Hop til indhold

Min hund dræber og spiser katte...


Gæst Sandie25
 Share

Recommended Posts

Helt enig i de to sidste indlæg - det er præcis der jeg ikke forstår det for hvis man så godt kan lide katte, hvorfor tager man så ikke et ansvar?

 

Jeg har lige haft to styk i min lade for nogle nætter med frost. Jeg opdager dem fordi mine egne slås fordi de bliver stressede, så det er dybt generende for mine indekatte. Søde katte er de - ak ja- men de stresser mine. Jeg fandt derfor ejerne og bad dem holde dem inde om natten - de sagde, at de troede, at de skulle ud om natten - men det siger da sig selv, at i minus grader, der vil de hellere ligge inde - og det blev så min lade i mangel af bedre. Nu har jeg ikke set dem siden, men der er heller ikke nattefrost.

 

Den slags irriterer mig umådeligt.

 

Tidligere på året sad der to tæver uden for mit hus og gloede. Mine katte blev smadderbange og de blev stresset af hundene. Jeg fandt ejerne, og vi fandt ud af, at de var i løbetid - og ude efter at møde Hugo:-) - Så lovede de at holde dem inde, og jeg har ikke set dem siden.

 

Jeg vil æde min hat på, at jeg aldrig ser de to tæver igen - men at jeg ser de to katte så snart der er nattefrost.

Det er min lidt kedelige erfaring.

 

heldigvis findes der lige så mange ansvarsfulde katteejere, som det modsatte - og jo mere vi udbreder viden om mulighederne, jo flere af dem kommer der. Det er jeg sikker på.

 

Ovenstående eksempel viser, at selv en rigtig katteven af rang kan irriteres - jeg er sådan set ligeglad med om de er i laden - men det er mine katte ikke - og de skal ikke stresses af andres løse dyr. Så det er altid derfor jeg irriteres af løsgående dyr - det er når de iriterer mine egne...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 251
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Er 100% for neutralisering. Men det har jeg også skrevet tidligere i tråden. Det er klart vejen frem imo.

 

Det andet bliver vi nok ikke enige om, så det er der vist ingen grund til at tærske langhalm på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...