Hop til indhold

Månedens hund august 2008 "Old boys, 9 år og opefter"


Administrator
 Share

Stem på månedens hund august 2008  

104 stemmer

  1. 1. Stem på månedens hund august 2008

    • Kandidat 1
      15
    • Kandidat 2
      9
    • Kandidat 3
      10
    • Kandidat 4
      5
    • Kandidat 5
      8
    • Kandidat 6
      17
    • Kandidat 7
      10
    • Kandidat 8
      5
    • Kandidat 9
      5
    • Kandidat 10
      7
    • Kandidat 11
      13


Recommended Posts

Var du lige ved at tro, vi skulle have vores skolepenge tilbage, fordi vi ikke kunne regne :blink:

 

 

Jeg vil godt afsløre, at jeg er en lige så dårlig taber som vinder. Jeg HADER at tabe (måske fordi det sker i 99,99% af tilfælde, hvor jeg gambler) men vinder jeg, kan jeg virkelig være forfærdelig at være i stue med, og jeg VED det, det r det værste ha ha ha :-P

 

Og tak i øvrigt. :-D

 

Nej da :engel: Men jeg kunne jo virkelig ikke få 15 og 17 til at blive en forskel på 3 :mrgreen: jeg har nok ikke fulgt opløbet tæt nok :blink:

 

:mrgreen: Sådan er der vist en del der har det med at vinde :mrgreen: og tabe :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 86
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Uh, når du skriver det, så tænker jeg vi har tabt på forhånd :blink:

 

Nej vi har ikke :blink: BlackGSD snyder, hun har kun en sort hund, men redigere i billederne så det ser ud som om hun har 2 hunde :mrgreen::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øhm :genert:

 

Jeg har foreslået admin, at næste måneds tema bliver sorte/mørke hunde primært fordi de er så svære at fotografere :???: og fordi jeg så kan have Cille med :lun: - og med mindre der finder noget seriøst fedtning sted, holder jeg mig til det tema :engel::mrgreen:

a9 *lige så ubestikkelig som en bananareplublik general :engel:*

Link til indlæg
Del på andre sites

Øhm :genert:

 

Jeg har foreslået admin, at næste måneds tema bliver sorte/mørke hunde primært fordi de er så svære at fotografere :???: og fordi jeg så kan have Cille med :lun: - og med mindre der finder noget seriøst fedtning sted, holder jeg mig til det tema :engel::mrgreen:

 

a9 *lige så ubestikkelig som en bananareplublik general :engel:*

 

Det tror jeg gerne :blink:

 

Må den sorte/mørke hund være med aftegninger?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det tror jeg gerne :blink:

 

Må den sorte/mørke hund være med aftegninger?

 

:hmm: egentlig ikke eller kun meget meget lidt synes jeg, for aftegninger giver jo definition og dybde, som en mono-farvet hund ikke har :hmm: og det ér altså svært at fotografere en sort/mørk hund så fx "ansigtstrækkene" kommer til sin ret :???: - det kræver i hvert fald noget godt skarpt lys eller blitz og at det falder rigtigt :neutral:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst gadekryds

jeg syntes det kunne være sjovt med hul i hæk hunde ikke kun fordi jeg selv er ejer af sådan en men fordi jeg syntes de drukner lidt i alle de rene race hunde her inde og dem har jeg bestemt heller ikke noget i mod ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg syntes det kunne være sjovt med hul i hæk hunde ikke kun fordi jeg selv er ejer af sådan en men fordi jeg syntes de drukner lidt i alle de rene race hunde her inde og dem har jeg bestemt heller ikke noget i mod ;-)

 

Det ved jeg så ikke lige. Min Mega som lige har fået en delt 4. plads var en blanding, og der er en eller to andre blandinger der har vundet.

Jeg går rigtig meget ind for sorte/mørke hunde, især fordi min lille sorte sag aldrig har fået så meget so EN stemme. Sorte hunde er svære at fotografere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...