Hop til indhold

Recommended Posts

Hvem planlægger hvalp i år 2012??

Jeg går selv med spænding og kigger på mobilen, da min vaps kommer til verden lige omkring nu :hjerte:

Det er Cody's faster, der er parret med hans morfar's kuldbror. Så kombinationen ligger tæt på hvad jeg har nu..

Vi skal ha en lillebror, men ved ikke endnu om han blir sort eller brun. Jeg skal jo bruge ham til udstilling, så vi skal også vente hele 7 ugers tid :shock:, før vi ved hvem der tegner sig bedst..

Og vaps er fra labtreasure lige som Cody

Link til indlæg
Del på andre sites

• Svar 55
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg går selv med spænding og kigger på mobilen, da min vaps kommer til verden lige omkring nu :hjerte:

Det er Cody's faster, der er parret med hans morfar's kuldbror. Så kombinationen ligger tæt på hvad jeg har nu..

Vi skal ha en lillebror, men ved ikke endnu om han blir sort eller brun. Jeg skal jo bruge ham til udstilling, så vi skal også vente hele 7 ugers tid :shock:, før vi ved hvem der tegner sig bedst..

Spændende :mrgreen:

Jeg hopper over i år, synes at en unghund er mere end rigeligt - især når der også stadig er godt gang i Livsen

Redigeret af Dorte
Link til indlæg
Del på andre sites

Spændende :mrgreen:

Jeg hopper i år, synes at en unghund er mere end rigeligt - især når der også stadig er godt gang i Livsen

Her venter vi også et helt kuld fra Valhrona. Plus en "fremmed" hvalp omkring til sommer. Vi ved bare ikke med sikkerhed om vi skal have en Bullmastiff eller en Hovawart, så det kommer an på hvilken af racerne vi kan få den "bedste" hvalp fra.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal ikke have hvalp selv i det nye år, men skal lave et kuld enten i 2012 eller 2013. Det kommer an på hvornår hun kommer i løbetid igen. Hun er det nu men er det umiddelbart kun én gang årligt, så det er lidt øv i forhold til at skulle lave hvalpe. Men det er fint nok i forhold til de udfordringer der kan være med løbske tæver - specielt når jeg også selv har en hanhund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Planlægger et kuld hvalpe selv, som jeg regner med at beholde noget fra, hvis kvaliteten er til det.

Minipesten skulle gerne komme i løb omkring februar, men kommer nok forinden, så turen til England skal tages med få dages varsel.

Link til indlæg
Del på andre sites

Er lidt i tænkeboks mht. hvalp ;-) Der er nemlig lige nogle omstændigheder som gør, at vi lige må se tiden an (skal have solgt lejligheden og købt hus, før det overhovedet kan komme på tale ;-))

Men planen er en Kelpie :lun: Kennelen er fundet, det er bare lige det med at få det hele til at gå op ;-) så om det bliver i 2012 eller 2013, det er endnu uvidst...

Link til indlæg
Del på andre sites

Her kommer der en hvalp om små 14 dage.... det er jo lige om snart. Det er første hund i familien, men min mand er vokset op med hunde.

Hov glemte at sige HVAD slags, vi venter os ;) Vi skal have en yndig Toller-tæve ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Og mor Carla siger at nu er det tid.. Min hvalp kommer til verdenen i dag :banan:

Dejlig måde at starte året på..

Link til indlæg
Del på andre sites

Er lidt i tænkeboks mht. hvalp ;-) Der er nemlig lige nogle omstændigheder som gør, at vi lige må se tiden an (skal have solgt lejligheden og købt hus, før det overhovedet kan komme på tale ;-))

Men planen er en Kelpie :lun: Kennelen er fundet, det er bare lige det med at få det hele til at gå op ;-) så om det bliver i 2012 eller 2013, det er endnu uvidst...

En Kelpie? Dem støder man meget sjældent på! Dejlig hund ellers - især hvis den får lov at arbejde. Og så er det jo en ualmindelig smuk vaps i mine øjne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bernerfan

Jeg tror, Basil er hvalp nok for mig indtil videre... :mrgreen: Men jeg vil da ikke udelukke, at der - måske - kommer en vaps mere til om et par år, når Basil er blevet voksen. Min kæreste har "truet" med, at han gerne vil have en Basset. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var også mange tæver. Jeg gruede også lidt for, om vi fik vores tæve! Den han, der var brugt, havde på 3 kuld lavet 19 hvalpe... 16 hanner og 3 tæver! Men der kom en enkelt tævehvalp.... til os:-D

Link til indlæg
Del på andre sites