Hop til indhold

HJÆLP!! Jeg skulle gerne bruge "test" hunde

Recommended Posts

Jeg har fået mit længe ventet 100-300mm objektiv, og i den forbindelse mangler jeg hunde, jeg kan prøve objektivet af på. Jeg skulle gerne holde mig inden for en radius på 40km fra viborg. Gerne i denne weekend.... Billederne som bliver taget denne ene dag er alle gratis!! Jeg vil dog ikke garentere for kvaliteten, det er udelukkende for at lære objektivet at kende.. Anyone der nogen som tør møde mig og mit faaarlige kamera!??:blink::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

• Svar 62
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gæst snevinter
Jeg har fået mit længe ventet 100-300mm objektiv, og i den forbindelse mangler jeg hunde, jeg kan prøve objektivet af på. Jeg skulle gerne holde mig inden for en radius på 40km fra viborg. Gerne i denne weekend.... Billederne som bliver taget denne ene dag er alle gratis!! Jeg vil dog ikke garentere for kvaliteten, det er udelukkende for at lære objektivet at kende.. Anyone der nogen som tør møde mig og mit faaarlige kamera!??:blink::lol:

Uhhhh....sikke en chance for at få nogle gode fotos af sin hund! :5up: Får vi dem at se herinde, altså dem som vil dele??? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BongoJungle

Hvad med Lexus?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad med Lexus?

Han har fået det røde kort:lol:...Nej, jeg kan ikke koncentrere mig om både at lære objektivetet og om lexus. Når jeg tager billeder af lexus og andre hunde bruger jeg et mindre objektiv som jeg kender.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Æv ... bimsen skal på udstilling i Vejen ... måske i virkeligheden du skulle køre en tur til Vejen - der er masser og masser af hunde der sikkert gerne vil gøre sig til for kameraet :D

Den er jeg med på :mrgreen: Er også sikker på jason ville stille op og lave krumspring for kameraet hvis dogue kommer til vejen :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
ja, da skulle da være en chance for at franks fine kamera, kan fange mere en hår i bevægelse:mrgreen:

ja, for nu er der jo ikke meget mere ved min hund end hår, så det skal være et godt kamera der skal til :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Tak:lol: Jeg synes lidt han ligner sådan en vamset mumitrold eller noget:lol:

hehe ja, det er virkelig et sjovt billede af min bubbi bjørn (hvis du ikke lagde mærke til det (:roll:) så er han rrriiiiiiiiigtig god til at hoppe som var han på Supersaft:mrgreen:) - han ligner en spøgelseshund

anyway - dogue/frank er du ikke interesseret i at komme til vejen? Du alene kan få den ære at tage et billede af den supersjældne spøgelsesmumitrold :cool::cool::cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

anyway - dogue/frank er du ikke interesseret i at komme til vejen? Du alene kan få den ære at tage et billede af den supersjældne spøgelsesmumitrold :cool::cool::cool:

Næ! Fordi Frank har nemlig en date med Stella og Asta på en strand i morgen eftermiddag :mrgreen:

.. og det skal Vejen og spøgelseshunde i hvert fald slet ikke sabotere! :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Næ! Fordi Frank har nemlig en date med Stella og Asta på en strand i morgen eftermiddag :mrgreen:

.. og det skal Vejen og spøgelseshunde i hvert fald slet ikke sabotere! :cool:

Som Luckyluna siger så vil jeg da også bare sige at der jo altså er to dage i en weekend og der kommer først spøgelser til vejen søndag :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites