Hop til indhold

Blandede løve-bolcher


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 251
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Klog søster Duffy har sig :mrgreen: Judas er for sød som flad ud løve :lun: :lun:
Ja det var et godt kuld vi der fik lavet :mrgreen: Synd jeg ikke havde kameraet på bordet forleden..Papegøjen gik over på bordet og det så Michelle..Så hun spranng op på en stol og så kiggede de på hinanden (hund og gøje) og nærmest synkromt stakt de hovedet frem og duttede snude/næb. Ligeså langsomt åbnede gøjen næbet og bed michelle i snuden.. Ikke hårdt tror jeg for hun sagde ikke noget. Men alligevel skyndte hun sig ned på gulvet.. Og gøjen så glad ud..Tror jeg han har haft lyst til i snart et år :slem:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
:mrgreen: Judas flytter til Vejle på fredag :lun:

 

ej hvor skønt for ham :hjerte: men vi vil savne ham håber vi får nogle billeder løbende af ejern som man håber også vil være med her inde :bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Judas er bare SÅ smuk!! Elsker hans farver :lun:

 

den eneste grund til jeg ikke valgte ham var fordi jeg godt ville havde en mørk hund men havde da bestemt mig for hvis der ikke kom nogle han hunde fra pandora så ville jeg høre janni til judas i stedet for , for ja han er mega skøn har jo mødt ham sammen med min mor og min datter og vi er alle vilde med ham :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Jeg kan også godt lide Judas :mrgreen:

 

 

Jeg er dog ikke ret stor fan af parti colour, men han har øjenbryn og det får han rigtig mange cuteness point for :mrgreen: Hans udtryk er skønt :lun:

 

helt enig han minder lidt om en kramme bamse en care bear hihi

:bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Må man egentlig smide et billede af sin egen løve i denne tråd? :hmm: Virker lidt ekstremt at lave en hel tråd, kun for at vise et enkelt billede af sin hund :lol: Har et billede af Charlie, hvor han er fin.. Løven Disel, Charlie er sort/sølv på 11 måneder, så fin :lun:

 

det tror jeg da roligt du kan gør og jeg tror du vil få en masse god fitbag på det ! vil gerne se charlie :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Hehe, viste billedet i løst snak forum for nogle dage siden, men det jo ikke alle der kommer der :-)

 

103hev6.jpg

 

 

Hehe, webcam billede :P

 

han ser da for sød ud kan godt lide hans farver :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Jeg elsker også hans farver, men han beholder dem ikke tror jeg.. Han er måske nok fading :hmm:

okay med han er jo lige skøn om han faider eller ej og han bliver jo nok ikke helt hvid måske lidt mere smoak ! men jeg syndes stadig han er skøn løveunge :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...