Hop til indhold

min lille Zoom


Gæst hanne1
 Share

Recommended Posts

hej med jer alle

d-1-12 købte jeg en yndig lille shih tzu hvalp,men jeg står lidt i et dilemma,første gang hun besørgede var det tyndt,anden gang ligeså,ringede så til opdrætteren som mente det var stress,men det fortsatte med dårlig mave,så ringede så igen,hvor vi aftalte at hendes dyrlæge skulle undersøge hende,fint nok,da jeg så ankom med hende,var det en klinikassistent hun tog en afføringsprøve,og konstaterede at min hvalp havde gardia infektion,gjorde hende opmærksom på min hvalp også havde hævede lymfekirtler,det betød ikke noget sagde klinik assistenten,vi blev så udstyret med noget medicin,og så skulle det være godt,men ak nej,min lille hund er stadig syg,har selføllig været til egen dyrlæge,og det har indtil nu kostet 2,200 kr,efterfølgende har hun smittet min gamle hund,plus 3 andre hunde,jeg anede ikke det var så smittefarligt,jeg har ringet til opdrætteren flere gange nu,men hun tager ikke telefonen,regnede med når man køber hos en dkk opdrætter med dkk opdrætter uddannelse man så fik en sund og rask hvalp

mvh Hanne.

Link til indlæg
Del på andre sites

hej med jer alle

d-1-12 købte jeg en yndig lille shih tzu hvalp,men jeg står lidt i et dilemma,første gang hun besørgede var det tyndt,anden gang ligeså,ringede så til opdrætteren som mente det var stress,men det fortsatte med dårlig mave,så ringede så igen,hvor vi aftalte at hendes dyrlæge skulle undersøge hende,fint nok,da jeg så ankom med hende,var det en klinikassistent hun tog en afføringsprøve,og konstaterede at min hvalp havde gardia infektion,gjorde hende opmærksom på min hvalp også havde hævede lymfekirtler,det betød ikke noget sagde klinik assistenten,vi blev så udstyret med noget medicin,og så skulle det være godt,men ak nej,min lille hund er stadig syg,har selføllig været til egen dyrlæge,og det har indtil nu kostet 2,200 kr,efterfølgende har hun smittet min gamle hund,plus 3 andre hunde,jeg anede ikke det var så smittefarligt,jeg har ringet til opdrætteren flere gange nu,men hun tager ikke telefonen,regnede med når man køber hos en dkk opdrætter med dkk opdrætter uddannelse man så fik en sund og rask hvalp

mvh Hanne.

 

Sådan skulle det osse MEGET gerne være!

Du skal sørge for at få indberettet forløbet til DKK - måske ligger der andre henvendelser på samme opdrætter. Jo flere der fortæller om deres oplevelser jo bedre, på den måde vil der være grundlag for at sanktionere overfor vedkommende.

 

Jeg vil osse anbefale at du henvender dig til opdrætteren pr. mail fremover, sådan at du har dokumentation for at du har forsøgt at komme i kontakt med vedkommende.

Få osse skiftligt tilsagn fra den første "dyrlæge" at gardia er konstateret så tidligt at det antages at opdrætter er smittekilden og ikke din egen husstand.

 

Har du i øvrigt læst her netdyredoktor - Giardia hos hund

Link til indlæg
Del på andre sites

d-28-12 fik jeg så fat i opdrætteren,hvor hun indrømmede at min hvalp var syg da jeg købte hende,hun tilbød at købe Zoom tilbageog jeg fik så de 12,000 kr igen.

ps tak for svar og jeg har læst om gardia.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...