Hop til indhold

Hopsa hopsa :o)


Hopsa
 Share

Recommended Posts

Det ser dælme godt ud! Altså jeg har set en del af dine billeder igennem tiden, men jeg undres gang på gang over dine hunde! Hvordan i alverden kan de store dyr bøje deres lemmer i så mystiske retninger? Jeg er imponeret :-D

 

Jeg tror jeg skal finde ud af noget med at filme dem og lave nogle slowmotion-klip, for de lave jævnligt nogle småvilde ting med de store kroppe, det har du helt ret i :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Skønne billeder :lun: Hvor skal man egentlig være glad for de gode kameraer der findes idag, tænk hvis det var for 100 år siden, så var hundene da nået, at blive gamle, inden man havde fået sat kameraet fast på stativet og man havde jo slet ikke kunne tage sådan nogle gode pletskud :blink:

 

Tak skal du ha' !

 

Jamen jeg har absolut osse et kærlighedsforhold til mit kamera, det er der slet ingen tvivl om *GG*

Link til indlæg
Del på andre sites

Great danes er bare SAA herlige og enormt fjollede og kluntede i deres leg. Vi er naboer og venner til 2 stks piger, en harlekin og en blaa, og de leger nodagtig ligesom jeres.:hjerte:

 

Noget af det jeg er rigtig vild med er at de er barnlige og kluntede og ja.... lige til at kramme når man går rundt med dem i hverdagen.

Når man så tager en velbygget hanhund i topkondition og præsenterer den i trav rundt i store ring på en udstilling, så mister man vejret.

Der er den imponerende og elegant og uden sammenligning med den der fjollede hvalp der drøner rundt og hygger sig i hverdagen :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Super lækre billeder som altid, sidder og tænker som Siri...utrolig bevægelighed i de kæmpekroppe :lol: Før dine billeder troede jeg den slags kæmper tilbragte dagene foran pejsen på lammeskinds tæppet, men det har du og Mie rykket gevaldigt ved med jeres action billeder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Super lækre billeder som altid, sidder og tænker som Siri...utrolig bevægelighed i de kæmpekroppe :lol: Før dine billeder troede jeg den slags kæmper tilbragte dagene foran pejsen på lammeskinds tæppet, men det har du og Mie rykket gevaldigt ved med jeres action billeder.

 

Noj vibeke. Sikke nogle smuksakker hunde du har!!:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Undskyld min OT tråd, men har lige sendt dig en besked Hopsa, men min HF driller lidt og siger at der ikke ligger noget i sendt bakken, så vil du bare lige skrive om du har modtaget noget, ellers vil jeg prøve igen.. Tak :)

Beskeden kom frem og jeg har svaret :-)

 

Super lækre billeder som altid, sidder og tænker som Siri...utrolig bevægelighed i de kæmpekroppe :lol: Før dine billeder troede jeg den slags kæmper tilbragte dagene foran pejsen på lammeskinds tæppet, men det har du og Mie rykket gevaldigt ved med jeres action billeder.

 

Haha tak Vibeke :mrgreen: De er gode til at dele deres tid ligeligt mellem badutspring og helt ro foran brændeovnen ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...