Hop til indhold

DUM


AnjaCS
 Share

Recommended Posts

Mit svar på dette indlæg var bestemt ikke for at lyde hellig eller bedre end andre. Så jeg håber ikke at dit svar på mit er fordi du føler dig "trådt" på for det var bestemt ikke hensigten med mit svar.

 

 

Følte mig ik trådt på, og tænker da at det da er rigtig godt for dig. Bare et underligt indlæg lige i den her tråd.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Følte mig ik trådt på, og tænker da at det da er rigtig godt for dig. Bare et underligt indlæg lige i den her tråd.

 

Det er nok rigtigt...hvis man ser hele tråden i gennem.. Dog svarede jeg på selve tråd starteren.. Men igen.. Jeg kan godt se at det virker provokerende .. Når nu tråden har varet så længe og der er så mange er følger med i DUM ..

 

Alle har sin mening om underholdning og jeg er bare ikke underholdt sig DUM .. Men. Der af ikke sagt.. At det er forkert underholdning for andreuo

Link til indlæg
Del på andre sites

Hende den nye Line med de to børn Maria og Martin...hun har jo ingen ansigtsmimik :vedikke:

 

 

...og GUD hvor det irritere mig at størstedelen af tøserne har barberet deres øjenbryn af for at tegne dem på med blyanter i absurde vinkler :roll: :stupid:

 

WTF?? jeg troede seriøst kun det var 90 år gamle damer der gjorde den slags? :stupid: :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hende den nye Line med de to børn Maria og Martin...hun har jo ingen ansigtsmimik :vedikke:

 

 

...og GUD hvor det irritere mig at størstedelen af tøserne har barberet deres øjenbryn af for at tegne dem på med blyanter i absurde vinkler :roll: :stupid:

 

Hun er SÅ underlig synes jeg! Nu får jeg set alt for lidt dum, fordi det kommer samme tid som New Girl, men hun er godt nok spøjs hende Line!

 

 

WTF?? jeg troede seriøst kun det var 90 år gamle damer der gjorde den slags? :stupid: :lol:

 

¨Tsk - kan godt høre du ikke færdes på de danske gader! Så ville du se RIGTIG mange afblegede trunter med tynde sorte øjenbryn, og en mimik der siger "GUUUUUUUUD, er det SANDT!?!?!?" - de er i hvert fald kronisk overraskede!

 

Nu vi er ved underlige modeting hos D.U.M.....kan du sige drag??

 

Skrmbillede2012-03-10kl200138.png

 

Skrmbillede2012-03-10kl200434.png

 

:sjov:

 

Hahahah! Hun ER også noger for sig! De nikotingule selvbruner-plamager, makeuppen, håret, hendes tale og hendes ordforråd. Ej men altså, jeg kunne skrive tykke tykke bøger om alle de ting som irriterer mig ved Hannah..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...