Hop til indhold

Sån-ja's hvalpe


chr68866
 Share

Recommended Posts

 

og på den led er det meget godt jeg kun har en pige. Kan ikke finde på andre action packed pigenavne end Lara Croft.

 

Pas nu på,... sommetider opfører hunde sig som det de bliver kaldt, og tænk at have Rambo, Batman, ...osv. boende sammen med Lara Croft.... a1046.gif

 

Jeg tror jeg havde valgt temaet over Snehvide og de seks små dværge.

 

Tillykke med familieforøgelsen og skynd dig at få taget nogle billeder.:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 196
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Vi mistede en af de små dreng sent i går aftes :megaked:

 

 

Det var det lille grisepjok. Han ville ikke tage på, og selv om vi flyttede de andre og lod ham komme til alene hjalp det ingenting. :megaked::megaked:

 

Er man en dårlig opdrætter hvis man hylede over en lille bitte ulevedygtig hvalp?

 

Nå, kameraet stadig ikke fundet, og nu er det ved at blive pinligt. Må også se at få nogle fotos på hjemmesiden :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Er man en dårlig opdrætter hvis man hylede over en lille bitte ulevedygtig hvalp?

Nej, det er man da ikke. Det er man til gengæld hvis man forsøger for ihærdigt at holde liv i en hvalp uden livskraft (ved godt at det har I ikke gjort).

 

Synd og skam at han ikke klarede den men der har nok været en årsag til at det er gået som det er. :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, det er man da ikke. Det er man til gengæld hvis man forsøger for ihærdigt at holde liv i en hvalp uden livskraft (ved godt at det har I ikke gjort).

 

Synd og skam at han ikke klarede den men der har nok været en årsag til at det er gået som det er. :ae:

 

Erklærer mig helt enig :5up:

 

Men derfor er det alligevel trist :cry: :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi mistede en af de små dreng sent i går aftes :megaked:

 

 

Det var det lille grisepjok. Han ville ikke tage på, og selv om vi flyttede de andre og lod ham komme til alene hjalp det ingenting. :megaked::megaked:

 

Er man en dårlig opdrætter hvis man hylede over en lille bitte ulevedygtig hvalp?

 

 

Jeg vil nærmere sige, at man er en dårlig opdrætter, hvis man ikke bliver påvirket af at miste en hvalp....

 

:ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi mistede en af de små dreng sent i går aftes :megaked:

 

 

Det var det lille grisepjok. Han ville ikke tage på, og selv om vi flyttede de andre og lod ham komme til alene hjalp det ingenting. :megaked::megaked:

 

Er man en dårlig opdrætter hvis man hylede over en lille bitte ulevedygtig hvalp?

 

Åh hvor træls - Det er bare så surt. :ae: Føler sg med dig :(

 

- Og nej - Men er bestemt ikke en dårlig opdrætter, fordi man hyler lidt i den situation. :megaked:

Jeg har stortudet, hver gang vi har mistet en hvalp. Men sådan er naturen - Hård og brutal :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv, hvor trist :cry:

 

Og nej, man er ikke en dårlig opdrætter, hvis man tuder over en bortfalden hvalp - det viser derimod at kuldet var ønsket med hjertet! Hvis du ikke blev vemodig over en bortfalden hvalp, ja, hvor var kærligheden til de nyfødte hvalpe da så?

 

Held og lykke med de syv små hvapser, som forhåbentligt alle sammen lever videre og bliver gamle :-)

Redigeret af bernerazuro
Stavepjok
Link til indlæg
Del på andre sites

Vi mistede en af de små dreng sent i går aftes :megaked:

 

 

Det var det lille grisepjok. Han ville ikke tage på, og selv om vi flyttede de andre og lod ham komme til alene hjalp det ingenting. :megaked::megaked:

 

Er man en dårlig opdrætter hvis man hylede over en lille bitte ulevedygtig hvalp?

 

Nå, kameraet stadig ikke fundet, og nu er det ved at blive pinligt. Må også se at få nogle fotos på hjemmesiden :engel:

:ae::ae::ae::ae:

 

Jeg syntes det er et godt tegn at du græd.

Så er det ikke bare et opdrætter kuld til salg :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi mistede en af de små dreng sent i går aftes :megaked:

 

 

Det var det lille grisepjok. Han ville ikke tage på, og selv om vi flyttede de andre og lod ham komme til alene hjalp det ingenting. :megaked::megaked:

 

Er man en dårlig opdrætter hvis man hylede over en lille bitte ulevedygtig hvalp?

 

Nå, kameraet stadig ikke fundet, og nu er det ved at blive pinligt. Må også se at få nogle fotos på hjemmesiden :engel:

 

Den reaktion kan under ingen omstændigheder gøre nogen til et dårligt menneske - heller ikke en dårlig opdrætter :ae::kys:

 

Men når tudeturen er overstået, skal man være glad for at naturen engang imellem viser sig fra den gode side og rydder hurtigt op. Lille grisepjok er garanteret bedst tjent med det :ae:

 

Held og lykke med resten af flokken :-D

 

P.S. Jeg glæder mig også til at se billeder :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for de søde ord allesammen.

 

Jeg er jo vant til at høre hvor elendig en landmand er når jeg tuder over vores flaskelam der dør:oops:. -Hvem sagde tudefjæs:oops:

 

 

Nå, men i hvalpekassen går alt godt. De er nu 3 dage gamle, og den største af hvalpene vejer nu 530 gram. Da jeg sidst havde et kuld newfoundlandshvalpe var fødselsvægten melle 500-550 g. -så der er gods i den knægt.

 

Hvis det bliver actiontema må hans navn blive Fatman :mrgreen:

 

 

Billeder kommer imorgen, men nu er det sengetid. Babyerne og deres mor ligger her ved siden af min seng, så de skal nok holde mig vågne i nat med deres hvalpepjevs og smaskeri.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe, jeg lover dig, når de er knap 8 uger, så er jeg parat til at sælge selv min gamle mor.

 

- Det kan jeg kun skrive under på :5up:

 

Efter at vi selv at prøvet at have 4 kuld hvalpe :mrgreen:

Det er EKSTREMT hårdt at have sådan en flok :shock: - Men hold op hvor det også en dejlig og skøn oplevelse :mrgreen:

Den ville jeg ikke være foruden :bigsmile:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe, jeg lover dig, når de er knap 8 uger, så er jeg parat til at sælge selv min gamle mor.

 

- Det kan jeg kun skrive under på :5up:

 

Efter at vi selv at prøvet at have 4 kuld hvalpe :mrgreen:

Det er EKSTREMT hårdt at have sådan en flok :shock: - Men hold op hvor det også en dejlig og skøn oplevelse :mrgreen:

Den ville jeg ikke være foruden :bigsmile:

 

SIPPER ........................... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...