Hop til indhold

DUM


AnjaCS
 Share

Recommended Posts

Men at man har (haft) en kunstig tand, er jo ingen undskyldning for at de andre er rådne?!:badr:

 

Men det er fordi, så vidt jeg forstod at flere af tænderne er skadet. Det vil sige de er ikke rådne, men misfarvede/svagere.

 

Min fætter havde det samme da han som lille fik blottet alle rødderne i hans fortænder... Det vil sige at man ikke har helt samme mulighed for at holde sine tænder flotte og pæne som os der ikke har haft et uheld med vores tænder.

 

(Det som jeg har læst hende forklare er at da hun tabte tænderne forsøgte de at sætte dem tilbage, og det er så lykkedes for nogen af tænderne, og de er jo skadet).

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Men det er fordi, så vidt jeg forstod at flere af tænderne er skadet. Det vil sige de er ikke rådne, men misfarvede/svagere.

 

Min fætter havde det samme da han som lille fik blottet alle rødderne i hans fortænder... Det vil sige at man ikke har helt samme mulighed for at holde sine tænder flotte og pæne som os der ikke har haft et uheld med vores tænder.

 

(Det som jeg har læst hende forklare er at da hun tabte tænderne forsøgte de at sætte dem tilbage, og det er så lykkedes for nogen af tænderne, og de er jo skadet).

 

Som jeg læser citaterne, var der tale om én tand:vedikke:

 

Natascha Linea fra De unge mødre: Jeg har ikke rådne tænder - kvinder.bt.dk | www.bt.dk

 

Og fair nok at den ene mangler, og at den var misfarvet før. Men det undskylder jo ikke resten:???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Som jeg læser citaterne, var der tale om én tand:vedikke:

 

Natascha Linea fra De unge mødre: Jeg har ikke rådne tænder - kvinder.bt.dk | www.bt.dk

 

Og fair nok at den ene mangler, og at den var misfarvet før. Men det undskylder jo ikke resten:???:

 

Jeg synes bare hun nævnte det i programmet... Altså hun har jo kun mistet en tand, men at de andre var blevet skadet...

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes den tattoo var virkelig grim :genert:

 

og synes egentligt det var et tamt afsnit igår?

Asger og jeg blev enige om det handlede for meget om hund, mad og tattoo :lol:

 

 

Jeg synes egentlig ikke den var sådan... grim.... Jeg bryder mig bare ikke om så meget farve og sådan... Og så var den lidt sært placeret....

 

Men hvad skulle det ellers handle om ? :lol: Det handler jo om hverdags ting og hvordan de får hverdagen til at fungere som unge mødre. Jeg tror de ville miste for mange seere hvis det kun handlede om amning og babytøj....

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay nu fandt jeg lige et billede af tatoveringen... Jeg huskede den vidst anderledes end den er :lol: Jeg synes faktisk også den er lidt grim :oops:

 

Den var da bare pisse grim:lol: Både udformningen, farverne og selve stregerne! Og sprugte han ikke om han skulle fylde ud med "green", og hun fortalte moren at det var gul??

 

Jeg syntes faktisk at det var et godt afsnit. Jeg døde af grin og krummede tæer rigtig mange gange, og det er derfor jeg ser det:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

hvoooor?? :slem:

 

I må gerne spamme den her tråd med billeder og sjove udtalelser for min skyld for kan ikke se det udenfor DK :fornaermet::megaked:

 

 

http://vpn-byen.dk/

 

Der kan du købe en dansk IP adresse for ca. 60 kr om måneden... Når du har tændt computeren "logger man på" (De har en ganske nem guide, det tager tre klik at logge på når man har sat det op).

 

Jeg kan se alt dansk TV, selvfølgelig bliver det dyrt i længden med at have adgang til alle steder, men jeg ved at rigtig mange deler adgang til de forskellige sider.

 

(Jeg selv har købt adgang til sputnik, viasat, netflix og nutv).

 

 

Og her er tatoveringen:

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Her:

Ej! Altså fint tanke og det hele med selve tatoveringen - men køn, dét er den altså ikke! Har set mange super flotte navne-tatoveringer - denne indgår ikke i den kategori! :lol: Nå, men jeg håber hun selv er glad og tilfreds med den, det er da trods alt det vigtigste. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...