Lab-lover Skrevet December 28, 2011 Rapporter Share Skrevet December 28, 2011 Hvem planlægger hvalp i år 2012?? Jeg går selv med spænding og kigger på mobilen, da min vaps kommer til verden lige omkring nu :hjerte: Det er Cody's faster, der er parret med hans morfar's kuldbror. Så kombinationen ligger tæt på hvad jeg har nu.. Vi skal ha en lillebror, men ved ikke endnu om han blir sort eller brun. Jeg skal jo bruge ham til udstilling, så vi skal også vente hele 7 ugers tid , før vi ved hvem der tegner sig bedst.. Og vaps er fra labtreasure lige som Cody Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kleo Besvaret December 28, 2011 Rapporter Share Besvaret December 28, 2011 ja men det gør vi da, hvis alt går vel skulle der komme en lille collie hvalp til os i slutningen af 2012, øj vi glæder os:)) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
lilleraev Besvaret December 28, 2011 Rapporter Share Besvaret December 28, 2011 Og jeg venter på min lille GD mand fra et kuld omkring 10. januar Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Juelsgaard Besvaret December 29, 2011 Rapporter Share Besvaret December 29, 2011 Ja, jeg venter jo så et helt kuld hvalpe, når ellers Kasia engang har tænkt sig at komme i løbetid. Umiddelbart regner jeg dog ikke med at skulle beholde en, for det ville passe bedre at vente et års tid inden vi skal have hvalp igen, men nu må vi se om vi kan lade være:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret December 29, 2011 Rapporter Share Besvaret December 29, 2011 (rettet) Hvem planlægger hvalp i år 2012?? Jeg går selv med spænding og kigger på mobilen, da min vaps kommer til verden lige omkring nu :hjerte: Det er Cody's faster, der er parret med hans morfar's kuldbror. Så kombinationen ligger tæt på hvad jeg har nu.. Vi skal ha en lillebror, men ved ikke endnu om han blir sort eller brun. Jeg skal jo bruge ham til udstilling, så vi skal også vente hele 7 ugers tid , før vi ved hvem der tegner sig bedst.. Og vaps er fra labtreasure lige som Cody Spændende Jeg hopper over i år, synes at en unghund er mere end rigeligt - især når der også stadig er godt gang i Livsen Redigeret December 29, 2011 af Dorte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Valhrona Besvaret December 29, 2011 Rapporter Share Besvaret December 29, 2011 Spændende Jeg hopper i år, synes at en unghund er mere end rigeligt - især når der også stadig er godt gang i Livsen Her venter vi også et helt kuld fra Valhrona. Plus en "fremmed" hvalp omkring til sommer. Vi ved bare ikke med sikkerhed om vi skal have en Bullmastiff eller en Hovawart, så det kommer an på hvilken af racerne vi kan få den "bedste" hvalp fra. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miamariah Besvaret December 29, 2011 Rapporter Share Besvaret December 29, 2011 Vi får en skøn labrador hvalp hjem d. 9 Januar, det er lige rundt om hjørnet! En skøn lille sort han hund, men de største ører! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tesito Besvaret December 29, 2011 Rapporter Share Besvaret December 29, 2011 Jeg skal ikke have hvalp selv i det nye år, men skal lave et kuld enten i 2012 eller 2013. Det kommer an på hvornår hun kommer i løbetid igen. Hun er det nu men er det umiddelbart kun én gang årligt, så det er lidt øv i forhold til at skulle lave hvalpe. Men det er fint nok i forhold til de udfordringer der kan være med løbske tæver - specielt når jeg også selv har en hanhund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret December 29, 2011 Rapporter Share Besvaret December 29, 2011 Planlægger et kuld hvalpe selv, som jeg regner med at beholde noget fra, hvis kvaliteten er til det. Minipesten skulle gerne komme i løb omkring februar, men kommer nok forinden, så turen til England skal tages med få dages varsel. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret December 29, 2011 Rapporter Share Besvaret December 29, 2011 Håber at morhund snart går i løbetid så der er Aussie-hvalp til os i løbet af foråret... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lilje Besvaret Januar 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2012 Her kommer der en hvalp om små 14 dage.... det er jo lige om snart. Det er første hund i familien, men min mand er vokset op med hunde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Januar 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2012 Er lidt i tænkeboks mht. hvalp Der er nemlig lige nogle omstændigheder som gør, at vi lige må se tiden an (skal have solgt lejligheden og købt hus, før det overhovedet kan komme på tale ) Men planen er en Kelpie Kennelen er fundet, det er bare lige det med at få det hele til at gå op så om det bliver i 2012 eller 2013, det er endnu uvidst... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Januar 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2012 Jeg venter 2 kuld i 2012 -et fra Godis, som er parret (for 2 uger siden) -et fra Tussan som jeg regner med går i løb omkring februar. -Jeg håber meget der bliver en Gunnar i et af kuldene. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Januar 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2012 ja men det gør vi da, hvis alt går vel skulle der komme en lille collie hvalp til os i slutningen af 2012, øj vi glæder os:)) ih, åh, nææææ, collie hvalp:hjerte: suk siger jeg bare... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret Januar 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2012 Håber at morhund snart går i løbetid så der er Aussie-hvalp til os i løbet af foråret... Weeeee, morhund er gået i løbetid, så hvalpene forventes født start af marts :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lilje Besvaret Januar 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2012 Her kommer der en hvalp om små 14 dage.... det er jo lige om snart. Det er første hund i familien, men min mand er vokset op med hunde. Hov glemte at sige HVAD slags, vi venter os Vi skal have en yndig Toller-tæve Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lab-lover Besvaret Januar 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2012 Hvem planlægger hvalp i år 2012?? Jeg går selv med spænding og kigger på mobilen, da min vaps kommer til verden lige omkring nu :hjerte: Det er Cody's faster, der er parret med hans morfar's kuldbror. Så kombinationen ligger tæt på hvad jeg har nu.. Vi skal ha en lillebror, men ved ikke endnu om han blir sort eller brun. Jeg skal jo bruge ham til udstilling, så vi skal også vente hele 7 ugers tid , før vi ved hvem der tegner sig bedst.. Og vaps er fra labtreasure lige som Cody Og mor Carla siger at nu er det tid.. Min hvalp kommer til verdenen i dag :banan: Dejlig måde at starte året på.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Valhrona Besvaret Januar 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2012 Er lidt i tænkeboks mht. hvalp Der er nemlig lige nogle omstændigheder som gør, at vi lige må se tiden an (skal have solgt lejligheden og købt hus, før det overhovedet kan komme på tale ) Men planen er en Kelpie Kennelen er fundet, det er bare lige det med at få det hele til at gå op så om det bliver i 2012 eller 2013, det er endnu uvidst... En Kelpie? Dem støder man meget sjældent på! Dejlig hund ellers - især hvis den får lov at arbejde. Og så er det jo en ualmindelig smuk vaps i mine øjne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret Januar 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2012 Hov glemte at sige HVAD slags, vi venter os Vi skal have en yndig Toller-tæve Åarhhhhhhh, må vi se billeder?? :engel:Vi overvejede også Toller, de er altså dejlige:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Januar 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2012 Jeg planlægger Løve-hvalp, Storpuddel-hvalp samt kleiner-hvalp i 2012 ... Det gør Casper ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bernerfan Besvaret Januar 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2012 Jeg tror, Basil er hvalp nok for mig indtil videre... Men jeg vil da ikke udelukke, at der - måske - kommer en vaps mere til om et par år, når Basil er blevet voksen. Min kæreste har "truet" med, at han gerne vil have en Basset. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2012 Jeg planlægger Løve-hvalp, Storpuddel-hvalp samt kleiner-hvalp i 2012 ... Det gør Casper ikke Ja, ok, så planlægger jeg dværgpudelhvalp, border collie-hvalp og løvehvalp i 2012 - men det gør Tyson ikke, og lige nu har han det sidste ord. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beouf Besvaret Januar 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2012 vi overvejer at få en FB hvalp mere og vi skal snart til at overveje hurtigt, for hvalpene kommer i midt Januar Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lab-lover Besvaret Januar 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 2, 2012 Og mor Carla siger at nu er det tid.. Min hvalp kommer til verdenen i dag :banan:Dejlig måde at starte året på.. Og SÅ typisk.. 6 tæver og 1 han.. Håber at han falder godt ud, ellers skal jeg på jagt igen.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lilje Besvaret Januar 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 2, 2012 Det var også mange tæver. Jeg gruede også lidt for, om vi fik vores tæve! Den han, der var brugt, havde på 3 kuld lavet 19 hvalpe... 16 hanner og 3 tæver! Men der kom en enkelt tævehvalp.... til os:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts