Hop til indhold

Vores sidste dag..


Gæst Sitto
 Share

Recommended Posts

Så er Sittos nye, og faste hjem fundet :-D

 

Hun flytter til ikast, ud til en ældre mand som har en DSG på 16 år. Han bor i hus med stor have, har sommerhus som han ofte tager i, lige ud til vandet. Hans hund (og ja, også Sitto snart) er med ham overalt. Han går hjemme hele dagen og forkæler sin hund. :blink:

 

Det lyder som et sted Sitto vil få det rigtig godt! Og at der er en anden hund, tror jeg ikke gør noget.. især ikke når det er en ældre DSG.. så er han jo noget mere rolig. :-)

 

Pernille (som har Sitto lige nu..) siger at Sittos nye ejer siger at jeg må komme og besøge hende, lige når jeg vil.. nu må vi se, for jeg er itvivl om hun kan klarer det.. men hvem ved? Måske om nogle måneder-½års tid.

 

Jeg tror virkelig hun har fundet det helt rigtige hjem til Sitto.. :lun: og havde da slet ikke regnet med, at det blev så hurtigt.. men det er jo kun godt :-D

 

Det lyder som et rigtig dejligt hjem for Sitto.

 

Jeg tror, at du skal vente et godt stykke tid, før du evt. besøger Sitto, ellers bliver det bare forvirrende for hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tjah hvad kan man sige?

 

Jeg får muligvis for puklen for dette her, men kan alligevel ikke tie stille.

 

Nicole, på "den anden" debat har vi ind imellem diskuteret hvorvidt børn bør stå for ansvaret for en hund alene.

Hver gang er du blevet "stiktosset" og har forsvaret din ret til at have Sitto og senere Kency.

Jeg synes, du har lydt som en meget fornuftig hundeejer, især i betragtning af din alder. Og du har gjort meget for dine hunde.

 

MEN, det er lige præcis situationer som denne som bekræfter at børn ikke må stå med eneansvaret for dyr!

 

Jeg ved den ene faktor i din beslutning er skolen, en anden arbejdet - og så kom der lige kæreste på, hvilket også tager tid.

 

Det er i den alder du har nu, at rigtigt mange dyr mister deres unge ejers opmærksomhed til fordel for skole, arbejde og andre interesser.

Jeg kender til det gennem erfaring med heste.

 

Jeg har så forbandet ondt af Sitto og har overvejet, om jeg kunne tage hende. Dette er desværre ikke muligt.

 

Jeg ønsker alt det bedste for jer alle og håber Sitto hurtigt får et kærligt og blivende hjem.

 

Jeg har tænkt nøjagtig de samme tanker.

Og jeg er i den grad enig med dig i at børn, under ingen omstændighed kan stå alene med ansvaret for dyr. Der sker bare for mange ændringer under deres opvækst, som de slet ikke kan overskue konsekvenserne af.

Og det er tilsyneladende det Sitto kommer til at lide under nu.

 

Men jeg håber da meget for Sitto at hun fremover får et godt liv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...