Hop til indhold

hjælp til navn på hunderace


Gæst siom
 Share

Recommended Posts

Hej. er der nogen der kan hjælpe mig med navnet på den hunderace, som ligner lidt en husky blandet med en gravhund. den har en spids snude, og meget små ben.

hvis det er til hjælp, så er racen med i starten af filmen number 23.

 

hilsen simon

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Hej. er der nogen der kan hjælpe mig med navnet på den hunderace, som ligner lidt en husky blandet med en gravhund. den har en spids snude, og meget små ben.

hvis det er til hjælp, så er racen med i starten af filmen number 23.

 

hilsen simon

 

er det ikke en amerikansk bulldog der er i filmen? eller husker jeg fejl :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

der er vidst flere hunde med, men det er i starten hvoor han læser i bogen, og får et flashback hvor han er dreng og følger efter sin hund (den hund jeg leder efter) ind i det hus han ikke må gå ind i. man ser hunden løbe op af trapperne hvor han så finder den øde kvinde, men ved ikke hvoilken race det er, men måske er det sådan en heh :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
der er vidst flere hunde med, men det er i starten hvoor han læser i bogen, og får et flashback hvor han er dreng og følger efter sin hund (den hund jeg leder efter) ind i det hus han ikke må gå ind i. man ser hunden løbe op af trapperne hvor han så finder den øde kvinde, men ved ikke hvoilken race det er, men måske er det sådan en heh :)

 

kan du fortælle lidt om farver, bygning og sådan? ører oppe eller nede? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

kan du fortælle lidt om farver, bygning og sådan? ører oppe eller nede? :-)

 

 

Den gare trekantede spidse ører som står op i luften mener jeg. små tykke ben, ikke særlig lange, spids snude og en pjusket hale

Link til indlæg
Del på andre sites

Har du set det billede jeg lagde ind og kigget på det link jeg vedlagde?

 

Hører lige en veninde, der har set filmen..

 

 

ja jeg så billedet, og det ligner den rigtig meget, men mener bare halsen var kortere?

men er ikke helt sikker. tusind tak :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...