Hop til indhold

Recommended Posts

Hej med jer :vinken:

Jeg kom til at tænke på, om det egentligt i mit tilfælde er nødvendigt/en god ide at tilsætte Hogans foder et eller andet til hans led?

Historie:

Han får Nutra Gold med laks og kartoffel, og han kører rigtigt godt på den foder. Men det er vel egentligt sådan et ''universalfoder'' der kan bruges til alle størrelser. Og han vejer 33 kg, og skulle jo egentligt have et foder til Large Breed.

Grunden til at han får det foder er at vi har haft problemer med at finde et foder han kunne fungere på, både med maven og at holde vægten. Og det her fungerer bare :5up:

Hans led fejler intet nu, men det er jo altid bedre at forebygge?

Så håbede lidt på at der var nogen der havde et godt råd eller bare deres mening om hvordan man bør gøre? :confused:

Jeg vil helst undgå at skifte foder igen (igen igen igen....).

Jeg skal ærligt indrømme at jeg ikke er så klog lige på det punkt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså jeg tænkte jo også at 33 kg ikke er meget, dengang jeg valgte foderet. Men så kom jeg bare til at tænke om det var nødvendigt :-P

På morens side har der ikke været nogen problemer, men faren er der ikke rigtigt nogen der er sikker på hvem er, så der ved vi desværre ikke noget om problemer :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites