til dig

 

May I go now?

 

Do you think the time is right?

May I say goodbye to pain filled days

and endless lonely nights?

 

I've lived my life and done my best,

an example tried to be.

So can I take that step beyond

and set my spirit free?

 

I didn't want to go at first,

I fought with all my might.

But something seems to draw me now

to a warm and loving light.

 

I want to go. I really do

. It's difficult to stay.

But I will try as best I can

to live just one more day.

 

To give you time to care for me

and share your love and fears.

I know you're sad and afraid,

because I can see your tears.

 

I'll not be far, I promise that,

and hope you'll always know

that my spirit will be close to you

wherever you may go.

 

Thank you so for loving me.

You know I love you, too.

That's why it's hard to say goodbye

and end this life with you

.

So hold me now just one more time

and let me hear you say,

because you care so much for me,

you'll let me go today.

 

Hilsen Anders.

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh nej altså:cry:

 

Det kan ikke udtrykkes på skrift, hvor meget jeg føler med jer.. Jeg havde sådan håbet at penicillinen ville have hjulpet, så i havde haft et par år sammen endnu.. Men jeg er overbevist om at Nala er glad for jeres beslutning.. Nu kan hun holde øje med jer, som hun så gerne ville da hun var her, men hun havde det ikke godt mere..

 

Marie og brandmanden, jeg tænker på jer, husk at en del af Nala altid vil leve videre i jeres hjerte.. Når nogen har rørt ens hjerte, så har tiden her, været det hele værd, uanset, hvor kort eller lang tid man havde sammen..

 

 

Kære Nala, sov godt og hils alle vores venner deroppe, så passer vi hernede på din mor

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...