martin Skrevet December 28, 2011 Rapporter Share Skrevet December 28, 2011 Hej er der nogle begransninger på hvor meget fisk hunde må få om ugen ? i % Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kharder Besvaret Januar 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2012 Jeg har ikke hørt om nogen begrænsninger. Det skal bare ikke gives råt. Bella elsker fisk og vi køber laks og torskehoveder hos fiskehandleren. Der er ikke engang lugten tilbage på græsplænen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Januar 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2012 Jeg har ikke hørt om nogen begrænsninger. Det skal bare ikke gives råt. Bella elsker fisk og vi køber laks og torskehoveder hos fiskehandleren. Der er ikke engang lugten tilbage på græsplænen. ??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst E.G. Besvaret Januar 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2012 Rå fisk indeholder et stof som er B-vitamin antagonister, især B1-vitamin. Det betyder at B-vitaminerne bindes og man kan komme i B-vitamin mangel. Desuden kan der være nogle ubehagelige parasiter i. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Januar 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2012 Fodrer man meget med fisk er det jo en mulighed at give hunden et vitamintilskud. Parasitterne hvis der skulle være nogle, kommer man vel til livs ved nedfrysning af fisken? Mine egne hunde ser alle sammen aller bedst ud i de perioder hvor de fodres på ørred, men jeg tror jeg skal have bygget et ude-køkken hvis jeg skal koge 70 kilo fisk om ugen *G* Men jeg er nu egentlig heller ikke interesseret i at give dem tilberedte fiskeben, så jeg fortsætter bare med de rå fisk, det har fungeret fint de sidste 5 år Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
lilleraev Besvaret Januar 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2012 Nedfrysning behøver ikke eliminere parasitter.. Og jeg ville være lidt forsigtig med at fodre med fede fisk, simpelthen pga. risiko for ophobning af tungmetaller. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts