Hop til indhold

Nogen der kender hvalpebørnehaven i Hørsholm ?


Gæst Gucci
 Share

Recommended Posts

Ja jeg har luret på denne www.hundeferie.dk i et halvt års tid.

 

Får jeg hvalp og kan jeg ikke nå at lære hvalpen alene-hjemme på en 3-4 ugers ferie, kunne det være et alternativ.

 

Jeg foretrækker nu privatpasning af familie eller venner, men er rart at have i baghånden, hvis det ikke er muligt.

 

Nogen der har hørt godt om denne ? :-D

 

 

Jeg hører også gerne plusser og minus ved sådan en løsning.

 

 

Hvis jeg skulle benytte sådan et tilbud, så ville jeg være sikker på, at det ikke bare er vild og stressende leg meget af dagen fx. At der bliver holdt øje med hver enkelt og at der ikke er 35 hvalpe i børnehaven. At det var størrelsesopdelt til en vis grad ved "vilde" aktiviteter osv.

Redigeret af Gucci
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har hørt godt om den, men kun fra folk, jeg kender perifert , så jeg kan ikke rigtigt sige mere.

 

Oki tak - det lyder da fint med lidt god respons :-D

 

Synes nu også det er voldsomt dyrt - men det kunne være en ide engang imellem eller lign :-D

 

 

Virkeligt ikke andre af jer hundekendere, der har hørt om den ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er så heldig kun at have 7-8 km dertil, hvis det bliver nødvendigt. Og når jeg flytter i rækkehus bliver det endnu kortere :-D

 

Elisabeth:

 

Tror du det havde været en løsning til Pero tidligere ? Hvis i havde haft muligheden. Eller var han blevet stresset ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Jeg er så heldig kun at have 7-8 km dertil, hvis det bliver nødvendigt. Og når jeg flytter i rækkehus bliver det endnu kortere :-D

 

Elisabeth:

 

Tror du det havde været en løsning til Pero tidligere ? Hvis i havde haft muligheden. Eller var han blevet stresset ?

 

Han var nok blevet stresset i starten - men ikke lige så stresset som at blive passet af 4-5 forskellige mennesker forskellige steder! Så ja, det ville bestemt have været en mulighed. Og han ville nok vænne sig til hverdagen ret hurtigt - og forudsigeligheden er simpelthen så nødvendig for Pero. Jeg ville ønske vi havde haft den mulighed :neutral:

 

Hvis vi havde en dagpleje i nærheden kunne jeg også godt have valgt det til Pero nu hvor jeg starter på studie. Men vi har kun en dagpleje ret langt væk og jeg er afhængig af offentlig transport så det ville tage over en time at bringe og hente igen. Desuden kan man kun aflevere mellem 9 og 10 og hente mellem 16 og 17, hvilket slet ikke ville passe i hverdagen. Derudover ville jeg synes det var underligt at aflevere en hund dér en hel dag hvis man reelt set kun har brug for 2-4 timers pasning.

 

Så hvis der var en fleksibel dagpleje tæt på os, så var vi sprunget på med det samme! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu bor jeg jo i den samme by som dig og arbejder om aftenen. Thailo er rimelig god til hvalpe, så vi tilbyder gerne at "se" forbi i løbet af dagen i en periode. Tror det er ligeså godt som en børnehave og måske også nemmere for jer. Du kan jo sende en pm hvis det har interesse.

 

Hvor er det sødt af dig :mrgreen: Sender lige en pb :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåh jeg kunne have sparet mig denne tråd :(

 

Hvalpebørnehaven eksisterer ikke mere - hvor længe det har været tilfældet, ja det ved jeg ikke. Deres hp var jo i hvert fald ikke opdateret :neutral:

 

Hun skrev det ikke kunne dækkes ind med personale. Nåh men så er det jo helt sikkert andre metoder jeg skal have i baghånden, hvis jeg får brug for det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...