MiniBillen Skrevet December 23, 2011 Rapporter Share Skrevet December 23, 2011 Charlie er jo løve med krudt i rumpe:mrgreen: Og forleden var vi på eng med kammera og venner.. Så starter med billeder af Charlie, og så hører jeg vennerne ad, om de også vil vises frem :blink: Jessie og Charlie har spottet noget meeeget spændende.. Godbid? Det må klart være MIN godbid - nu henter jeg den Jeg er der næsten... Mmmmnhhmm Du kan ikke fange mig, nananananana Yayaya, det kan du heller ikke hihi Weeeeeeee Og efter sådan en tur på engen, må man hjem og i bad.. Og fyre det sidste krudt af (se meget gerne uden lyd ) Så hårdt at være løve med krudt i røv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mais og hunden Besvaret December 24, 2011 Rapporter Share Besvaret December 24, 2011 Hvor er han altså sød! Og hvor har han meget krudt i rumpetten Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret December 24, 2011 Rapporter Share Besvaret December 24, 2011 Søøøød iiih løver er dejlig :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 24, 2011 Rapporter Share Besvaret December 24, 2011 Hvor han hygger sig. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ccmi Besvaret December 24, 2011 Rapporter Share Besvaret December 24, 2011 Nårrhhhhhhhh hvor søde små løver i galop :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts