Gæst Trinus Skrevet December 26, 2011 Rapporter Share Skrevet December 26, 2011 Hej Alle Sikkert et skørt spørgsmål - men hvad race er Fedtmule? Vi har talt om det hjemme i et stykke tid, men der er tilsyneladende delte meninger om han overhovedet er en hund? Og ifølge Google er Disney ikke særlig meddelsom herom... Så hvad siger I? Hvad ser I Fedtmule som? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Claudia2500 Besvaret December 26, 2011 Rapporter Share Besvaret December 26, 2011 Jeg tror ikke Fedtmule er nogen bestemt "race" Fedtmule er jo det man ville kalde for en antropomorf, altså en "menneske-hund", hvor Pluto er en "hund-hund". Men jeg har dog hørt at han skulle være en Gordon Setter, og man kan da også se lidt ligheder, bortset fra al pelsen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret December 26, 2011 Rapporter Share Besvaret December 26, 2011 Synes jeg kan huske at have læst mig frem til at disney aldrig officielt har meldt ud hvad fedtmule er...men ifølge wikipedia er han som claudia skriver antropomorf Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret December 26, 2011 Rapporter Share Besvaret December 26, 2011 Hvilken race er Pluto så? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Claudia2500 Besvaret December 26, 2011 Rapporter Share Besvaret December 26, 2011 Blodhund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts