Hop til indhold

Hejsa... Ny her på hunde forum...


Gæst Maria
 Share

Recommended Posts

Hello... Som sagt er jeg ny her på hunde forum... Jeg er 28 år, bor i eget hus i Hjørring i nordjylland, sammen med min bedre halvdel, Martin på 35, gennem 6 år... Sammen har vi to børn... Nicolai, som har down syndrom ( mongolisme ), fra 22 maj 04 og Nicole fra 30 jan 07... Derudover har Martin 2 børn fra tidligere forhold, Malene på 10 og Mathias på 8... Vi har 2 store vovser også... Bailey på 6 år, som er blanding af labrador, belgisk hyrdehund og islandsk fårehund... Og så har vi Diva, Dobermann tæve, på 16 mdr, som i den grad er i lømmelalderen... Jeg går meget op i mine hunde, har læst mig til al min viden... Jeg går til træning med Diva hver onsdag og vil til at gå til hundesvømning med dem begge da Bailey har HD i grad D og fordi det generelt er super sundt for hundene at svømme... Bailey er udelukkende hjemmetrænet da han er meget lydig og meget lærenem... Diva skal der arbejdes lidt extra med da hun som sagt pt er i lømmelalderen... Det var lidt om mig... Spørg hvis der er noget i vil vide... Jeg skal lige høre... Hvordan ligger man et billede ind i en tråd...??

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...