Hop til indhold

DUM


AnjaCS
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...
Nej nu er hun ikke UNG mor mere, men hun bliver jo også ældre?

Hendes søn er 9 år.

 

 

Ja det gør hun da forhåbenligt, det var hellere ikke sådan ment, men mange af dem i de unge mødre er i mit hoved ikke unge mødre, bare almindelig mødre. Jeg synes ikke man er ung mor hvis man er over 21 år.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det gør hun da forhåbenligt, det var hellere ikke sådan ment, men mange af dem i de unge mødre er i mit hoved ikke unge mødre, bare almindelig mødre. Jeg synes ikke man er ung mor hvis man er over 21 år.

 

Mener deres grænse går til 20-21 år :hmm: ..

 

men de følger dem jo i flere år, det samme med Camilla Framnes, som vist nok er 25 år nu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det gør hun da forhåbenligt, det var hellere ikke sådan ment, men mange af dem i de unge mødre er i mit hoved ikke unge mødre, bare almindelig mødre. Jeg synes ikke man er ung mor hvis man er over 21 år.

 

 

Altså min mor var jo også en ung mor da hun var 30 fordi hun havde en 10 årig :blink:

 

Det handler ikke så meget om alderen, men om alderen i fht. barnets alder.

 

Hvis du er ung når dit barn blir født så vil du altid være en ung mor, fordi det er i fht. barnets alder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh hvor jeg savner den serie :lol:

 

Jeg tror også serien ikke heeeelt er... Ja.. Jeg kan huske der var en sag omkring hende Louise som var med i serien.. Hun var sådan lidt slatten og trist at se på, havde en yderst rødhåret dreng.. Men det hele gik sådan ganske fint, og derfor var de lidt "kedelige", og blev valgt fra til programmet, og kom så med igen da hun skulle have nummer to og så var det spændende igen... (Og så valgte hun selv at stoppe med programmet, og i dag er hun bage MEGA HOT :shock:)

 

De vælger vidst mest at det skal være de lidt.. Skæve skæbner der skal være med, for at det kan være lidt spændende.. Dem hvor det hele går godt for er bare ikke sjovt... Det behøves selvfølgelig ikke kun være triste ting, men det kan også være f.eks. sådan en som Nadja som bare er helt speciel fordi hun har kæmpet med kræft. Eller Camilla Framnes som kæmpede med overvægten, men som jeg heller ikke synes er en "sølle skæbne", som f.eks. Hannah. Ikke at Hannah er et dårligt menneske, men det er jo godt TV fordi hun har alt imod sig, og det skaber drama, og vi sidder bare og "lappe lappe lappe".. Vi elsker det jo!

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg er ikke hannah fan, men øv hvor jeg har ondt af hende over den tvangsfjernelse :megaked: jeg sidder med tårer i øjnene :megaked: for hun har jo gjort det så godt som hun kunne, det var nok bare ikke godt nok :(

Ja synes også det er synd og hårdt at se på....

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg er ikke hannah fan, men øv hvor jeg har ondt af hende over den tvangsfjernelse :megaked: jeg sidder med tårer i øjnene :megaked: for hun har jo gjort det så godt som hun kunne, det var nok bare ikke godt nok :(

 

Jeg ser det ikke, men så det alligevel sidste gang og så blev jeg jo nødt til at se det igen for hvad der skete med hende Hannah - fuck jeg synes altså det virker pænt langt ude, de siger hun skal have en abort for ellers fjerner de begge børn, og fjerner så hendes datter fordi hun har det skidt over den påtvungne abort? Der er garanteret mere til det, har kun set 1,5 afsnit, men hvor har jeg dog ondt af hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ser det ikke, men så det alligevel sidste gang og så blev jeg jo nødt til at se det igen for hvad der skete med hende Hannah - fuck jeg synes altså det virker pænt langt ude, de siger hun skal have en abort for ellers fjerner de begge børn, og fjerner så hendes datter fordi hun har det skidt over den påtvungne abort? Der er garanteret mere til det, har kun set 1,5 afsnit, men hvor har jeg dog ondt af hende.

 

ja altså hun er ikke den optimale mor, men hun elsker da tydeligvis sin datter og gør det så godt hun kan. Jeg synes godt nok også det er hårdt at de tvangsfjerner samme dag! Det er jo ikke pga akut fare eller noget. Hun får da ingen mulighed for at forberede pigen på flytningen :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Med Hannah er det virkelig bare tragisk... Jeg føler virkelig med hende for hun har jo aldrig lært hvordan hun skulle være mor, hun har ikke selv haft et godt forhold til sin mor, som ikke har været der for hende, så et eller andet sted så set i forhold til det har hun jo gjort et fantastisk arbejde med sin egen datter... Det gør ondt at se det stadig ikke er godt nok, og sådan en som Malou Stella får lov at beholde sin søn... For hun er sgu en ringe mor!

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes fandme også det er synd for hende :( !

Håber hun får hendes datter hjem snart. Det må være alles mødres mareridt..

 

Men undskyld hendes mor er altså underlig?

 

Ja hendes mor har været dybt alkoholiseret og vidst også narkoman? Hannah blev vidst også selv kastet rundt da hun var barn, og har også været i pleje og den slags, og kom først hjem til sin mor igen da hun blev gravid ? :vedikke: Hvor de fik et rigtigt godt forhold til hinanden...

 

Og jeg ved da godt at det ikke skal gøre at hun ikke selv behøves tage sig af sit barn, men synes faktisk at Hannah har klaret sig rigtig godt... Det kan da godt ske at barnet ikke altid har haft super rent tøj på, og at det er usundt at hun ikke har haft en fast rutine i sin hverdag... Men det er altså ting hvor jeg tænker at det er der sgu mange børn som vokser op med... Jeg kan godt forstå at de påpeger at hende og kærestens forhold er meget ustabilt, men IGEN; Der er altså MANGE der får børn og er i sådan et forhold, men fordi de er 10 år ældre så er der ingen der skænker det en tanke!

 

Hannah har temperament, og det har hun svært ved at styrer, men i mine øjne virker det som om at hun aldrig (ihvertfald på kamera, og i de udskrifter der har været vist i TV, og der har alt været tilgængeligt for TVholdet jo) været voldelig eller grov overfor sin pige... Igen synes jeg ikke at det skulle være nok til at fjerne et barn fra sin mor... Slet ikke når moren har ændret sig fra at være totalt usamarbejdsvillig til at samarbejde, frivilligt gå med til aflastning i weekender..

 

Det jeg synes viser HVOR moden Hannah er blevet er at da hun får aborten, vælger hun at sige hun ikke har overskud til sin datter og derfor har behov for aflastning; Helt seriøst, jeg synes det er SÅ stort af hende, at hun kan indse (indrømme) sine mangler på daværende tidspunkt, og vælger at stole på at kommunen kan hjælpe hendes datter til at være stabil i den periode hun har brug for at komme ovenpå (Og hvem ville ikke have brug for at komme ovenpå over sådan en oplevelse?!?)... Og hvad gør kommunen? De fjerner barnet! Øv! Synes det er at sparke en der allerede ligger ned!

 

Hvis man tager Malou Stella f.eks... Hun efterlader sin søn hos sin mor i ugevis, flytter til KBH uden ham, hun skiftede ikke hans ble da han var lille, det var morens job, og hun skabte sig hvis moren sagde fra... Come on?!? Hun anskaffede sig hunde, og klagede over ikke at have penge, hun kunne (kan) ikke gennemføre en uddannelse, på trods af at hun har støtte fra sin familie, som udover at være små underlig, er forholdvis velfungerende! Malou Stella råber af sin søn, hun forlader ham, og hun hiver ham rundt uden at tale til ham... Hvis man sammenligner Tino med Cecilya (Hannahs datter), så er Tino da umiddelbart langt mere mærket af sin opvækst på en negativ måde end Cecilya ... Hun virker til at være en glad pige, nysgerrig og "fræk", hun virker kærlig overfor sin mor.. Måske det bare er skuespil når kameraet er på?.. Det kan man ikke sige... Tino er indelukket, hidsig, viser næsten aldrig nysgerrighed og bliver konstant råbt af og skældt ud... Men tilgengæld sørger mormoren for faste rutiner og rent tøj...

 

Tænk sig hvis Hannah dog bare havde haft fået en god støtteperson fra kommunen som havde kunne komme hver dag i et år og hjælpe hende så Hannah for FØRSTE GANG kunne finde ud af hvordan et forhold mellem mor og barn bør være... Det tror jeg ville have sparet kommunen mange penge! Og Hannah har altså i mine øjne LANGT større potentiale som forælder end Malou Stella.....

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved at det er svært at sætte andres behov foran sine egne, voksne kvinder der får børn ER nået dertil hvor de kan tilsidesætte deres egne behov men det er teenagere ikke. Og det er ikke deres skyld alt sammen, de er jo ikke færdig udviklede. Taget det i betragtning gør de squ et meget godt arbejde :5up:

 

Men der mener jeg så at de burde have fået en abort, de af dem der var 14-17 år for de er bare slet slet SLET ikke klar til det der venter dem!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved at det er svært at sætte andres behov foran sine egne, voksne kvinder der får børn ER nået dertil hvor de kan tilsidesætte deres egne behov men det er teenagere ikke. Og det er ikke deres skyld alt sammen, de er jo ikke færdig udviklede. Taget det i betragtning gør de squ et meget godt arbejde :5up:

 

Men der mener jeg så at de burde have fået en abort, de af dem der var 14-17 år for de er bare slet slet SLET ikke klar til det der venter dem!!

 

i den ideelle verden så fik så unge teenagere ikke børn, men når det så er sagt så har jeg mødt 16-17 årige der var væsentligt mere modne end visse 24-25 årige.

 

og bedømt ud fra det jeg ser på skærmen så er der nogle af de unge mødre der virker til at klare opgaven bedre end ældre mødre jeg har mødt irl.

 

men generelt set så giver jeg dig ret i at langt de fleste ikke er klar til det

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes fandme også det er synd for hende :( !

Håber hun får hendes datter hjem snart. Det må være alles mødres mareridt..

 

Men undskyld hendes mor er altså underlig?

 

 

Det kan hun ikke gøre for. Hun har en eller anden sygdom og har haft flere blodpropper i hjernen. Så jeg tror simpelthen hun har hjerneskade. Hun har vist ikke ret lang tid tilbage at leve i.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...