Hop til indhold

heldragt?


Tine1
 Share

Recommended Posts

Er ved at blive sindssyg af våde mudrede hunde, der ikke kan komme ud på en "rigtig tur" uden at skulle på hovedet i bad, når de kommer hjem.

 

Nogen der kan anbefale en god heldragt... altså sådan en med ben og det hele..

 

Og hvis I har sådan en - hvordan tog vovsen det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ikke en til Charlie endnu, men har planer om at han skal have en.. Hurrta har nogle forskellige modeller der ser ret gode ud, i DK koster de kassen, men på Zootropic er der en del penge at spare:blink: Bla de her to profleecesv.jpg Den første er en regndragt, holder alt vand og meget vind ude, kan også bruges de andre årstider uden det bliver alt for varmt.. Den anden er af flee ce og kan om vinteren når det er koldt knappes ind i den anden, så forbliver de både varme og tørre:mrgreen:

 

Der er også denne model930360_pro_windstop.jpg men det er vist en decideret vinterdragt.. Den grønne dragt fås også i rød og regndragten fås i også rød, brun og grøn.. Pt er der nogen af farverne på tilbud derinde (zootropic) men det er vist ikke alle størrelser der er hjemme.. Ellers har de ret god kundeservice, så tror ikke det noget problem at skrive en mail.. Pet Supplies, Pet Food, Dog Food, Cat Food and Pet Accessories at Zooplus har også nogle forskellige heldragter til billige penge, men jeg kender ikke kvaliteten af nogle af dem.. Jeg skal selv have fat i noget Hurtta dragt når kontoen er fyldt op igen:lol:

 

Hvis man vil prøve dem først, er det eneste sted jeg har set dem, i STRAND Webshop ' s fysiske butik i Karlslunde tror jeg det var :-)

 

Jeg tror ikke umiddelbart de vil sige noget til det, hvis de er vant til dækken.. Bare på med dragten og ud på sjov, så glemmer de sikkert den er der :P

hurttaprosvart.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Duffy havde jo hurttas kun med forben i, hun nægtede at gå tur med den, så ville hun hellere undvære gåtur end gå med det dumme dækken :fornaermet: Jeg solgte det, og har i stedet købt hurttas vinterdækken, hvilket både Duffy og jeg er super tilfredse med :-D Når vi kommer hjem fra tur plejer jeg bare at sætte hende op i køkkenvasken som er fyldt med lunken vand, dækkenet dækker ret godt på brystet synes jeg, så det er egentlig kun benene der bliver sådan rigtig beskidte...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Jeg har både regn over all'en og fleecen til min den mindste, som hun får på i forbindelse med udstilling ( hvis det er møgvejr) og lufteture før og efter, men jeg er nu mest til fleecen, da jeg tror, at den er mest behagelig at have på, men jeg har nu ikke spurgt hende ;) ellers kommer hun bare i bryggers eller udestue, så går der ikke længe, før at skidtet er drysset af :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg købte flyverdragter (som ungerne kalder dem) til Otto og Elly hos Zooplus. Dem er vi rigtig glade for - og hundene brokker sig ikke, når de har dem på.. De ved jo, at det betyder fest og farver i det fri, når de får dem på:-)

 

Købte dem jo mest pga. skidt og møg - men hvor er det dejligt at vide, at de er varme og tørre. I dag gik vi f.eks. en lang tur med dem inden vi skulle ud og handle. De sad i bilen i en halv time og man skulle ikke bekymre sig om, at de blev kolde. GENIALT..!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvilke har du prøvet?

 

Og hvordan er vægt og bygning?

 

Tænker nogen måske kunne komme med gode bud samt trække lidt på dine (Fønix') erfaring hehe

 

Ville gerne have den vinter-heldragt, men kan ikke finde i hans størrelse (25 cm) eller en rehab (men dem der sælger den og lovede at bestille hjem er faldet i søvn) - skal være varmt og må ikke knitre

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har den her til My og den fungere fint. Hun er 27 cm lang men den passer fint i længden selvom det er en str 22. Eneste minus er, at den er lige på det længste i benene så de bliver rullet lidt op.

http://www.alttilhundogkat.dk/hurtta-pro-fleece-overall.6?/Generelt/HUNDE/Hundetøj/dækner/Hurtta Pro Fleece Sort/930342 Hurtta Pro Fleece Overall. Nr. 221 = str. 22 cm. Benlængde 1 SPAR 20 %/&showitem=9852

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...