Hop til indhold

Rocky er borte


Doberfan
 Share

Recommended Posts

Jeg tror smukke Rocky sidder i himlen og af hele hjertet ønsker at takke dig for al den kærlighed du gav ham og alt den kærlighed han fik lov til at give dig. Han kom herfra med varme i sit hjerte og omsorg og kærlighed.

 

Jeg bliver altid så rørt over de her tråde. Føler med dig. Kæmpe trøsteknus til dig. Håber du fik taget en god afsked med ham. :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gør mig ondt at høre, jeg kan huske da jeg mistede Ingi, den næste dag vendte jeg min kalender og der så jeg et vers.

 

 

He is your friend, your partner, your defender, your dog.

Your are his life, his love his leader. He will be yours, faithful and true.

To the last beat of his heart. Yoy owe it to him to be worthy of such devotion.

Hilsen Anders.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gør mig ondt at høre, men har stadig et lille smil over de billeder og historier du har skrevet om ham herinde. For jeg er helt sikker på, at han har haft en fantastisk tid hos dig med masser af hundeluksus tid :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak til jer alle for jeres søde ord, det varmer meget. Vi savner ham vildt meget. Da jeg hentede ham vidste jeg jo godt at han ikke ville være her for evigt, men han var i så god form at det kom helt bag på os da han totalt gik ned af bakke i løbet af en enkelt dag. Det viste sig at han havde en sygdom der på engelsk kaldes "degenerative myleopathy", aner ikke hvad det hedder på dansk, men det er en neurologisk sygdom som ikke kan behandles. Det er noget med at de fibre, der kommunikerer mellem hjernen og bagparten nedbrydes, så hunden bliver lam i bagparten. Heldigvis betyder det, at der ikke var smerter for ham, men han var helt klart forvirret og nervøs. Vi er så taknemmelige for at have fået lov til at dele hans sidste godt 8 måneder med ham og for at kunne give ham en kærlig og værdig afsked.

Tak, Rocky, for alle de smil du bragte hver eneste dag, og jeg glæder mig til vi ses igen!

Link til indlæg
Del på andre sites

Bliver lidt trist :cry: men er sikker på Rocky fik den bedste slutning på livet, i din nærhed! :hjerte:

 

:hmm::genert:Vedr. din sidste bemærkning, du bliver bare her, vi og andre hunde har jo også brug for dig!:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa Doberfan.

 

Jeg ved godt det er lidt sent at komme med en lille hilsen nu, men jeg håber stadig det er okay.

 

Det gør mig rigtig ondt at høre hvad der er sket, jeg ved selv hvor ondt det gør at miste et elsket kæledyr, det er aldrig sjovt.

Det er rigtig hårdt.

 

Men jeg vil sende dig en masse af de her.... :ae::ae::ae::ae:

 

Håber du får en god aften i aften til trods for hvad der er sket...

 

Hilsen fra Tanja i Vejle.

Link til indlæg
Del på andre sites

Verdens største og længste knus til dig, Doberfan, det var en hård slutning på året. Har tænkt mega meget på dig, håber i er ok allesammen. Søde, smukke Rocky.

 

Tak, Buddha! :kys:

 

Det er okay, vi har så småt forliget os med tanken. Ja, vi savner ham sindssygt meget, han var så stor en personlighed og har efterladt et stort tomrum, men vi ved at vi gav ham det bedste liv vi kunne i hans sidste 8 måneder, og vi er taknemmelige for, at da enden kom, gik det hurtigt. Vi er ikke i tvivl om, at vi gjorde det eneste rigtige, og jeg er næsten sikker på at jeg hørte et lettelsens suk, da han fik den første beroligende sprøjte.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...