Hop til indhold

Årgang 0 2012


Gryn
 Share

Recommended Posts

  • Svar 86
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg ser det på sputnik! En af de ting jeg rent faktisk GLÆDER mig til at se!

 

I starten kunne jeg ikke "lide Christian", eller det er jo ikke drengen jeg ikke kan lide, men vi kender ham jo ikke på samme måde som vi kender pigerne... Men nu synes jeg faktisk at familie er en del af programmet, og jeg synes det er en god tilføjelse til programmet! Omend jeg var meget skeptisk i starten!

 

Jeg elsker allesammen i programmet.. Synes de hver især har deres gode egenskaber... Synes virkelig Rachel har udviklet sig rigtig meget.. Og Emma har bare altid været en skat! Og Stephanie er bare så smuk og hvor er hun bare "stærk"!

 

Jeg glæder mig til at se hvad 2011 har budt dem, og så bliver man så ærgerlig over at skulle vente endnu et år med at "se til dem" :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ser det også jeg syndes det er så hyggeligt de er dog ikke så sjove mere som de var da de var små, hold kæft alle de perler de kom med hihi, nu ældre og lidt mere alvorlige voksen agtige men ser det fordi man følrt man kender dem :-)

 

Så det ikke sidste tirsdag, undrede mig lidt, bor stephanie og hendes søster ved faren nu??? hva med moren fik hun ikke tvillinger??

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeps:5up:

 

Mit hjerte bløder lidt for Stephanie. Synes den pige har oplevet lidt for mange ting i sit korte liv - håber virkelig ikke at hun senere hen for problemer. Hun er bare så sød!

 

Uh ja sådan har jeg det også, hun har sgu ikke haft det let... Moderen har frasagt sig at være med i kommende afsnit, og er i øvrigt flyttet til Sverige... Kan ikke lade være med at tænke at hun svigter sine to piger...

 

Elsker at se det og følge dem år for år :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ser det også jeg syndes det er så hyggeligt de er dog ikke så sjove mere som de var da de var små, hold kæft alle de perler de kom med hihi, nu ældre og lidt mere alvorlige voksen agtige men ser det fordi man følrt man kender dem :-)

 

Så det ikke sidste tirsdag, undrede mig lidt, bor stephanie og hendes søster ved faren nu??? hva med moren fik hun ikke tvillinger??

 

Ja, de bor hos faderen, for moderen skal have tid til sine studier... Hun fik to sønner med en anden mand, de kom meget tæt efter hinanden... Den mand er hun ikke sammen med længere, og han er iøvrigt sigtet for vold mod hende...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, de bor hos faderen, for moderen skal have tid til sine studier... Hun fik to sønner med en anden mand, de kom meget tæt efter hinanden... Den mand er hun ikke sammen med længere, og han er iøvrigt sigtet for vold mod hende...

 

Ja, og i slutningen af sidste sæson var hun blevet kæreste med en politimand, som hun var flyttet sammen med, og hun var gravid igen. Er det ham, hun er flyttet til Sverige med?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, og i slutningen af sidste sæson var hun blevet kæreste med en politimand, som hun var flyttet sammen med, og hun var gravid igen. Er det ham, hun er flyttet til Sverige med?

 

Jeps det er det... Det er vist "kun" 25 km nord for Malmø de er flyttet, men stadig...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da op tænk sig at kunne flytte til sverige væk fra sine børn....

 

Tror heller ikke det har været en nem beslutning, men heldigvis er der jo ikke så langt fra Slagelse og til nær Malmö.

Måske er det bedst for pigerne at være hos far og blive ved sine venner og skole.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror heller ikke det har været en nem beslutning, men heldigvis er der jo ikke så langt fra Slagelse og til nær Malmö.

Måske er det bedst for pigerne at være hos far og blive ved sine venner og skole.

 

 

Jeg glemmer lidt altid at sjællænderne dog er tættere på sverige end mig som fynbo hehe

 

Men ja nok ikke nemt for hende heller men man blvier bare så ærgelig stakkels piger de må alligevel savner at se deres mor sådan tit som før.

Link til indlæg
Del på andre sites

Der stod fornyelig, at Christina (Staphanies mor) er blevet gift med ham politimanden, og de bor i Sverige. Men hun har ikke fået barn med ham, hun har dog de to drenge, som hun fik med ham den kriminelle, som endte med at slå hende.

Så nu bor Stephanie hos sin far sammen med sin søster, og faderen har fået en dyb depression. Hun har bare været rigtig meget igennem! Kan også huske hvordan hun sidste år fortalte, at hun savner sin mor:cry:.

 

Kan så godt lide Emma og hende familie - synes forældre virker så søde og nede på jorden!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg plejer også som regel at se det - men Rachel inkl. forældre, dem kan jeg simpelthen bare ikke snuppe! Der får jeg lidt lyst til at gøre sådan her: :damn:

Men derudover så synes jeg nu det er hyggeligt at følge familierne og nærmest "kende" dem, fordi man har fulgt dem så mange år.

 

Så lige første afsnit af den nye sæson på Sputnik i går :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror heller ikke det har været en nem beslutning, men heldigvis er der jo ikke så langt fra Slagelse og til nær Malmö.

Måske er det bedst for pigerne at være hos far og blive ved sine venner og skole.

 

Jeg mødte dem engang i en Netto i Slagelse, der var Stephanie ikke så stor og hendes lillesøster lå i barnevogn, så det er lige et par år siden.

Har desværre ikke fulgt med efter, at den nye familie er kommet med, men kan forstå, at der er sket rigtig meget for dem alle sammen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nyder Rachel og hendes familie, meget underholdende og de kan godt få et grin frem herhjemme, Stephanie er et Mælkebøtte barn, så hun skal nok klare sig, selvom hun er blevet "voksen" før tid, af alt det hun har skullet hjælpe med, og de ting hun er blevet udsat for.

Den "nye" familie, føler jeg ligesom ikke hører med, det virker som at de gør det, for at få deres "fame" tid.

Men ret sjovt at følge dem. Jeg havde en dreng i dagpleje, hvis lillebror blev født, så han kunne have været med i udsendelsen, det snakkede jeg da meget med hans forældre om, men det var kun den ene part, der havde lyst til at være med, og så går det jo ikke.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing

Drentsche: Mælkebøttebarn? :vedikke:

 

 

Jeg kan ikke se tv2 mere, så jeg ser det ikke - for første år. Jeg er for nærig til at betale for at se det på Sputnik :oops: (mest fordi jeg faktisk burde kunne tage tv2, men hverken tv2 eller viasat vil tage ansvar for, at den kanal - som den eneste - aldrig har kunne gå ind via vores sattelit. Førhen så vi så bare tv på stueantenne/boks i soveværelset)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...