Gæst pixiedee Skrevet December 15, 2011 Rapporter Share Skrevet December 15, 2011 Har haft en læsning af Pixie i dag, og jeg er simpelthen overbevist om at hun har talt med Pixie, jeg er meget rørt. Hun sagde at jeg er ejer nummer 3. (hvilket er rigtigt for da hun blev fundet i skoven var der er kvinde som havde taget hende med hjem og beholdt hende i en måned.) ( det havde jeg ikke sagt noget om) Hun kan bedst lide kvinder. Hun er vokset op på en gård og en hvalp nummer 4 eller en af 4, hun skulle være brugt til jagt, men hun er meget skudræd, og det er grundet til at hun blev udstødt, hun kunne ikke bruges. Der var katte på gården og der var trygt og varmt indtil hun blev de der 5 måneder, så blev hun udstødt. Hun sagde at Pixie havde vist hende. ænder, gummistøvler og så rædsel. Så hun vil absolut ikke på jagt. Hun oplevede at Pixie var blevet efterladt ved en Brugs og der havde hun ventet alt for længe. (jeg har ofret line nummer 7, og 3 gange har hun kommet ind hvis jeg har været for længe om at handle, til stor irritation for min brugsuddeler ) altså pixie var blevet forladt på den måde. Hun er glad for mig (pyyyh) Hun er glad for en lille hund,( min mors papillon leger hun med på marken 2 gange om ugen.) Hun vil gerne gå til lydighedstræning, men ikke for meget arbejde, der skal være lige meget tid til leg og arbejde. Yndlings sted er et hjørne i køkkenet. ( på bænken lige bag mig) hun elsker børn men ikke hvis de er vilde, med for mange armbevægelser ( og havde vist hende en pige) Det er min venindes pige vi næsten lige har besøgt. Hende var hun glad for. lidt maveproblemer (og det har hun) hun er blevet bidt engang ( hun har et ar der går gennem knurhårene på venste side) jeg har jo kun kunnet gisne om hvad der er sket. Men hun elsker andre hunde ( det gør hun ) Hun bliver kold af mudder om vinteren. (der er et mudderhul i hundeskoven hun altid dypper sig i) det kunne hun ikke selv styre. Hun vil ikke efterlades. ( det fandt jeg ud af efter line nummer 7) helst ikke være alene hjemme. Hun vil hellere med i bilen og vente på mig. Og til slut siger Pixie at hun IKKE vil på jagt. Det ramte bare så godt. det hele. blev helt rørt, og det stemmer så godt med at hun ikke vil bindes når jeg handler. Hun kryber sammen når hun hører skud og yndlings sove stederne. arret. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stella Besvaret December 15, 2011 Rapporter Share Besvaret December 15, 2011 Har haft en læsning af Pixie i dag, og jeg er simpelthen overbevist om at hun har talt med Pixie, jeg er meget rørt. Hun sagde at jeg er ejer nummer 3. (hvilket er rigtigt for da hun blev fundet i skoven var der er kvinde som havde taget hende med hjem og beholdt hende i en måned.) ( det havde jeg ikke sagt noget om) Hun kan bedst lide kvinder. Hun er vokset op på en gård og en hvalp nummer 4 eller en af 4, hun skulle være brugt til jagt, men hun er meget skudræd, og det er grundet til at hun blev udstødt, hun kunne ikke bruges. Der var katte på gården og der var trygt og varmt indtil hun blev de der 5 måneder, så blev hun udstødt. Hun sagde at Pixie havde vist hende. ænder, gummistøvler og så rædsel. Så hun vil absolut ikke på jagt. Hun oplevede at Pixie var blevet efterladt ved en Brugs og der havde hun ventet alt for længe. (jeg har ofret line nummer 7, og 3 gange har hun kommet ind hvis jeg har været for længe om at handle, til stor irritation for min brugsuddeler ) altså pixie var blevet forladt på den måde. Hun er glad for mig (pyyyh) Hun er glad for en lille hund,( min mors papillon leger hun med på marken 2 gange om ugen.) Hun vil gerne gå til lydighedstræning, men ikke for meget arbejde, der skal være lige meget tid til leg og arbejde. Yndlings sted er et hjørne i køkkenet. ( på bænken lige bag mig) hun elsker børn men ikke hvis de er vilde, med for mange armbevægelser ( og havde vist hende en pige) Det er min venindes pige vi næsten lige har besøgt. Hende var hun glad for. lidt maveproblemer (og det har hun) hun er blevet bidt engang ( hun har et ar der går gennem knurhårene på venste side) jeg har jo kun kunnet gisne om hvad der er sket. Men hun elsker andre hunde ( det gør hun ) Hun bliver kold af mudder om vinteren. (der er et mudderhul i hundeskoven hun altid dypper sig i) det kunne hun ikke selv styre. Hun vil ikke efterlades. ( det fandt jeg ud af efter line nummer 7) helst ikke være alene hjemme. Hun vil hellere med i bilen og vente på mig. Og til slut siger Pixie at hun IKKE vil på jagt. Det ramte bare så godt. det hele. blev helt rørt, og det stemmer så godt med at hun ikke vil bindes når jeg handler. Hun kryber sammen når hun hører skud og yndlings sove stederne. arret. Hvor er det godt at hun er havnet hos dig :hjerte: hun lyder som en dejlig hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst pixiedee Besvaret December 15, 2011 Rapporter Share Besvaret December 15, 2011 Hun er bare dejlig, glad og skøn, har aldrig skullet hæve stemmen. 3 og sidste ejer. og kommer aldrig på jagt, vi skal til at træne spor i stedet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stella Besvaret December 15, 2011 Rapporter Share Besvaret December 15, 2011 Hun er bare dejlig, glad og skøn, har aldrig skullet hæve stemmen. 3 og sidste ejer. og kommer aldrig på jagt, vi skal til at træne spor i stedet. sådan en hund er Teitur også, man behøver aldrig hæve stemmen, det er skønt, elsker hunde der følsomme på den gode måde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst pixiedee Besvaret December 15, 2011 Rapporter Share Besvaret December 15, 2011 sådan en hund er Teitur også, man behøver aldrig hæve stemmen, det er skønt, elsker hunde der følsomme på den gode måde. Hvordan går det med ham ? blev meget rørt af hans historie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stella Besvaret December 15, 2011 Rapporter Share Besvaret December 15, 2011 Hvordan går det med ham ? blev meget rørt af hans historie Jo tak det går bedre dag for dag og han er en glad og kærlig hund som han altid har været. Så det er skønt. Håber det forsætter. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 15, 2011 Rapporter Share Besvaret December 15, 2011 Hvor må det være dejligt at finde ud af noget mere om hende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst pixiedee Besvaret December 15, 2011 Rapporter Share Besvaret December 15, 2011 Jo tak det går bedre dag for dag og han er en glad og kærlig hund som han altid har været. Så det er skønt. Håber det forsætter. Jeg krydser fingre for ham, dejligt at høre at han har det bedre og tak for linket til hende som telepaterer med dyr. Det har ihvertfald givet mig meget, at jeg nu ved hvad der er sket med Pixie. Jeg vil følge med i Teiturs udvikling håber det kun kommer til at gå fremad og godt han har en mor som dig. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst pixiedee Besvaret December 15, 2011 Rapporter Share Besvaret December 15, 2011 Hvor må det være dejligt at finde ud af noget mere om hende. Det forklarer ihvertfald en del at det med at tygge linen over når hun har ventet for længe udenfor ikke bare er fordi hun er uartig. Men har gudskelov da heller aldrig skældt hende ud over det, da jeg har haft i baghovedet at hun før er blevet forladt, at det så lige var på den måde det vidste jeg ikke. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts