Ida_Asta Skrevet December 7, 2011 Rapporter Share Skrevet December 7, 2011 Pajko har været på strandtur med Shelia og Mysla, og det var bare en super tur, synes han (og jeg nød selvfølgeligt også selskabet) :banan: Shelia og Mysla holder øje! Mysla: "Nuuuu kommer jeg og fanger diiiiig, hvis du altså bliver stående!" Mysla: "Nu har jeg dig næsten! Hehehehehe" Ps. Mysla fangede ham heller ikke denne gang og gøede til sidst bare af ham, når han ikke gider stå stille... Shelia var meget optaget af en god duft og Pajko var meeeeeget optaget i tante Sille, så vi gemte os, så kom de her to styrende i fuld galop. Mysla: "Åhhh lille pind. Det er dig og mig forevigt :hjerte:" Shelia: "DØ handske, dø" Der er ingen, som skal sige at Sille er en gammel dame, som ikke leger længere! :hjerte: Vi forsøgte at få et fælles-spring-billede, men ak nej... først kom Pajko... ...så kom Mysla... og sidst, men ikke mindst kom Shelia Nåh, men jeg ville ha' mit billede, så vi prøvede igen... Først kom Pajko Og så de to tanter.. Så gav jeg op! Pajko forsøgte, sit allerbedste, at få tante Sille i leg. Han var sød og kyssede hende... Han nappede hende i kinden.. Han smækkede sin pote i hovedet på hende.. Og til sidst lykkedes det at få hende i leg :banan: Det var en fest :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Valishia Besvaret December 7, 2011 Rapporter Share Besvaret December 7, 2011 smukke dejlige billeder :klap:og hvor de dog hygger sig :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret December 7, 2011 Rapporter Share Besvaret December 7, 2011 Hvor ser det hyggeligt ud! Og fiiine billeder! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret December 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 7, 2011 smukke dejlige billeder :klap:og hvor de dog hygger sig :hjerte: Ja, det gør de bestemt, hygger sig altså Hvor ser det hyggeligt ud! Og fiiine billeder! Det var det også... Ahh, billedekvaliteten kan vist diskuteres, men jeg har heller ikke redigeret dem Men motiver fejler intet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret December 7, 2011 Rapporter Share Besvaret December 7, 2011 Herlige billeder af hunde som bare har en KÆMPE fest Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret December 7, 2011 Rapporter Share Besvaret December 7, 2011 Ja, selv tak for turen:) Og gode kommentarer du har til billederne:) Jeg elsker sille handske stejle billedet, det er bare SÅ godt og så meget Sheila, den tossehund:lun: Og godt fanget af Pajko og ale hans tilnærmelser, jeg synes dog ikke du har nogen af dem med fra den anden ende? hehe flere billeder, flere:banan::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret December 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 7, 2011 Ja, selv tak for turen:) Og gode kommentarer du har til billederne:) Jeg elsker sille handske stejle billedet, det er bare SÅ godt og så meget Sheila, den tossehund:lun: Og godt fanget af Pajko og ale hans tilnærmelser, jeg synes dog ikke du har nogen af dem med fra den anden ende? hehe flere billeder, flere:banan::banan: Jeg har også billeder af ham fra den anden ende, synes bare ikke de skulle udstilles Her er resten af billederne:Pajko Shelia og Mysla paa stranden pictures by IdaJuelsbak - Photobucket Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret December 7, 2011 Rapporter Share Besvaret December 7, 2011 Skønne billeder af søde hunde der bare ser ud til at nyde livet:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Joey-Salome Besvaret December 9, 2011 Rapporter Share Besvaret December 9, 2011 Nøøøøøjjjj, hvor er de skønne alle tre!! Fantastiske vapser - og vidunderlige billeder! :hjerte::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 10, 2011 Rapporter Share Besvaret December 10, 2011 Dejlige billeder af lækre hunde. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts