Hop til indhold

sove i sengen?


Gæst KaoS
 Share

Recommended Posts

Gæst Joey-Salome
herhjemme tør ingen rykke på halfdan - for hvis man kommer til at forstyrre ham i hans søvn, risikerer man, at han hopper ned og lægger sig på gulvet :skraek: den risiko tør vi selvfølgelig ikke løbe :lol:

 

Hahahaa - det er ligesom, hvis Buster vil drille Bowie (han startede med at være bange for hende, nu vil han bare så gerne lege tagfat med hende, den hvalpede fjollegøj) eller hopper for meget rundt og graver og fjumser, og jeg så lige siger "Så er det nok, du." til ham eller sådan. Eller hvis Bowie er på terrorraid og laver pløjeleg igennem mine sko og jeg så beder hende stoppe. Når Charlie ligger i sengen, så skal man ikke komme med den mindste ærgerlige tone. Så hopper han også ned og går ind i stuen. Vræl!! Så ser man mig ... helt skamfuld, stavre ud af sengen og med trøstende, plagetone komme ind i stuen og tage Charlie op i armene. "Årh, lille skat ... det var jo ikke til dig eller noget. Du må ikke gå, så kan mor slet ikke sove, kom, nuuu putter vi!"

Jeg er ynkelig, I know. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 111
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Haha, nej dét dur da heller ikke :mrgreen:

 

Som regel er det kun én gang der skal rykkes på Ayo, hvis det er - for når hun så er blevet placeret et andet sted, så er det som regel bare der hun bliver liggende. Indtil senere på natten, så kan hun godt flytte rundt - men så ligger jeg også som jeg skal, så så genere det ikke at hun flytter sig - og som regel flytter hun sig længere ned mod fodenden i løbet af natten. Ja skide ond er jeg :engel: men jeg gider sgu ikke ligge dårligt fordi hun skal sove i sengen :genert: hun skal være velkommen til at sove i sengen, for det ER da hyggeligt :hjerte: meeeen det er stadig vores seng og jeg har mine grænser.

 

Det er nok heller ikke så svært at flytte den lille-bitte hundi.. Prøv at bakse med en 32 kilos labbe, der BESTEMT ikke vil flytte sig. (Hun kigger meget fornærmet på mig, hvis jeg formaster mig til at forsøge at få min egen dyne på benene):-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er nok heller ikke så svært at flytte den lille-bitte hundi.. Prøv at bakse med en 32 kilos labbe, der BESTEMT ikke vil flytte sig. (Hun kigger meget fornærmet på mig, hvis jeg formaster mig til at forsøge at få min egen dyne på benene):-D

Haha jeg er heller ikke sikker på at jeg havde hund i sengen hvis jeg havde en stor hund - jeg skal bare IKKE slåsse om min plads i sengen. Jeg dur bare overhovedet ikke til at skulle være tålmodig og pædagoisk når jeg skal sove - så skal jeg bare sove, jeg bliver lynhurtigt hidsig! Den første 1,5 uge hvor Ayo sov i sin kurv og pev hver 2. time og vækkede os begge, der stak Michael så sødt hånden ned til hende så hun kunne falde i søvn igen - han lå flere natter nærmest halvt i sengen og halvt i hendes kurv. Jeg lå med hovedet dybt begravet i puden og kom vidst med en hel del trusler ala "Hvis du ikke snart holder kæft så ryger du sgu ud over altanen!" :genert::engel: Michael mente ikke ligefrem jeg var tålmodig! :mrgreen: Så meget heldigt at han lå yderst og gad være tålmodig. Havde jeg været alene med hende havde jeg helt sikkert allerede i løbet af 1. nat taget hende op i sengen, bare for at få fred! Havde dog ikke kastet hende ud over altanen, bare taget hende op i sengen. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hahahaa - det er ligesom, hvis Buster vil drille Bowie (han startede med at være bange for hende, nu vil han bare så gerne lege tagfat med hende, den hvalpede fjollegøj) eller hopper for meget rundt og graver og fjumser, og jeg så lige siger "Så er det nok, du." til ham eller sådan. Eller hvis Bowie er på terrorraid og laver pløjeleg igennem mine sko og jeg så beder hende stoppe. Når Charlie ligger i sengen, så skal man ikke komme med den mindste ærgerlige tone. Så hopper han også ned og går ind i stuen. Vræl!! Så ser man mig ... helt skamfuld, stavre ud af sengen og med trøstende, plagetone komme ind i stuen og tage Charlie op i armene. "Årh, lille skat ... det var jo ikke til dig eller noget. Du må ikke gå, så kan mor slet ikke sove, kom, nuuu putter vi!"

Jeg er ynkelig, I know. :lun:

 

Ha ha du er vist også på "smør-holdet" hva? :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Asta har en fast plads i sengen, nede i min fodende. Hun holder sig altid dernede og er som udgangspunkt derfor sjældent i vejen.

 

Af og til breder hun sig lidt for meget hvilket gør at der dårligt er plads til mine ben, så bliver hun flyttet eller bedt om at gå ned. Det er altså vores seng, hun må gerne være der, men der SKAL være plads til os. Vil hun være i sengen må hun begrænse sig, vil hun brede sig, har hun et stort bur med en dejlig blød pude i. Der må hun fylde alt det hun overhovedet lyster :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha jeg er heller ikke sikker på at jeg havde hund i sengen hvis jeg havde en stor hund - jeg skal bare IKKE slåsse om min plads i sengen. Jeg dur bare overhovedet ikke til at skulle være tålmodig og pædagoisk når jeg skal sove - så skal jeg bare sove, jeg bliver lynhurtigt hidsig! Den første 1,5 uge hvor Ayo sov i sin kurv og pev hver 2. time og vækkede os begge, der stak Michael så sødt hånden ned til hende så hun kunne falde i søvn igen - han lå flere natter nærmest halvt i sengen og halvt i hendes kurv. Jeg lå med hovedet dybt begravet i puden og kom vidst med en hel del trusler ala "Hvis du ikke snart holder kæft så ryger du sgu ud over altanen!" :genert::engel: Michael mente ikke ligefrem jeg var tålmodig! :mrgreen: Så meget heldigt at han lå yderst og gad være tålmodig. Havde jeg været alene med hende havde jeg helt sikkert allerede i løbet af 1. nat taget hende op i sengen, bare for at få fred! Havde dog ikke kastet hende ud over altanen, bare taget hende op i sengen. :lol:

 

Det er vist ikke kun størrelsen, for vores 65 kilos dreng er meget nemmere at have i sengen, for han flytter gerne lidt rundt, hvis han bare må være tæt på os.

 

Til gengæld er vi nødt til at "snyde" ham, når vi skal se film eller bare gerne vil have en plads i "hans" sofa. Så opholder den ene Goofy i køkkenet med godbidder, mens den anden løber ind og kaster sig i sofaen med Goofy lige i hælene! :stupid:

 

Det er da godt du ikke kastede lille Ayo ud fra altanen! :5up: Hæ hæ ellers vil jeg meget gerne have hende! Hun ser bare så sød ud!!!! :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er vist ikke kun størrelsen, for vores 65 kilos dreng er meget nemmere at have i sengen, for han flytter gerne lidt rundt, hvis han bare må være tæt på os.

 

Til gengæld er vi nødt til at "snyde" ham, når vi skal se film eller bare gerne vil have en plads i "hans" sofa. Så opholder den ene Goofy i køkkenet med godbidder, mens den anden løber ind og kaster sig i sofaen med Goofy lige i hælene! :stupid:

 

Det er da godt du ikke kastede lille Ayo ud fra altanen! :5up: Hæ hæ ellers vil jeg meget gerne have hende! Hun ser bare så sød ud!!!! :engel:

Hun ER også sød :hjerte: især når hun sover igennem hele natten! :mrgreen::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min gamle lab måtte gerne lægge i sengen, men han kom dog ned eller blev bedt om at flytte sig hvis han begyndte at fylde for meget... jeg vil lægge ordentligt når jeg skal sove...

Han hopepde så som regel op i sengen igen og bredte sig idet jeg var faldet i søvn :slem: Men vi havde et håndtegn der betød - rul dig sammen nede i forenden så der også er plads til mig - og det var han god til, han vidste nok godt at ellers røg han ned.

Zeus må ikke være i sengen eller i sofaen, fortryder dog lidt med sofaen... Pt tror jeg dog bare at han er for ung til rigtig at hygge, har prøvet et par gange nede på gulvet og det har mere være ala :ivrig: Mor på gulvet så skal der hoppes :stupid: Han kan dog falde til ro efter lidt tid.

 

til trådstarter: I må da kunne snakke om det det, der gør man da ikke alle forhold. Ville sagtens kunne acceptere at en kæreste ikke synes min hund skulle lægge i sengen. Men han måtte da gerne bringe det pænt på banen, ellers kan man jo få lyst til at lege rasmus modsat.

 

Man skal kunne snakke om tingene, og kæresten skal selvfølgelig også prioriteres. Derfor er der ingen hund i sengen hjemme ved mig, lige som jeg har (jep mig) insisteret på at Zeus skal lære at sove udenfor soveværelset også.

Link til indlæg
Del på andre sites

Sidder lige og tænker på en hund jeg måtte finde andet hjem til pga nettop det ts har skrevet.

Hunden havde levet alene med manden og var hvor han var hele tiden også i sengen, de var meget tæt knyttet.

Men dagen kom hvor der kom en pige ind i billedet, og det skulle vise sig at det var den eneste ene, de er nu gift,

Meeen, pigen kunne ikke holde ud at hunden lå i sengen, det var en F. bulldog.

Derfor blev den forvist fra sengen.......

Den var naturligvis ked af det, og blev ved med at prøve at komme i seng.

Efter et stykke tid måtte de så lukke den ude fra soveværelset, naturligvis pev og klynkede den, så de ikke kunne sove.

Fra den dag begyndte den selvfølgelig at tisse og skide i resten af lejligheden, hver nat ;)

 

Tja, så måtte den jo have nyt hjem, fordi man kunne jo ikke have en urenlig hund:damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sidder lige og tænker på en hund jeg måtte finde andet hjem til pga nettop det ts har skrevet.

Hunden havde levet alene med manden og var hvor han var hele tiden også i sengen, de var meget tæt knyttet.

Men dagen kom hvor der kom en pige ind i billedet, og det skulle vise sig at det var den eneste ene, de er nu gift,

Meeen, pigen kunne ikke holde ud at hunden lå i sengen, det var en F. bulldog.

Derfor blev den forvist fra sengen.......

Den var naturligvis ked af det, og blev ved med at prøve at komme i seng.

Efter et stykke tid måtte de så lukke den ude fra soveværelset, naturligvis pev og klynkede den, så de ikke kunne sove.

Fra den dag begyndte den selvfølgelig at tisse og skide i resten af lejligheden, hver nat ;)

 

Tja, så måtte den jo have nyt hjem, fordi man kunne jo ikke have en urenlig hund:damn:

Ja, den var så ikke gået hos mig. Hvis hunden bliver så åbenlyst ked af det, må man jo finde en anden løsning. Jeg skiller mig i hvert fald aldrig af med min hund, fordi en fyr insisterer på at bestemme sådan noget! Og hvis han kan holde ud at se en ulykkelig hund pibe og hyle og gøre alverdens krumspring for at vise, at den er ulykkelig uden at ændre sin beslutning eller i det mindste forsøge at finde en løsning, som kunne gøre hunden glad igen, så var han nok ikke noget for mig, når det kom til stykket alligevel :genert:

Hvis det ikke rører et eller andet i ham at se et andet væsen dybt ulykkelig, så gider jeg slet ikke have ham :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sidder lige og tænker på en hund jeg måtte finde andet hjem til pga nettop det ts har skrevet.

Hunden havde levet alene med manden og var hvor han var hele tiden også i sengen, de var meget tæt knyttet.

Men dagen kom hvor der kom en pige ind i billedet, og det skulle vise sig at det var den eneste ene, de er nu gift,

Meeen, pigen kunne ikke holde ud at hunden lå i sengen, det var en F. bulldog.

Derfor blev den forvist fra sengen.......

Den var naturligvis ked af det, og blev ved med at prøve at komme i seng.

Efter et stykke tid måtte de så lukke den ude fra soveværelset, naturligvis pev og klynkede den, så de ikke kunne sove.

Fra den dag begyndte den selvfølgelig at tisse og skide i resten af lejligheden, hver nat ;)

 

Tja, så måtte den jo have nyt hjem, fordi man kunne jo ikke have en urenlig hund:damn:

Og hvor må det i øvrigt være svært at have dit job nogle gange med de triste skæbner, der skal omplaceres ind i mellem.. Ikke kun lige den her hund, men bare generelt.
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Sidder lige og tænker på en hund jeg måtte finde andet hjem til pga nettop det ts har skrevet.

Hunden havde levet alene med manden og var hvor han var hele tiden også i sengen, de var meget tæt knyttet.

Men dagen kom hvor der kom en pige ind i billedet, og det skulle vise sig at det var den eneste ene, de er nu gift,

Meeen, pigen kunne ikke holde ud at hunden lå i sengen, det var en F. bulldog.

Derfor blev den forvist fra sengen.......

Den var naturligvis ked af det, og blev ved med at prøve at komme i seng.

Efter et stykke tid måtte de så lukke den ude fra soveværelset, naturligvis pev og klynkede den, så de ikke kunne sove.

Fra den dag begyndte den selvfølgelig at tisse og skide i resten af lejligheden, hver nat ;)

 

Tja, så måtte den jo have nyt hjem, fordi man kunne jo ikke have en urenlig hund:damn:

 

Vorherrebevares. Så giver jeg godt nok ikke en skid for den mands tilknytning til sin hund, siden han decideret kunne afhænde den, fordi der kom en frille ind i billedet. Eller for, at de skulle være eksempler på kærlighed, det par. Jeg kan slet ikke få det til at passe sammen - ahem, "den eneste ene", det er sådan noget med "kærlighed". Men hunden var "i vejen"???? Det er satme ikke kærlighed, så. Og så undrer nogle sig over, at jeg ikke altid klapper i hænderne over såkaldt "lykkelige" par. Pffffff. Fakeass fis i en hornlygte, sorry. Mennesker sucks.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Og hvor må det i øvrigt være svært at have dit job nogle gange med de triste skæbner, der skal omplaceres ind i mellem.. Ikke kun lige den her hund, men bare generelt.

 

Ja, jeg ville ikke magte det i fem minutter. Jeg ville komme til at gå middelalder på sådan nogle skodmenneskers røve. :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Ja, den var så ikke gået hos mig. Hvis hunden bliver så åbenlyst ked af det, må man jo finde en anden løsning. Jeg skiller mig i hvert fald aldrig af med min hund, fordi en fyr insisterer på at bestemme sådan noget! Og hvis han kan holde ud at se en ulykkelig hund pibe og hyle og gøre alverdens krumspring for at vise, at den er ulykkelig uden at ændre sin beslutning eller i det mindste forsøge at finde en løsning, som kunne gøre hunden glad igen, så var han nok ikke noget for mig, når det kom til stykket alligevel :genert:

Hvis det ikke rører et eller andet i ham at se et andet væsen dybt ulykkelig, så gider jeg slet ikke have ham :fornaermet:

 

Lige præcis. Pænt utiltalende typer - både manden og kvinden i det eksempel, må man sige. Men nåja, de fortjener da hinanden. :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Det er nok heller ikke så svært at flytte den lille-bitte hundi.. Prøv at bakse med en 32 kilos labbe, der BESTEMT ikke vil flytte sig. (Hun kigger meget fornærmet på mig, hvis jeg formaster mig til at forsøge at få min egen dyne på benene):-D

 

Hahaha - det minder mig om, når jeg som lille forsøgte at få min storebror ud af sengen om morgenen, fordi jeg ville have ham med til et eller andet - f.eks. i weekenden. Der blev bakset og aset og maset og hevet og rodet - og han lå, hvor han lå og præsterede at veje fem gange så meget, som han egentlig gjorde ... i dødlignende søvn. Om der så faldt en meteor ved siden af ham, så var han ligeglad, man stod ikke op, hvis man ikke gad.

 

Ha ha du er vist også på "smør-holdet" hva? :slem:

 

Smør? Haha, jeg er budding. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Hæ hæ ja du ved "blød som smør", når de små firbenede snor os om deres poter! :hjerte:

 

I know, jeg fangede den godt. Men jeg er nok bare mere en lallende, blævrende budding, når det kommer til vapser. Hvis smør lige har været i køleskabet, så kan det jo være lidt hårdt og genstridigt, hahaha. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Han er vel "økonomisk charmerende" i nogles øjne..

 

Haha, fedt udtryk. Sorry for OT, men ... Det minder mig om den legendariske "Sig jeg har mange penge!"-scorehistorie, som en af mine venner engang fortalte, og som siden har gået sin sejrsgang i min vennekreds. Mr. Fog er vist lige sådan en, der ville score den type tøsebarn. :roll:

Here goes: En af mine drengevenner har en kammerat, som er sådan lidt yuppie-agtig i sin fremtoning (hvilket han dog selv godt kan lave lidt spas med, heldigvis), og han tjener også virkelig godt. Men han er cool og har selvironi og er absolut ikke sådan en, som har venner eller kærester, hvor hans indtjening spiller en rolle.

Han havde scoret en blondine i byen en aften, og hun var gånnok ikke lige det kvikkeste, men hun var lækker og han var lidt fuld og tænkte hva' faen, og fik hende hevet med hjem. Han blev dog en kende træt af hende, da de var kommet i seng, fordi hun var så ... nåja, kliche-dullet og lidt for stiv i det hele taget, så det ikke var særlig fedt. Så han tænkte, mens de knaldede, at han da ville prøve at få brudt isen lidt med noget humor, så de begge kunne få sig en ordentlig grinetur og slappe lidt mere af. Så han sagde pludselig: "Sig jeg har mange penge, sig det!!" Han regnede jo med, at hun så ville stoppe op og blive lidt "Øhh ... what!?!?" og så kunne de grine og så var der ikke så meget fis og afstand og sådan. Men hvad gjorde dullen? Hun begyndte bare "Åh - ja - åh, du har så mange penge! Ja, du har mange penge - åh, åh, hvor har du mange penge, Jaaaaa!"

Han blev så paf, og syntes, at hun var så nederen, at han måtte opgive ævred lige der. Og bede hende om at tage hjem, for det var dog alligevel for meget. Mein Gott. Hvad sker der dog oveni sådanne menneskers hoved, helt ærligt. Hver sin lyst, bevares, men alligevel. Yrk. Jaja ... sådan et kvindfolk ville nok have mere held med mænd, som er ligeglade med, at hun tager dem for pengenes skyld. :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...