Gæst Dogue1 Skrevet August 15, 2008 Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 Jeg har fået mit længe ventet 100-300mm objektiv, og i den forbindelse mangler jeg hunde, jeg kan prøve objektivet af på. Jeg skulle gerne holde mig inden for en radius på 40km fra viborg. Gerne i denne weekend.... Billederne som bliver taget denne ene dag er alle gratis!! Jeg vil dog ikke garentere for kvaliteten, det er udelukkende for at lære objektivet at kende.. Anyone der nogen som tør møde mig og mit faaarlige kamera!??:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snevinter Besvaret August 15, 2008 Rapporter Share Besvaret August 15, 2008 Jeg har fået mit længe ventet 100-300mm objektiv, og i den forbindelse mangler jeg hunde, jeg kan prøve objektivet af på. Jeg skulle gerne holde mig inden for en radius på 40km fra viborg. Gerne i denne weekend.... Billederne som bliver taget denne ene dag er alle gratis!! Jeg vil dog ikke garentere for kvaliteten, det er udelukkende for at lære objektivet at kende.. Anyone der nogen som tør møde mig og mit faaarlige kamera!??:blink: Uhhhh....sikke en chance for at få nogle gode fotos af sin hund! :5up: Får vi dem at se herinde, altså dem som vil dele??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BongoJungle Besvaret August 15, 2008 Rapporter Share Besvaret August 15, 2008 Jeg har fået mit længe ventet 100-300mm objektiv, og i den forbindelse mangler jeg hunde, jeg kan prøve objektivet af på. Jeg skulle gerne holde mig inden for en radius på 40km fra viborg. Gerne i denne weekend.... Billederne som bliver taget denne ene dag er alle gratis!! Jeg vil dog ikke garentere for kvaliteten, det er udelukkende for at lære objektivet at kende.. Anyone der nogen som tør møde mig og mit faaarlige kamera!??:blink: Hvad med Lexus? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret August 15, 2008 Rapporter Share Besvaret August 15, 2008 Hvad med Lexus? Han har fået det røde kort:lol:...Nej, jeg kan ikke koncentrere mig om både at lære objektivetet og om lexus. Når jeg tager billeder af lexus og andre hunde bruger jeg et mindre objektiv som jeg kender. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret August 15, 2008 Rapporter Share Besvaret August 15, 2008 Uh nej, det tør vi ikke :scared: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret August 15, 2008 Rapporter Share Besvaret August 15, 2008 Uh nej, det tør vi ikke :scared: ØV:damn: jeg viste det bare:cry: :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret August 15, 2008 Rapporter Share Besvaret August 15, 2008 Vi vil da meget gerne melde os Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret August 15, 2008 Rapporter Share Besvaret August 15, 2008 ØV:damn: jeg viste det bare:cry: :lol: Hehe Ej, jeg syntes de andre skal have en chance nu vi har fået så mange super flotte billeder af Dumle :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret August 15, 2008 Rapporter Share Besvaret August 15, 2008 Vi vil da meget gerne melde os :5up:Sender lige pb:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret August 15, 2008 Rapporter Share Besvaret August 15, 2008 Øv Århus er vist lidt langt væk så Lyder ellers ikke dårligt :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret August 15, 2008 Rapporter Share Besvaret August 15, 2008 Æv ... bimsen skal på udstilling i Vejen ... måske i virkeligheden du skulle køre en tur til Vejen - der er masser og masser af hunde der sikkert gerne vil gøre sig til for kameraet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret August 15, 2008 Rapporter Share Besvaret August 15, 2008 Æv ... bimsen skal på udstilling i Vejen ... måske i virkeligheden du skulle køre en tur til Vejen - der er masser og masser af hunde der sikkert gerne vil gøre sig til for kameraet Den er jeg med på Er også sikker på jason ville stille op og lave krumspring for kameraet hvis dogue kommer til vejen :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret August 15, 2008 Rapporter Share Besvaret August 15, 2008 Den er jeg med på Er også sikker på jason ville stille op og lave krumspring for kameraet hvis dogue kommer til vejen :blink: ja, da skulle da være en chance for at franks fine kamera, kan fange mere en hår i bevægelse:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret August 15, 2008 Rapporter Share Besvaret August 15, 2008 ja, da skulle da være en chance for at franks fine kamera, kan fange mere en hår i bevægelse:mrgreen: ja, for nu er der jo ikke meget mere ved min hund end hår, så det skal være et godt kamera der skal til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret August 15, 2008 Rapporter Share Besvaret August 15, 2008 ja, for nu er der jo ikke meget mere ved min hund end hår, så det skal være et godt kamera der skal til jeps og især når han er så hurtig! jeg synes stadig den er ret sjov den jeg fangede her: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret August 15, 2008 Rapporter Share Besvaret August 15, 2008 jeps og især når han er så hurtig! jeg synes stadig den er ret sjov den jeg fangede her: Fantastisk billede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret August 15, 2008 Rapporter Share Besvaret August 15, 2008 Fantastisk billede Tak:lol: Jeg synes lidt han ligner sådan en vamset mumitrold eller noget:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret August 15, 2008 Rapporter Share Besvaret August 15, 2008 Tak:lol: Jeg synes lidt han ligner sådan en vamset mumitrold eller noget:lol: hehe ja, det er virkelig et sjovt billede af min bubbi bjørn (hvis du ikke lagde mærke til det () så er han rrriiiiiiiiigtig god til at hoppe som var han på Supersaft:mrgreen:) - han ligner en spøgelseshund anyway - dogue/frank er du ikke interesseret i at komme til vejen? Du alene kan få den ære at tage et billede af den supersjældne spøgelsesmumitrold :cool: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret August 15, 2008 Rapporter Share Besvaret August 15, 2008 Hvis jeg boede i Jylland melte jeg mig straks, det er utroligt smukke billeder du tager :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret August 15, 2008 Rapporter Share Besvaret August 15, 2008 Hvis du skal øve dig på en sort hund så er grosen til rådighed:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret August 15, 2008 Rapporter Share Besvaret August 15, 2008 anyway - dogue/frank er du ikke interesseret i at komme til vejen? Du alene kan få den ære at tage et billede af den supersjældne spøgelsesmumitrold :cool: Næ! Fordi Frank har nemlig en date med Stella og Asta på en strand i morgen eftermiddag .. og det skal Vejen og spøgelseshunde i hvert fald slet ikke sabotere! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret August 15, 2008 Rapporter Share Besvaret August 15, 2008 Næ! Fordi Frank har nemlig en date med Stella og Asta på en strand i morgen eftermiddag .. og det skal Vejen i hvert fald slet ikke sabotere! Snyyyd! Men derfor kan han jo godt komme til vejen på søndag:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret August 15, 2008 Rapporter Share Besvaret August 15, 2008 Næ! Fordi Frank har nemlig en date med Stella og Asta på en strand i morgen eftermiddag .. og det skal Vejen i hvert fald slet ikke sabotere! Derfor kan han da godt komme til Vejen på søndag:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret August 15, 2008 Rapporter Share Besvaret August 15, 2008 Næ! Fordi Frank har nemlig en date med Stella og Asta på en strand i morgen eftermiddag .. og det skal Vejen og spøgelseshunde i hvert fald slet ikke sabotere! Som Luckyluna siger så vil jeg da også bare sige at der jo altså er to dage i en weekend og der kommer først spøgelser til vejen søndag :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret August 15, 2008 Rapporter Share Besvaret August 15, 2008 Ja okay okay.. godt ord igen.. I tre er sguda hurtigere end lynet hva Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts