Hop til indhold

Syr I jeres toj ind?


Gæst Afganskmynde
 Share

Recommended Posts

Gæst Afganskmynde

Jeg er imellem str. da jeg er ret hoj og str. medium for oven og for neden, og i laegden men tit og ofte str. S om taljen. Pasformen er derfor ikke helt optimal sommetider og har desvaerre ikke adgang til min personlige syerske (OV!). Er netop igang med at sy en kjole i taljen ind. Det er nr. 3 kjole jeg syr i haanden (er temmelig miserabel til at sy, men hvis jeg laegger stingene i en fold kan det ikke ses:slem:) og kom til at taenke paa, om andre syr i deres toj ogsaa:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Jeg gør..Og også børenes.. .Jonathan har samme problem som dig..Vildt høj 180 og smal smal om livet..Tror han vejer 58 kg

 

 

Ok jeg vejer saa 65-70 kg (har tunge knogler), men er ogsaa 180 cm. lidt irriterende med toj.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
At du føler behov for at skrive dét siger altså lidt om den sindssyge holdning til kroppe i Californien :cry:

 

Du er jo skinny dame!! Håber det er mere end tunge knogler, for ellers bør du søge hjælpe :lol:

 

haha.. Altsaa maa aerligt indromme at jeg aldrig vejer mig. Vaegten blev smidt i garagen da jeg havde for vane at stode ind i den paa badevaerelset og siden har jeg ikke set skyggen af den. Saa det er kun et gaet. Og det er lang tid siden jeg har vejet mig paa en dansk vaegt. her er vi jo i pounds. jeg ligger mellem ca. 160 pounds plus/minus 5 pounds. Gaar altid 5 pounds op og ned. det udligner jeg saa til ca. 65 -70 kg. der omkring. Hvad jeg kan huske:hmm:. har vejet det samme i 10 aar. Er ikke radmager. Det med tunge knogler har jeg faaet at vide engang af en sygeplejerske. Bare rolig:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...