Hop til indhold

Bones & Andre serier :D


Gæst Zivah
 Share

Recommended Posts

Heej folkens..

 

Er der nogle her der følger med i følgende serier;

- Bones

^^ Elsker Bones, og glæder mig heeelt vildt til den nye season kommer på tv, da Bones(Brennan) offentliggøre at hun er gravid med booth i sæsonafslutningen :D <3

- NCIS

^^ Det er bare en alt for god serie :D

- Desperate Housewifes

^^ Genial serie <3 Elsker den og kunne se den hele tiden , glæder mig os til den nye sæson (;

- Ally

^^ Hun er bare sååe sød. Dog ikke en serie jeg ser særlig tit.

- Boston Legal

^^ De er bare de sjoveste advokater jeg længe har set xD

 

Og er der nogle der kan huske serien;

- Days of our life (Horton Sagaen)

 

Og hvis i gør;

- Hvad synes i om dem? :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg elsker serier!

 

Serie som jeg har set alle afsnit af fordi de er helt fantastiske;

Two and a half men

Big Bang Theory

Dexter (Den havde folk nok gættet!)

Numb5rs

Bones

Criminal Minds

CSI

Lost

 

Hmm lad mig se er der flere.. Alle vores dvder er jo pakket ned nu så kan ikke huske hvilke vi har set:lol:

 

Vi ser rigtig mange serier sammen, og vi har købt adgang ved rigtig mange kanaler for at kunne se serierne når vi har tid og lyst til det... :-D Ofte ender det ud med at vi bruger en hel lørdag nat på at se serier :lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ser Bones, NCIS (både den almindelige og L.A), CSI (Både den almindelige, Miami og New York) og andre krimiserier.

 

Days of our lives synes jeg er for plat.

 

Desperate Housewifes har jeg endnu ikke set et afsnit af.

 

Ally har jeg ikke set i flere år. Boston Legal kommer vist fra Zulu, som jeg ikke har pt. Men det var ikke en, der fangede mig, da jeg kunne se den:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ser Bones, NCIS (både den almindelige og L.A), CSI (Både den almindelige, Miami og New York) og andre krimiserier.

 

Days of our lives synes jeg er for plat.

 

Desperate Housewifes har jeg endnu ikke set et afsnit af.

 

Ally har jeg ikke set i flere år. Boston Legal kommer vist fra Zulu, som jeg ikke har pt. Men det var ikke en, der fangede mig, da jeg kunne se den:genert:

 

- Da jeg var 12-14 år synes jeg at den serie var rigtig fed, og gad egentlig godt se starten på den, men ja de senere afsnit jeg har set synes jeg godt nok også er bleven for langt ude :b

Link til indlæg
Del på andre sites

Boston Legal synes jeg er rigtig god, og nu hvor jeg er arbejdsløs ser jeg den hver dag. Ally kan jeg til gengæld ikke udstå - det interesserer mig virkelig ikke at se en serie om en neurotisk anorektiker :vedikke:

 

Numb3rs er ok. Jeg har alle episoder på DVD, men er endnu kun nået lidt ind i 2. årgang. NCIS har jeg set nogle få afsnit af - den virker meget god.

 

Desperate Houseviwes, nej tak. Bones kender jeg ikke. Criminal Minds er ok. Days of our Lives kunne jeg ikke forestille mig at se. Jeg kan godt lide Medium og Alias.

 

Min pt. favoritserie er Caprica, men der er sikkert ikke andre her, der er lige så store sci-fi nørder som jeg er :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bones og NCIS, CSI osv. er ok underholdning.

 

Criminal Minds kan jeg rigtig godt lide, og Dr. Spencer Reid er vildt lækker på sådan en lidt nørdet måde :lun:

 

Desperate Housewifes og Sex and the City er to andre favoritter herhjemme.

 

House er også en god serie, til trods for at man ikke forstår halvdelen af hvad de snakker om.

 

Boston Legal er :hjerte:

 

Og så saaaavner jeg at se Fangerne fra Oz - Verdens bedste serie :hjerte:

 

 

 

Ally har jeg aldrig helt forstået og ender altid med at keeeede mig og zappe væk.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ser psych...det er sgu griner...:-)...og så håber jeg snart der kommer dexter igen...har også lige set en hel sæson sons of anarchy...fed serie

 

Sæson 6 er lige startet i USA, og der er et nyt afsnit ude hver søndag, som man kan følge med i online :slem: Eller lige og lige, de er ved afsnit 8 eller 9 så det er jo snart slut igen :shock:

 

Er jeg den eneste der er helt vild med psych? Hehe

 

Aldrig hørt om det!

 

Criminal Minds kan jeg rigtig godt lide, og Dr. Spencer Reid er vildt lækker på sådan en lidt nørdet måde :lun:

 

 

Aaaamen ved du hvad, han ER jo også bare for herlig :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Boston Legal synes jeg er rigtig god, og nu hvor jeg er arbejdsløs ser jeg den hver dag. Ally kan jeg til gengæld ikke udstå - det interesserer mig virkelig ikke at se en serie om en neurotisk anorektiker :vedikke:

 

Numb3rs er ok. Jeg har alle episoder på DVD, men er endnu kun nået lidt ind i 2. årgang. NCIS har jeg set nogle få afsnit af - den virker meget god.

 

Desperate Houseviwes, nej tak. Bones kender jeg ikke. Criminal Minds er ok. Days of our Lives kunne jeg ikke forestille mig at se. Jeg kan godt lide Medium og Alias.

 

Min pt. favoritserie er Caprica, men der er sikkert ikke andre her, der er lige så store sci-fi nørder som jeg er :genert:

 

Jaae Alias er også fed ;b

- Men Bones er nu pt min ynglings serie :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...